اخبار زنده کرونا ویروس: نیویورک محدودیت هایی را اعمال می کند زیرا ایالات متحده شاهد ثبت جهانی 136000 مورد در یک روز است | اخبار جهان

[ad_1]





01:03

نیوزیلند یکی از موارد جدید عفونت ویروس کرونا را شناسایی کرده است

یک مورد جدید و مرموز از Covid-19 در بزرگترین شهر نیوزیلند ثبت شده است و تاکنون هیچ ارتباطی با مرز و کسی که در آنجا کار می کند ندارد.

روز دوشنبه ، این مرد ، دانشجوی دانشگاه ، علامت دار شد و به کار خود در CBD ادامه داد. مقامات معتقدند که ممکن است آنها در روز شنبه قبل آلوده شده باشند ، اما هنوز نمی دانند چگونه و از کجا.

آزمایش فوری ژنوم در حال انجام است تا مشخص شود آیا موارد دیگری از شیوع داخلی یا بین المللی وجود دارد و دانشجو در هتل قرنطینه قرار گرفته است.

این گزارش باعث نگرانی بسیاری از اهالی اوکلند شده است که نگران هستند با افزایش سطح هشدار روبرو شوند. کنفرانس مطبوعاتی بعدی در مورد این پرونده در ساعت 17:00 به وقت محلی برنامه ریزی شده است.

به زودی در این مورد





00:51

انگلیس “پس از افزایش شدید وام های فوری توسط خانوارهای کم درآمد و متوسط ​​برای مقابله با بحران شغلی Covid-19” در یک بحران بدهی به خواب رفتن می رود.

مطالعه انجام شده توسط موسسه خیریه Stepchange نشان داد که بدهی خانوارها و بدهی های مربوط به بیماری ویروس کرونا از ماه مه 66 درصد افزایش یافته و به 10.3 میلیارد پوند رسیده است. تعداد افرادی که بدهی جدی دارند به 1.2 میلیون نفر افزایش یافته است – تقریباً دو برابر از ماه مارس – با 3 میلیون نفر دیگر در معرض خطر گرفتن وام های کوتاه مدت اضافی.

فیل اندرو ، مدیر عامل خیریه ، گفت: “این گزارش تصویری از کشوری را نشان می دهد که به خواب رفتن و به یک بحران بدهی تبدیل می شود. با وجود پاسخ اولیه جسورانه به همه گیری ، ابزارهای پاسخگویی دولت و بخش خدمات مالی تغییری نکرده اند و در نتیجه تعداد زیادی از مردم به دلیل Covid-19 به بدهی فرو رفته اند. و بدترین چیز هنوز در راه نیست “:





00:24

چین گزارش 15 مورد جدید ویروس کرونا





23:56





23:41

خلاصه: نیویورک با ثبت رکورد جهانی 136،000 مورد در یک روز ، محدودیت هایی را اعمال می کند

به روز شده



[ad_2]