کوئینزلند با کوتاه شدن زمان کوتاه شدن سیدنی ، خود را برای گرمای رکورد آماده می کند آب و هوا در استرالیا

[ad_1]

روز دوشنبه در کوئینزلند یک روز گرم گرم انتظار می رود ، زیرا سیدزایدرها کوتاه مدت از گرما دریافت می کنند.

دین نارامور ، پیش بینی کننده پیش بینی آب و هوا در اداره هواشناسی ، می گوید در بیشتر مناطق جنوبی کوئینزلند طی سه روز آینده گرمای شدید وجود دارد.

وی گفت: “ما به شرایط شدید و شدید گرما تبدیل خواهیم شد … شرایط شدید گرما در غرب بریزبن خواهد بود ، بیشتر در دارلینگ داون ، مارانوآ و وارگ.”

“دما در کمترین و اواسط دهه 40 در این مکانها پیش بینی می شود ، حداکثر ممکن است فردا باشد [Tuesday]. “

در این زمان از سال در دالبی ، شمال غربی تووومبا ، رکورد 41.1 درجه وجود دارد و روز دوشنبه پیش بینی می شود دما تا 41 درجه افزایش یابد. علاوه بر این ، روز دوشنبه در شهر Kannamula پیش بینی می شود 44.6 درجه سانتیگراد باشد که 0.6 درجه بالاتر از نوامبر گذشته است.

پیش بینی می شد که هشدارهای آتش سوزی در روز سه شنبه به مناطق “جدی” در منطقه نورماندی ، مارانوآ و وارگو افزایش یابد و تعدادی از مناطق دیگر “بسیار بلند” مشخص شوند. انتظار می رود این گرما تا روز پنجشنبه ادامه داشته باشد.

به نظر می رسد که بریزبن در روز دوشنبه از حداکثر دما 31 درجه سانتیگراد در شهر فرار کرده است.

در جنوب مرزی Sydnesiders و کسانی که در امتداد ساحل نیو ساوت ولز قرار دارند ، بعد از یک بعد از ظهر جنوبی پر از هوا در اواخر یکشنبه شب ، روزها با دمای سردتر ، حدود 24 درجه سانتیگراد تحت درمان قرار گرفتند.

اما هلن رید ، پیش بینی کننده وضعیت هوا در شورای نیو ساوت ولز ، گفت که طولانی نخواهد شد.

«[Tuesday] انتظار داریم دما دوباره برگردد. West Sydney ما به دنبال دور زدن این علامت 40 درجه هستیم. در امتداد ساحل کاملاً وحشتناک نخواهد بود ، اما با این وجود شروع خوبی برای تابستان خواهد بود. “

رید گفت که سایر مناطق این ایالت در روز دوشنبه چندان خوش شانس نخواهند بود ، در حالیکه هنوز در شمال غربی نیو ساوت ولز 45 درجه می باشد. تا روز سه شنبه پیش بینی می شود که شهر بورک به 47 درجه برسد.

“بخش غربی ایالت به ویژه در شمال هنوز گرم است و در این زمان از سال حدود 10-12 بالاتر است.”

اما انتظار می رفت تا پایان هفته موج گرما فروکش کند.

“روز چهارشنبه برای سیدنی ما در مورد یک قطره خوب از طریق استخر شهر صحبت می کنیم ، حدود 24 در امتداد ساحل و حدود 28 یا 29 در غرب. در نواحی شمال غربی ایالت ها همچنان گرم خواهد بود و از روز پنجشنبه کمی سرد می شوند. “

مناطقی از سیدنی – از جمله شهر – برای دومین روز متوالی بعد از سوزاندن مناطق شمالی غربی جنوب استرالیای جنوبی ، استرالیای جنوبی و ویکتوریای شمالی در روز شنبه با نزدیک شدن به 45 درجه سد 40 درجه سانتیگراد را شکستند. .

در بسیاری از حومه های سیدنی ، از جمله پنریت ، کانتربری ، بنک استون و هالسوریتی ، جیوه بیش از 40 درجه عبور کرده است.

دمای هوا از طریق هانتر به شمال ایالت نیز به طور قابل توجهی از 40 درجه عبور کرد و فرودگاه سسناک به 41.9 درجه رسید.

منع کامل آتش سوزی روز دوشنبه در دامنه های شمالی و مناطق شمال غربی نیو ساوت ولز برقرار بود.

روز یکشنبه ، نیروهای آتش نشانی روستایی NSW با بیش از 60 آتش سوزی بوته ای و علفی در سراسر ایالت مبارزه کردند ، از جمله آتش سوزی در حومه سیدنی در غرب نورتمید که به یک خانه آسیب رساند.



[ad_2]