اتحادیه هشدار می دهد “تردیدهای جدی” در مورد امنیت کوید در دولت ویروس کرونا

[ad_1]

“دولت” در مورد “ایمنی ویروس کرونا” “تردید جدی” دارد ، پس از اینکه بوریس جانسون و شش نماینده محافظه کار پس از عکس گرفتن در یک رویداد در رویداد داونینگ استون ، به بزرگترین اتحادیه کارمندان دولت هشدار دادند.

ظهور خوشه جدید Covid ، با هدف قرار دادن 10 پوند ، در مجموع 10 نماینده پارلمان توری که اکنون در انزوا قرار دارند ، امیدهای جانسون را برای استفاده از این هفته برای شروع مبارزه جدید که در آن مشاور ارشد و مدیر رسانه ای وی هفته گذشته ترک کرد ، شکسته است.

همچنین س questionsالاتی در مورد ایمنی کوید در خیابان داونینگ ایجاد کرد. سه نماینده پارلمان که در این مراسم شرکت کرده بودند ، پیش از این عکس هایی را در فاصله یک متری جانسون قرار داده اند.

جانسون در آوریل به سختی با کوید بیمار شد. شانزده نفر به خیابان داونینگ متصل هستند یا یک مورد تایید شده از ویروس کرونا داشت ، علائمی را تجربه کرد ، یا مجبور بود از زمان شیوع همه گیر جدا شود – از جمله وزیر بهداشت مت هانکوک ، پزشک ارشد انگلیس ، پروفسور کریس ویتی و رئیس سابق خدمات عمومی سر مارک سدویل.

پس از شرکت در جلسه نمایندگان پارلمان توری که میزبان سال 2019 در صبح روز پنجشنبه در خیابان داونینگ بود ، شور و وحشت پس از آن آغاز شد که لی اندرسون ، نماینده مجلس از اشفیلد در ناتینگهام شایر ، علائمی مشابه کوید نشان داد. سال

روز یکشنبه ، در یک آزمایش مثبت نخست وزیر از طریق نامه ای که به سرویس آزمایش ارسال شد ، به وی اطلاع داد که به دلیل نزدیکی با اندرسون باید تا 26 نوامبر در انزوای خود باقی بماند.

روز دوشنبه ، پنج قانونگذار دیگر اعلام کردند که خود را منزوی می کنند: برندان کلارک اسمیت ، نماینده باست در شرق میدلندز ؛ اندی کارتر ، نماینده وارینگتون جنوبی لیا نیچه ، نماینده مجلس از گریمسببی بزرگ کاترین فلچر ، نماینده South Ribble در لنکاوی ؛ و کریس کلارکسون ، نماینده هیوود و میدلتون در منچستر بزرگ. کلارک اسمیت و کارتر عکس هایی با جانسون ارسال کردند.

دو مددکار 10 پوندی در جلسه نیز خود را منزوی می کنند. نام آنها مشخص نشد ، اما سخنگوی جانسون تأیید کرد که آنها دومینیک کامینگ و لی کین ، مشاور ارشد نخست وزیر و رئیس ارتباطات نیستند ، که هر دو اواخر هفته گذشته داونینگ استریت را ترک کردند.

چهار نماینده پارلمان توری دیگر – ماریا میلر ، جیکوب یانگ ، مت ویکرز و مارک لانگی – نیز گفتند که آنها منزوی هستند. هیچ یک از آنها در رویداد شماره 10 حضور نداشتند ، اما میلر چهارشنبه گذشته در کنار اندرسون در مجلس عوام نشسته بود.

سخنگوی جانسون اصرار داشت که خیابان داونینگ به طور کامل از دستورالعمل های ایمنی کوید در محل کار پیروی کرده و ماسک ها در داخل ساختمان به طور معمول استفاده نمی شوند. وی گفت: این واقعیت که نمایندگان از نزدیک به نخست وزیر عکس گرفته اند ، این واقعیت را که آنها در کنار یکدیگر ایستاده اند و نه رو در رو ، نرم می کند.

