ویروس قرآن در انگلیس به صورت زنده: لیورپول آزمایش در سراسر شهر عملیات Moonshot Covid را آغاز می کند

[ad_1]

به روزرسانی های اخیر: یک طرح بلند پروازانه برای معرفی فن آوری های جدید برای آزمایش کل افراد از نظر ویروس کرونا از جمعه در لیورپول آغاز می شود.

  • آیا عملیات Moonshot اولین نبردهای آزمایشی خود را با Covid در لیورپول برگزار می کند؟
  • عملیات Moonshot: آزمایش سریع کوید بیش از 50٪ موارد آزمایشی را از دست داد
  • کارگران از پاتل می خواهند که برای پایان دادن به خشونت خانگی اقدامی کند
  • آفستد می گوید ، کودک آزاری در طول بحران کوید یک پنجم افزایش یافت
  • به روز رسانی جهانی ویروس کرونا – زنده

12.07 GMT

وزارت دادگستری اعلام کرد که بازدیدهای اجتماعی زندانیان بزرگسال از انگلیس و ولز بار دیگر به حالت تعلیق درآمده است زیرا این کشور بخشی از سیستم انسداد ملی است.

این بخش گفت که دیدار کودکان از روی دلسوزی برای کودکان در بازداشت و دیدارهای رسمی یا قانونی در محل های بازداشت ادامه خواهد داشت.

اولویت ما محدود کردن شیوع ویروس و محافظت از زندگی و رفاه کسانی است که در زندان ها و زندان های ما زندگی و کار می کنند.

یک مشکل مهم همچنان ادامه دارد ، اما ما ابزارهای بیشتری در اختیار داریم – ما درس ها را آموخته ایم و از هر فرصتی برای بهبود استراتژی خود استفاده کرده ایم – و این کار را ادامه خواهیم داد.

11.48 GMT

بزرگترین اعتماد بیمارستان انگلیس گفت که بزرگترین بیمارستان مجبور شد همه روشهای برنامه ریزی شده را به دلیل افزایش “قابل توجه” تعداد بیماران بسیار بیمار به تعویق بیندازد.

بیمارستان های دانشگاهی Birmingham NHS Foundation Trust (UHB) گفت که موارد اضطراری بیمارستان Queen Elizabeth Covid-19 و غیر Covid-19 به شدت افزایش یافته است.

تمام اقدامات برنامه ریزی شده در بیمارستان Queen Elizabeth در بیرمنگام به دلیل افزایش قابل توجه تعداد بیماران بسیار بیمار (Covid و Covid) که به عنوان اورژانس به بیمارستانهای ما مراجعه می کنند به تعویق افتاده است.

اقدامات زنان در بیمارستان Good Hope نیز به حالت تعلیق درآمده است.

ادامه خواندن …

[ad_2]