“غیر قابل قبول”: گرت ساوت گیت می گوید گرگ کلارک مجبور شد بعد از نظرات برود | فوتبال

[ad_1]

گرت ساوت گیت می گوید گرگ کلارک پس از اظهارات روز سه شنبه “غیر قابل قبول” که منجر به کینه و محکومیت سازمان شد ، راهی جز استعفا از سمت رئیس اتحادیه فوتبال نداشت.

سرمربی انگلیس در تمرین روز چهارشنبه به دلیل آسیب دیدگی شدید زانو در مقابل جو گومز از دست داد – ناکامی که تهدید به پایان دادن به فصل نیمه مرکزی “لیورپول” و تعمیق انتخاب وضعیت دفاعی در این باشگاه است. اما وقتی ساوت گیت پنجشنبه شب برای ایرلند برای ومبلی آماده می شد ، این نامزد کلارک بود که سایه های طولانی ایجاد کرد.

این مرد 63 ساله در ارتباط با یک سری اظهار نظرها در مقابل اعضای کمیته امور دیجیتال ، فرهنگ ، رسانه و ورزش مرتکب جرم شد. او بازیکنان سیاه را “رنگی” خواند. فرض بر این است که “علایق مختلف شغلی” باعث شده است که مردم در جنوب آسیا شغل خود را به جای ورزش در IT انتخاب کنند. فوتبالیست های دختران دوست ندارند با شمشیر خود مورد ضرب و شتم قرار بگیرند و بازیکن همجنسگرایان را “انتخاب زندگی” توصیف می کنند.

ساوت گیت گفت: “اصطلاحاتی که وی در تعدادی از زمینه ها استفاده کرد قابل قبول نبود و نظر اتحادیه فوتبال انگلیس را منعکس نمی کرد ، چیزی را که ما به عنوان یک تیم مطرح هستیم منعکس نمی کند. فکر نمی کنم او گزینه دیگری به جز تصمیم گیری داشته باشد که او پذیرفت ، استعفا داد. متأسفانه ، او را بخاطر اظهار نظرهای خود به یادگار می آورند.

روز دوشنبه ، ساوت گیت بر جلسه تیمی بحث و تبادل نظر کرد که در مورد کد تنوع FA به تازگی معرفی شده است ، که در آن او و تعدادی از بازیکنانش ، از جمله کاپیتان هری کین ، جوردن هندرسون و تایرون مینگز ، ایده ها را تغذیه می کردند. وی پس از استعفای کلارک احساس کرد که باید دوباره به آنها خطاب کند و “از قلب” بگوید.

ساوت گیت گفت: “من می دانم که یک نظر در مقابل FA است ، اما 800 نفر در اینجا هستند ، و آن چنان سازمان متنوعی است که من تاکنون بوده ام.” “در مورد آنچه گفته شد مشکلات زیادی وجود داشت. من فکر می کنم گرگ اعتراف کرد که در میان همه مشکلات دیگری که به گفته وی ممکن است بوجود بیاید ، ناامیدی داخلی بسیار زیاد بود. “

ساوت گیت گفت که صندلی بعدی FA نباید یک بازیکن سابق باشد ، اما یک بازیکن فوتبال باید در هیئت مدیره باشد. وی از پل الیوت ، رئیس هیئت مشاوران ورود به سیستم ، كه در هیئت مدیره FA نیز حضور دارد ، نام برد ، هرچند كه قدرت رای گیری ندارد ، به عنوان نوع مدیر فوتبال اختصاصی مورد نیاز سازمان. ساوت گیت گفت که او نمی گفت الیوت باید رئیس بعدی شود.

از ساوت گیت س wasال شد که آیا جانشین کلارک باید سیاه پوست باشد یا زن. وی پاسخ داد: “ما تعداد زیادی کارمند سیاه پوست و زن در FA داریم ، و همه آنها می گویند فرد مناسب فرد مناسب برای این نقش است.” “و این می تواند هر کسی از هر نژادی ، از هر جنسیتی باشد.

“من می توانم به راحتی به جایگاه بیایم و بگویم ،” بله ، باید کسی از یک قسمت از جامعه باشد “، اما همچنین فکر نمی کنم درست باشد. پیام بزرگتری وجود دارد. ما به عنوان یک سازمان باید تغییر کنیم. ما نمی توانیم مدام در مورد آن صحبت کنیم و نمی توانیم آن را مجبور کنیم. “

گومز هنوز اسکن از ناحیه زانوی مصدوم نشده است ، اما مشخص است که ساوت گیت و سایر اعضای تیم از بازیکنان ناکام که به دلیل آسیب دیدگی جام جهانی فیفا را از دست داد ، از بدترین حالت می ترسند. ساوت گیت گفت که “وضعیت خیلی خوبی نیست” و از “دعا” برای تشخیص مثبت صحبت کرد.

جو گومز



جو گومز هنوز اسکن زانو نکرده است ، که در تمرین آسیب دید. عکس: مارک اتکینز / گتی ایماژ

نیک پوپ ، دروازه بان برنلی ، که مقابل ایرلند بازی خواهد کرد ، افزود: “جو بدون کسی که در اطرافش بود پاس داد یا حرکت کرد و خود را روی زمین دید. او بسیار درد می کرد. اگر هر یک از دوستان یا رفقای خود را ببینید تیم از این طریق عبور می کند ، آسان نیست. “

لیورپول که در ژوئیه دژان لورن را به مرکز میانه فروشی فروخت و موفق به امضای توپ نشد ، در حال حاضر ویرجیل ون دایك (رباط زانو) و مدافع ترنت الكساندر-آرنولد (گوساله) را ندارد. فابینیو که در نیمه میانی بازی می کرد ، در حال بهبودی از ناحیه همسترینگ است. ساوت گیت گفت که در هفته های گذشته به خاطر ورزش جسمی بازیکن به خاطر آوردن یک روز بهبودی اضافی به گومز داد و با این وجود “این هنوز هم اتفاق افتاد”. وی افزود که “در غیر این صورت هیچ کاری انجام نمی شد”.

سوگیت گفت: “تصویر بزرگتر این است که نهادهای حاکم باید به همکاری بپردازند.” “با جام جهانی زمستان 2022 امسال فرصتی برای تفکر متفاوت وجود داشت ، اما همه سعی داشتند برنامه را برای مدت کوتاه تری کاهش دهند. هیچ کس تسلیم نشد ، مردم به اندازه کافی همکاری نکردند. حالا ما خیلی دیر تلاش می کنیم روی چیزها تأثیر بگذاریم.

Fiver: نامه فوتبال روزانه مشترک شوید و دریافت کنید.

“ما آسیب دیدگی خواهیم دید و این یک وضعیت ناامیدکننده است. بسیاری از این بحث ها می تواند در تابستان برگزار شود. ما می توانستیم شروع لیگ را به تأخیر بیندازیم ، می توانستیم فوتبال بین المللی را به تأخیر بیندازیم. “

ساوت گیت گفت که انتظار می رود روز پنجشنبه بداند که آیا ومبلی می تواند میزبان بازی لیگ ملتها در روز چهارشنبه مقابل ایسلند باشد ، به دلیل نگرانی در مورد نوع جدید ویروس کرونا در دانمارک. بازی ایسلند در دانمارک برای یکشنبه برنامه ریزی شده است. در صورت عدم توانایی میزبانی ومبلی ، ساوت گیت گفته است که بازی احتمالاً به آلمان منتقل می شود.

[ad_2]