بوریس جانسون در آخرین فرصت ، می گوید نمایندگان پارلمان توری در میان درگیری های شدید سیاست

[ad_1]

بوریس جانسون آخرین فرصت را دارد تا در عملیات ناکارآمد در خیابان داونینگ ، که منتظر بحران است ، تجدید نظر کند – نمایندگان حزب محافظه کار هشدار دادند که درگیری های شدید باعث عزیمت ناگهانی یکی از نزدیکترین دستیارانش شد.

تعدادی از توری ها گفتند كه استعفای 10 پوندی مدیر ارتباطات لی كین پس از آنكه عروس و نزدیكان جانسون مانع ترقی وی به سمت رئیس ستاد شدند ، به محلی تبدیل شد كه 10 پوند بود ، تقسیم بر اساس جناح ها ، از نمایندگان جدا شد و از بحران به بحران منتقل شد.

این در حالی بود که شایعات جدیدی مبنی بر اینکه دومینیک کامینگز ، مشاور ارشد جانسون و یکی دیگر از فارغ التحصیلان کمپین “Leave the Voice” ، نیز ممکن است تصمیم به ترک قبل از کریسمس یا حتی زودتر از آن داشته باشد. وی در پاسخ به گمانه زنی در مورد عزیمت خود ، به بی بی سی گفت که “موقعیت وی از زمان وبلاگ من در ژانویه تغییر نکرده است” وقتی گفت که می خواهد تا پایان سال 2020 خود را “اکثراً مازاد” کند.

یکی از نمایندگان ارشد Tory آشکارا از جانسون خواست تا “اوضاع را مرتب” کند. دیگران از تماشایی که در آن کری سیموندز ، نامزد جانسون و مشاور مطبوعاتی سابق توری ، به کسانی پیوستند که به پیشرفت قابیل اعتراض کردند ، در زمانی که دولت با بالاترین میزان کشته شدن ویروس کرونا در اروپا دست به گریبان است و ناچار است ، ابراز ناامیدی کرد. به Brexit.

یک نماینده مجلس ، که خواست نامش فاش نشود ، گفت: “آنها کودک هستند. ایدئولوژیست ها و احمق های وسواسی. ” دیگری ، که ناشناس نیز صحبت می کرد ، گفت نخست وزیر باید مقصر اختلافات داخلی را در چنین برهه حساس برای کشور بپذیرد. دولت جانسون چندین نقطه عطف مهم را ایجاد کرده است ، از جمله اقدامات انسداد ملی ، پشتیبانی ، نتایج امتحانات و وعده های غذایی رایگان مدرسه.

آنها گفتند: “امروز ، نظر بسیاری از همكاران به نظر می رسد كه ما شاهد پایان یافتن امید بوریس به عنوان دوره دوم هستیم.” وی گفت: “او در مرکز دولت خلائی را ترک کرده و توسط کامینگز که از حزب محافظه کار بدش نمی آید و عروس وی که بالای فروشگاه زندگی می کند پر شده است. مثل یک فیلم نامه برای یک سریال خوب است. “

ارقام رسمی نشان داد که 33،470 مورد آلودگی به ویروس کرونا در انگلیس در روز پنجشنبه ثبت شده است. در یک کنفرانس مطبوعاتی در خیابان داونینگ ، استفان پوویس ، مدیر پزشکی NHS انگلیس گفت که تعداد بیماران ساکن در Covid-19 در یک ماه بیش از سه برابر شده و به بیش از 12700 نفر رسیده است.

آلوک شارما ، وزیر تجارت ، در کنار او در خیابان داونینگ ظاهر شد و گفت که درگیری های داخلی باعث حواس پرتی وزیران نشده است. وی گفت: “من می توانم به شما بگویم كه همه ما در دولت بر یك چیز متمركز شده ایم ، حفاظت از زندگی و تأمین معاش.”

اما سر سر راجر گیل ، رزرو ارشد گفت داونینگ استریت “باید تمام تلاش خود را معطوف به بیماری همه گیر و بازی آخر Brexit کند” و خواستار برکناری کامینگ به نفع رئیس ستاد مناسب شد.

وی گفت: “صادقانه بگویم ، این یک حواس پرتی است که امکان وقوع آن وجود ندارد و نباید اجازه داده شود و نخست وزیر باید از آن استفاده کند.” “از نظر پول من ، کامینگز یک مسئولیت است و نخست وزیر به یک رئیس ستاد درجه یک نیاز دارد و شایسته آن است که وزن جدی جدی داشته باشد. من فکر می کنم اصطلاح “شلوار بزرگ مردانه” در حال حاضر استفاده شده است.

