پلیس ایتالیا با راکت مافیایی اخاذی تابوت 50 یورویی از خانه های تشییع جنازه | اخبار جهان

[ad_1]

مافیای جدیدی که یک موشک امنیتی را اداره می کرد ، با پرداخت 50 یورو (45 پوند) تابوت از خانه های تشییع جنازه خواستار شد ، توسط صدها پلیس در یکی از بزرگترین مجسمه های بزرگ این چنینی در منطقه Puglia در جنوب ایتالیا مورد حمله قرار گرفت.

حملات سحرگاهان ، با محوریت شهر Foggia ، منجر به دستگیری حدود 40 نفر از اعضای ادعایی این سازمان جنایتکار شد که مقامات ایتالیایی آن را “دشمن عمومی کشور” توصیف کردند.

محققان مدتهاست که تهدید چهار گروه مافیایی – Cosa Nostra در سیسیل ، Ndrangheta در کالابریا ، Camorra در ناپل و Sacra Corona Unita در Puglia را درک کرده اند ، اما به طور فزاینده ای در مورد قدرت Foggia نگران هستند. برخی آن را “مافیای پنجم” می نامند.

متهمان ، از جمله رهبران قبایل ، فدریکو تریشولیو و پاسکوه مارتی ، به جرم ظن عضویت در یک سازمان مافیایی ، ربا و اخاذی علیه کارآفرینان و مغازه داران از جمله خانه های تدفین متهم شدند.

لویی واکار ، دادستان کل فاگ.



لوییز واکارا ، دادستان ارشد فاگ ، گفت که مافیای Foggia از بیماری همه گیر ویروس کرونا برای استفاده از مشاغل محلی که در مشکلات مالی قرار دارند استفاده کرد. عکس: آلسیو مامو / گاردین

به گفته دادستان ها ، طوایف فاگیا خواستار پرداخت خانه های تدفین برای هر جسد 50 یورو شدند. لوییز واکارا ، دادستان ارشد فاگ ، به گاردین گفت: “مافیا حتی موفق به رشوه دادن به یک مقام اداری محلی شد که هر روز لیستی از افراد کشته شده در شهر را به آنها می داد.”

واكارا گفت كه فعالیتهای رباخوارانه قبایل طی ماههای اخیر به طور فزاینده ای ادامه داشته است ، و روسا از “فرصتهایی كه كارآفرینان در طی این بیماری همه گیر پیدا كرده اند” استفاده می كنند. راهزنان به آنها وام هایی با نرخ سود بیش از 400٪ پیشنهاد دادند.

فدریکو کافیر د راجو ، دادستان ملی ضد مافیا ، گفت: “مافیای Foggia به دشمن شماره یک دولت تبدیل شده است.” “اما پاسخ دولت به این روسا در حال تشدید است.”

مناظر از شهر Foggia



به گفته دادستان کل ، مافیا در Foggia ، در جنوب ایتالیا ، دشمن اصلی این کشور است. عکس: آلسیو مامو / گاردین

مجموعه ای از بمب گذاری ها در ماه فوریه در Foggia ، وزارت کشور را بر آن داشت تا گروهی از محققان ضد مافیایی را به Puglia بفرستد.

واكارو در اوایل سال جاری به گاردین گفت: “مافیای Foggia Mafia نسبتاً جوان است.” “طوایفی که این سازمان را تشکیل می دهند حداقل 30 سال در این منطقه ریشه دارند. ما نمی توانیم آنها را با گروههای مافیایی تاریخی ایتالیا مانند Cosa Nostra و Ndrangheta مقایسه كنیم ، اما این مافیایی است كه با درجه بالایی از تجاوز و خشونت مشخص می شود. این همان چیزی است که من آن را مافیای بدوی می نامم ، که لاشه خوک ها را تغذیه می کند تا اثری باقی نماند. “

در اواخر دهه 1970 میلادی ، رافائل کوتولا ، رئیس مافیای ناپلانی ، با ماجرای مأموریت جنایی محلی در پوگلیا ، “مافیای” در استان “فاگیا” ظهور کرد تا آنها را در سازمان خود استخدام کند و تأثیر خود را در تجارت غیرقانونی سیگار در بالکان گسترش دهد.

امروز ، حداقل سه زیرگروه جنایی در منطقه Foggia وجود دارد. علاوه بر Società Foggiana ، که از زورگیری و قاچاق مواد مخدر درآمد کسب می کند ، طایفه Serignola وجود دارد که به دلیل سرقت اتومبیل های زرهی و قاچاق کوکائین شناخته می شود و گروه دیگری در اطراف Gargano ، در انتهای ایتالیا فعالیت می کنند ، جایی که 80٪ قتل ها در آن اتفاق می افتد. حل نشده است و گمان می رود که رئیسان آنها 360 نفر را کشته اند.

واکارا گفت: “عملیات امروز مهم است زیرا در نهایت به ما امکان می دهد تا به کارآفرینانی که تحت فشار این اراذل و اوباش قرار گرفته اند پیامی ارسال کنیم.” وی گفت: “این عملیات باید به آنها شهامت دهد تا بایستند و با مقامات همکاری کنند. فقط با این روش می توانیم سرانجام از شر مافیایی خلاص شویم که قلمرو ما را فقیر می کند. “

[ad_2]