اما سخنگوی اتحادیه خدمات عمومی و تجاری گفت كه این حادثه نگرانی های جدیدی را ایجاد كرده است ، با استناد به پرونده وزیر تجارت الوك شارما ، كه پس از تحلیل مثبت یك كارمند در مورد كوید ، در دفتر خود با مشكلات مسافت روبرو شد.

وی گفت: “از بحث و مجادله پیرامون آلوك شارما تا پارلمانی كه كدهای QR مناسب ندارد ، اعضای ما در مورد سطح صلاحیت وزرا هنگام رعایت اقدامات امنیتی كوید تردیدهای جدی دارند.”

FDA ، که نمایندگان کارمندان ارشد دولت است ، گفت که پرونده مربوط به 10 پوند “باعث نگرانی” است ، و گفت که برای اتحادیه ها اطمینان از ایمنی ادارات دولتی و پارلمان حیاتی است.

سخنگوی گفت: ارزیابی ریسک باید شامل تدابیری باشد که کارفرما در صورت شیوع بیماری کووید در محل کار انجام می دهد و به ویژه کارفرمایان باید آماده باشند تا در صورت شیوع مجددا اقدامات انجام شده را بررسی کنند. و در صورت لزوم تغییراتی را اعمال کنید تا شیوع مشابهی در آینده رخ ندهد. “

جانسون با بیان اینکه حال وی خوب است و بدنش “توسط آنتی بادی پاره شده است” سعی در کاهش این حادثه داشت. سخنگوی وی تأیید کرد که نخست وزیر حداقل یک آزمایش برای آنتی بادی های کوید انجام داده است ، اما زمان آن را اعلام نکرد.

جانسون در ویدئویی که در توییتر منتشر کرد ، گفت: “سلام مردم ، خبر خوب این است که آزمایش و ردیابی NHS به طور م moreثرتری کار می کند ، اما خبر بد این است که آنها مرا محک زده اند و من مجبورم خودم را جدا کنم زیرا کسی ، با Covid که چند روز پیش با آنها تماس گرفتم.

“مهم نیست که ما همه کارهای اجتماعی را انجام داده ایم ، مهم نیست که من به عنوان یک سگ قصاب آماده هستم ، احساس خوبی دارم – در شرایط من بسیاری از افراد. و واقعاً مهم نیست که من به این بیماری مبتلا شده ام و از آنتی بادی ها می ترکیدم. “

سخنگوی جانسون گفت ماسک ها معمولاً در خیابان داونینگ استفاده نمی شوند زیرا در عوض سیستم های یک طرفه ای برای جلوگیری از تماس نزدیک در مناطق محدود وجود دارد.

وی در پاسخ به این س whyال که چرا جلسه به صورت حضوری برگزار شده است ، گفت: جلسات در محل کار ممکن است و در حال برگزاری است. نخست وزیر جلسات زیادی را تشکیل داده است.

جانسون که مجبور است 10 روز دیگر به انزوا بپردازد – یک دوره 14 روزه منزوی شدن از خود با آخرین تماس با یک فرد آلوده آغاز می شود – در دفتر کار خود در خیابان داونینگ کار می کرد و در آپارتمانی در ساختمان نمی ماند.

سخنگوی وی گفت جانسون موفق شد از طریق باغ بدون تماس با کارمندان به مطب برسد و این امر توسط مشاوران پزشکی مجاز است.

داونینگ استریت گفت که مقامات “در مورد دخالت از راه دور جانسون در امور نخست وزیر و سایر رویه های مجلس عوام” با مقامات پارلمانی “بحث گسترده” می کنند. براساس ترتیبات “ترکیبی” پارلمان ، قانونگذاران می توانند در برخی از روش های ویدیویی شرکت کنند.

[ad_2]