گفته می شود که ترامپ پس از مبارزات انتخاباتی در یک دادخواست اصلی در پنسیلوانیا بر روی سرش افتاده است – زنده | اخبار ایالات متحده

[ad_1]

فرماندار گوتن ویتمر روز دوشنبه تماس سخنگوی دولت ترامپ برای ساکنان میشیگان مبنی بر “افزایش” به دلیل محدودیت های جدید در گسترش ویروس کرونا ، که روز یکشنبه اعلام کرد ، تکان دهنده و بی پروا بود.

ویتمر به خبرنگاران کاپیتول گفت: “این کاملاً بی پروا است ، با توجه به هر اتفاقی که افتاده ، و هر اتفاقی که می افتد.”

یکشنبه شب ، ویتمر از تعطیلی سه هفته خدمات بار و رستوران ، تعطیلی کازینوی دیترویت و تعلیق شهریه شخصی دانشجویان دبیرستانی و دانشگاهی از روز چهارشنبه و همچنین اقدامات دیگری با هدف کاهش افزایش ویروس کرونا خبر داد.

اندکی پس از کنفرانس مطبوعاتی ویتمر ، اسکات اطلس ، مشاور ارشد رئیس جمهور دونالد ترامپ در توییتر ، گفت: “تنها راه متوقف کردن این مسئله ، برخاستن از مردم است. شما آنچه را می پذیرید می گیرید.”

در ماه اکتبر ، مقامات فدرال و ایالتی 14 نفر را در ارتباط با طرح ادعای ربودن ویتمر و دادگاه به جرم “خیانت” دستگیر کردند. شواهد موجود در این مورد نشان می دهد که این افراد به گروه های مسلح ضد دولتی مرتبط بوده اند و ویتمر را به دلیل دستورات اضطراری که برای کنترل ویروس کرونا صادر کرده است ، “ظالم” می دانند.

[ad_2]