آزمونهای کریسمس در آزمون برای دانشجویان انگلیسی – طبق “اتحادیه” یک “دستورالعمل برای هرج و مرج” است دانشگاه ها

[ad_1]

روز یکشنبه پس از ابراز “نگرانی جدی” بزرگترین اتحادیه دانشگاهی انگلیس از صحت آزمایشات Covid-19 و هشدار اینکه تخلیه گسترده دانشجویان در این هفته “دستورالعمل هرج و مرج” است ، برنامه دولت برای آزمایش همه دانشجویان قبل از ترک دانشگاه زیر سوال رفت. .

اتحادیه دانشگاه ها و دانشکده ها (UCU) همچنین گفت بسیاری از دانشجویان قبلاً بدون شرکت در آزمون به خانه بازگشته اند و آنها انتظار دارند برخی از شرکت در آزمون داوطلبانه خودداری کنند زیرا نمی خواهند خود را در سالن های خود منزوی کنند.

این اتحادیه همچنین تأکید کرد که همه دانشگاه ها موافقت نکرده اند تا در طرح آزمایش علامت عظیم دولت ، که از روز دوشنبه آغاز می شود ، شرکت کنند. وزارت بهداشت و رفاه روز شنبه تأیید کرد که فقط 130 موسسه آموزش عالی انگلستان – 79٪ – علاقه مند به شرکت در طرح تست شده اند. واضح است که حداقل 35 موسسه یا رژیم آزمون خود را انجام می دهند یا به هیچ وجه دانشجو را آزمایش نمی کنند.

دولت با ارائه “نتایج سریع در یک ساعت” ، آزمون های جریان جانبی را برای دانشجویان فراهم می کند که می توانند توسط دانشجویان بدون علامت مدیریت شوند و نیازی به درمان آزمایشگاهی ندارند.

با این حال ، این آزمون ها توسط کارشناسان مورد انتقاد قرار گرفته است مجله پزشکی انگلیس به عنوان یک “نابسامان ارزیابی نشده ، توسعه نیافته و گران” ، با نگرانی خاص در مورد افراد آلوده که نتایج منفی کاذب دریافت می کنند.

ارزیابی های انجام شده توسط دولت توسط آزمایشگاه پورتون داون و دانشگاه آکسفورد بهداشت انگلستان نشان می دهد که این آزمایشات ممکن است تقریباً نیمی از موارد Covid-19 را از دست بدهد بسته به اینکه چه کسی از آنها استفاده می کند و برای آنها نامناسب است. “آزمایش و رهاسازی” که به دانشجویان بدون علامت اجازه می دهد به خانه خود بروند. این مطالعه نشان داد که حساسیت آزمون از 79٪ به 58٪ کاهش می یابد زمانی که توسط افراد خودآموخته مردم استفاده می شود در مقایسه با دانشمندان آزمایشگاهی.

وزارت آموزش در راهنمای خود برای دانش آموزان در حال بازگشت به خانه ، که سه شنبه گذشته به روز شده است ، اذعان کرد که این آزمون همه موارد مثبت را کشف نکرده است.

جو گرادی ، دبیرکل UCU گفت: “کاستی های برنامه های آزمایش انبوه دولت ، دستورالعملی برای هرج و مرج است که خطر انتشار ویروس را دارد – دقیقاً همان چیزی است که برای جلوگیری از آن طراحی شده است.” “ما نگرانی های جدی در مورد چگونگی اجرای این برنامه داریم ، به ویژه خطر گفتن دانش آموزان – اشتباه – آنها Kovid ندارند ، و سپس با اعتماد به نتایج آزمون برای رفتن به خانه و گذراندن کریسمس با بستگان آسیب پذیر . همچنین س questionsالاتی وجود دارد که باید پاسخ داد در مورد اینکه آیا مسئول پزشکی مسئول آزمایش ها آموزش دیده است تا به درستی ارزیابی کند؟

مرکز آزمایشات جمعی در مجموعه ورزشی دانشگاه سنت اندروز تاسیس شد.
مرکز آزمایشات جمعی در مجموعه ورزشی دانشگاه سنت اندروز تاسیس شد. عکس: جین بارلو / پنسیلوانیا

دانش آموزان تشویق می شوند که دو آزمون را با سه روز وقفه انجام دهند. تمام آزمون ها باید تا پایان ترم (9 دسامبر) به پایان برسد ، و دانشجویانی که آزمون مثبت می دهند باید 10 روز بلافاصله در محل دانشگاه خود منزوی شوند ، همچنین تماس ها و اعضای خانواده. کسانی که تست منفی دارند پس از دریافت نتیجه “هرچه سریعتر” به خانه برگردند: به عنوان مثال ، دانشگاه اکستر به دانشجویان توصیه می کند “در طی 24 ساعت ترک کنند”.

“پنجره سفر” دانشجویی – دوره ای که دولت از همه دانش آموزان می خواهد به خانه خود بروند – از 3 تا 9 دسامبر ادامه خواهد داشت ، به این معنی که آزمایش و سفرهای گسترده در همان روز به پایان می رسد.

UCU گفت بسیاری از دانشجویان هنوز نمی دانند که در چه روزهایی این آزمون ها را انجام می دهند و آزمایش میلیون ها نفر در این مدت کوتاه – با رعایت قوانین فاصله اجتماعی – “بسیار دشوار” خواهد بود. گرادی گفت: “دولت تصمیم گرفت كه وقتی هشدار دادیم كه یك جنبش گسترده دانشجویی در ماه سپتامبر امنیت كشور را به خطر می اندازد ، به ما گوش ندهد و درخواست دانشمندان و UCU را برای به تعویق انداختن آموزش آنلاین برای كمك به مبارزه با ویروس نادیده گرفت.” وزیران با انتخاب ادامه آموزش شخصی تا آخرین لحظه ، با تکیه بر یک برنامه تست نشده ، با امنیت کارکنان ، دانشجویان و ملت بازی می کنند. “

آلیستر جارویس ، مدیر اجرایی دانشگاه های انگلستان ، گفت: “طی چند هفته گذشته ، کارکنان دانشگاه های انگلستان سخت کار کرده اند تا دولت را به عنوان بخشی از مرحله بعدی آزمایش های آزمایشی ، آزمایش های بدون علامت پیشرفته را توسعه و استقرار دهند. برای بزرگترین شبکه امکانات تشخیصی انگلیس. علاوه بر این واقعیت که دانش آموزان می توانند برای کریسمس به خانه خود بازگردند ، این خلبانان این فرصت را خواهند داشت که در مورد مقیاس بندی آزمایش بدون علامت درس های مهمی بیاموزند ، که به طور چشمگیری به نفع سایر صنایع و جامعه خواهد بود. “

سخنگوی دولت گفت: “ما دستورالعمل های فردی برای دانشگاه ها تهیه کرده ایم که توسط متخصصان بهداشت تهیه شده است تا دانشجویان بتوانند برای تعطیلات کریسمس به خانه بازگردند و در عین حال خطر ابتلا را به حداقل برسانند.

وی افزود: “این آزمایشات ایمن ، استفاده از آنها آسان است و برای انجام آنها نیازی به آموزش پزشكی پرسنل نیست. دقیقاً مانند آزمایشات موجود در سایت های منطقه ای ما ، از افراد خواسته می شود که با راهنمایی کارکنان آموزش دیده لک بزنند. “

[ad_2]