توبیاس الوود ، رئیس کمیته انتخاب دفاع ، به گاردین گفت که خیابان داونینگ “دیرتر با یک دستاورد گسترده تر” به هدف رسیدن به مقام اول در یک برنامه سیاسی گسترده تر است.

الوود گفت: “جانسون” با چالش های بی سابقه ای روبرو شد که از زمان جنگ تاکنون ندیده ایم ، “از جمله کوید ، Brexit و رکود اقتصادی.

الوود گفت: “با توجه به اینكه رئیس جمهور جدید آمریكا بر بازگرداندن عزم غرب و مقابله با تغییرات آب و هوا متمركز است ، ما همچنین باید به دنبال ایفای نقش فعال تر در صحنه جهانی باشیم.” “ماشین دولت باید سازگار شود ، در غیر این صورت خرد خواهد شد.”

داونینگ استریت حاضر به اظهارنظر در مورد گزارش هایی مبنی بر اینکه کامینگز با عصبانیت تهدید به استعفا می کند به دلیل اینكه كین ، متحد نزدیك وی ، اخراج شناخته می شود ، یا جانسون هنوز به دنبال تعیین رئیس ستاد جدید برای عملیات №10 است.

وی تأیید کرد که جیمز اسلاک ، سخنگوی اصلی جانسون ، کار کین را بر عهده خواهد گرفت. برخلاف قابیل ، او یک کارمند دولت خواهد ماند ، نه یک منصوب سیاسی.

یکی از نمایندگان Brexit اظهار امیدواری کرد که این تغییرات “بازنشانی” باشد ، اما هشدار داد که جانسون برای تقویت کشتی داونینگ استریت وقت می برد.

“من از Dominic Caming خوشم نمی آید. وی گفت: “من فقط فکر می کنم این یک عملیات ناموفق است.” در مکالمه با مردم است.

“این واقعاً مهم است. اگر این بازنشانی نتیجه ندهد و ما در ماه مه انتخابات نامناسبی داشته باشیم ، وضعیت بدتر خواهد شد. “

دیگری بی ادبانه تر بود: “قیام کابینه علیه سلطه وحشت در مجلس وجود دارد. کاهش قدرت باند “رأی بگذار” مطلوب است و امیدوارم نقطه عطفی باشد. “

یک منبع نزدیک به وزیر کابینه گفت: “مشکل داونینگ استریت این است که آنها پس از پیروزی در انتخابات همچنان در هیجان باقی مانده اند. آنها در وایتهال با همه می جنگند و این به کامینگ بستگی دارد.

“آنها فقط رانندگی نمی دانند. یازده ماه بعد آنها باید جبهه متحد را اداره کنند ، اما هنوز در تصویر “رأی دادن” کار می کنند. “

تعدادی از مدرسان گفتند که آنها ارتباط کمی با کین و کامینگز دارند ، اما از هر دو گزارش دولت و عدم ارتباط با نمایندگان مجلس ناامید هستند.

یکی از آنها می گوید: “در نهایت ، همه این لوایح غلط نیاز به واژگونی بی پایان دارند و نمایندگان مجلس احساس شنیدن یا ارزیابی نمی کنند.” “ما به این کار نیامدیم تا یک گروه کر معروف باشیم.”

کری سیموندز و دومینیک کامینگز: دو بازیکن در جنگ قدرت 10 پوند

یکی قدیمی ترین مشاور نخست وزیر است ، دیگری عروس وی است. اما دومینیک کامینگز و کری سیموندز نقطه مقابل جنگ قدرت در مرکز 10 № هستند که منجر به استعفای فوق العاده لی کین در شب چهارشنبه شد. اما امروز از این زن و شوهر و زندگی آنها چه می دانیم؟

کری سیموندز

سن 32

تحصیلات سیموندز ، دختر یکی از بنیانگذاران ایندیپندنت ، در یک مدرسه خصوصی روزانه “گادولفین و لاتیمر” در همرزمیت ، غرب لندن تحصیل کرد. طبق صفحه LinkedIn وی ، وی مدرک درجه یک مطالعات تئاتر و تاریخ هنر را از دانشگاه وارویک دریافت کرده است.

استخدام در اواخر 2010 ، او مدیر مبارزات و بازاریابی نماینده وقت تورات در مجلس شورای ریچموند از زاک گلداسمیت شد ، که اکنون همکار است و در دولت بوریس جانسون به عنوان وزیر اقیانوس آرام و محیط زیست کار می کند.

در سال 2012 ، سیموندز قبل از کار در حزب محافظه کار ، ابتدا به عنوان مشاور مطبوعات سیاسی و سپس رئیس صدا و سیما ، در یک کارزار موفقیت آمیز برای انتخاب مجدد شهردار جانسون کار کرد. وی از سال 2015 به عنوان مشاور ویژه وزیر وقت وزیر جان ویتینگدیل پیش از ایفای نقش مشابه در ساجد جاوید ، وزیر امور خارجه وقت جامعه و دولت محلی ، کار می کرد. در تابستان 2017 ، او مدیر روابط با حزب محافظه کار شد ، که در اواخر سال 2018 ترک کرد. این شرکت به عنوان یک شرکت محیط زیست شهرت یافته است.

رابطه با بوریس جانسون آنها پس از اینکه جانسون در انتخابات 2019 پیروز شد ، اولین زوج مجردی بودند که داونینگ استریت را اشغال کردند. در ماه فوریه ، سیموندز نامزدی خود را در اینستاگرام اعلام کرد و در انتظار یک کودک بود. پسرش ویلفرد در آوریل متولد شد ، اندکی پس از آنکه جانسون بر کوید -19 غلبه کرد.

کامینگز دومینیک

سن 48

تحصیلات وی از شمال شرقی فرزند مدیر پروژه دکل نفتی و معلمی با نیازهای ویژه است. کامینگ در مدرسه ابتدایی عمومی تحصیل کرد و پس از آن مدرسه دورهام ، یک مدرسه شبانه روزی مستقل و یک مدرسه یک روزه را دنبال کرد. وی در کالج اکستر در آکسفورد به درجه درجه یک در تاریخ باستان و مدرن دست یافت.

استخدام کامینگز که یک یورو اسکپتیک طولانی مدت بود ، در مشورت با مایکل گوو ، نخست در اپوزیسیون و سپس در دولت بین سالهای 2007 و 2013 صحبت کرد. کامینگ به عنوان مدیر کمپین “رأی بگذار” ، به سازماندهی پیروزی در همه پرسی Brexit 2016 کمک کرد. وقتی جانسون نخست وزیر شد ، کامینگز را به عنوان مشاور ارشد به شماره 10 معرفی کرد.

رابطه با جانسون نخست وزیر در جریان کارزار همه پرسی Brexit با کامینگز همکاری کرد و به شدت به دستیار ارشد خود متعهد بود. پس از آنکه گاردین سفر بدنام 260 مایلی خود را به دورهام در اوج محاصره Covid-19 نشان داد ، جانسون از سرمایه سیاسی قابل توجهی برای مقاومت در برابر درخواست های آتش سوزی کامینگ استفاده کرد.

سیمون مورفی، خبرنگار سیاسی

خبر عزیمت قابیل در پایان سال در بیانیه ای از خیابان داونینگ که اواخر روز چهارشنبه ارسال شد ، منتشر شد. این امر پس از آن صورت می گیرد که هفته گذشته به جانسون پیشنهاد شد که وی به عنوان رئیس ستاد به وی پیشنهاد شود ، که این امر باعث عقب نشینی قابل توجهی در 10 № شد ، که در آن سیموندز یک نقش فعال داشت و همچنین منیر میرزا ، رئیس واحد شماره 10.

این درگیری ها تا حدی ناشی از ورود به خیابان داونینگ آلهگرا استراتون ، روزنامه نگار سابق و مشاور رئیس دانشگاه ریشی سوناک بود. استراتون قرار است روزانه جلسات توجیهی رسانه ای چهره به چهره در خیابان داونینگ داشته باشد. قابیل این ایده را ارائه داد ، اما شناخته شده است که او مخالف استراتون برای بدست آوردن کار بود. وی همچنین پیش از این با سیموندز نیز روبرو شده بود.

سیروس استارمر صحنه ها را “رقت انگیز” توصیف کرد. رهبر حزب کارگر به رادیو LBC گفت: “من فکر می کنم میلیون ها نفر امروز صبح بیدار می شوند و سر خود را می خارند و می گویند:” چه خبر است؟ ما درگیر یک بیماری همه گیر هستیم ، همه ما نگران سلامتی و خانواده خود هستیم ، نگران کار خود هستیم و این بسیاری از مشاجرات درب منزل است №10 “.

[ad_2]