مقامات محلی یک بار مدارس انگلیسی زبان را اداره می کردند. کوید نشان می دهد که ما به آنها احتیاج داریم مدارس

[ad_1]

اوهروزی که برای Covid درخواستی دریافت کنیم و تقریباً به طور قطع دو ویژگی مدیریت (اشتباه) آن برجسته خواهد شد. اولین مورد عدم اطاعت از مسئولیت بیشتر برای کنترل بیماری به سطح محلی است. مورد دوم کار یک پیچ و خم ارتباط برقرارکننده ارائه دهنده خدمات خصوصی و دولتی در همه چیز است ، از ارائه دفاع خصوصی گرفته تا سیستم وحشتناک ناکافی آزمایش و تأیید 12 میلیارد پوند.

Dido Harding ، دوست دختر قدیمی نخست وزیر سابق دیوید کامرون ، که با یک نماینده Tory ازدواج کرد ، تلاش های ضعیف برای انجام این آزمایش را به عهده دارد. کمیته اجرایی آن متشکل از نمایندگان شرکتهای اتومبیلرانی و سوپرمارکتها است که فقط یک متخصص بهداشت در آنها حضور دارد. در زمانی که هزینه گسترش وعده های غذایی برای بسیاری از نمایندگان پارلمان توری به وضوح بیش از حد زیاد بود ، روزانه 7000 پوند به مشاوران پرداخت می شود. دشوار است تصور کنید که هر موسسه بخش عمومی دیگری از ربودن این همه پول اجتناب کند در حالی که شرط دوم قرار گرفته است.

اما ما به لطف دهه ها بی اعتمادی به دولت محلی و یک سیستم “خوب خصوصی / بد عمومی” که در همه جنبه های سیاست عمومی ، از جمله آموزش ، نفوذ می کند ، در جایی هستیم که هستیم. حقایق ناراحت کننده ای که Covid-19 درباره نابرابری در دوران کودکی افشا کرده است ، و ماهیت سیستم آزمون ما نباید حواس شما را از چگونگی تأثیر تمرکز بر خصوصی سازی و خصوصی سازی مدارس منحرف کند.

تا اواخر دهه 1980 ، وزیر آموزش و پرورش فقط چهار اختیار مهم در رابطه با مدارس داشت: از بین بردن پناهگاه های حمله هوایی ، تصویب باز یا بسته شدن مدارس ، تعداد دانش آموزان پذیرفته شده و اندازه برنامه مدرسه سازی.

دولت امروز هزاران قدرت دارد و بیشتر مدارس انتظار دارند “رهبری” از طرف دولت مرکزی و نه محلی صورت گیرد ، همانطور که با احکام بی پایان و اغلب گیج کننده وزارت آموزش و پرورش در طی یک بیماری همه گیر نشان داده شده است.

در همین حال ، به لطف مایکل گوو ، که در پاسخ کوید نیز نقش دارد ، بیش از 40٪ کل مدارس و 80٪ مدارس عالی به عنوان بخشی از یک برنامه دانشگاهی مستقیماً از وایت هال مدیریت می شوند. به طور متناقض ، تحت عنوان خودمختاری بیشتر ، و همچنین از دولت محلی به دولت مرکزی ، یک تغییر عظیم قدرت از مدارس رخ داده است.

دست در دست این روند ، وسواس با روحیه کارآفرینی بخش خصوصی بود. این کار با حامیان مالی اولیه آکادمی ، از طریق یک برنامه مدرسه رایگان حاشیه ای ، به نژاد جدیدی از مدیران آغاز شد که به سرعت متوجه شدند که آنها نیز می توانند تاجر باشند.

به یاد داشته باشید ، رئیس آکادمی دیورند ، 400،000 پوند در سال ، سر گرگ مارتین ، که یک مرکز تفریحی خصوصی را به مجموعه مدارس خود اضافه کرد ، یک موسسه خیریه ایجاد کرد که DfE با بی احتیاطی میلیون ها پوند املاک عمومی به آن اهدا کرد و سپس چندین شرکت مدیریت خصوصی برای خدمات دهی به او ایجاد کرد. امپراتوری گسترده تر؟

زمانی که تنظیم کننده ها با این مسئله آشنا شدند ، مارتین یک آژانس دوست یابی را به آدرس مدرسه ثبت کرده بود و همچنین یک مدرسه شبانه روزی ارزان قیمت در ساسکس را با نام تجاری “بخش عمومی ایتون” خریداری و افتتاح کرد. اکنون نیز ، چهار سال پس از ادعای اعتماد دیورند ، خیریه وی همچنان در حال بحث بر سر جبران استرداد اموال دولتی است که هرگز نباید به آنها داده می شد.

این ممکن است یک مورد شدید باشد ، اما فقط به دلیل اخبار ، که توسط ویروس های کرونا تحت سلطه است ، ما یک جریان منظم از داستان های مشابه را از بخش مدرسه از دست می دهیم. صندوق اعتماد به دلیل “معاملات طرفهای مرتبط” خاتمه یافت. مدارس دست و پا زدن را بدون “صاحب” رها کردند یا آن را به تأمین کنندگان مختلف منتقل کردند. وزرای دولت با زنجیره های دانشگاهی خود.

و آیا ما بهتر هستیم؟ حذف خدمات محلی با افزایش قدرت به دولت مرکزی یا لشکرهای ارائه دهندگان خصوصی و نیمه خصوصی تقریباً به طور قطع توانایی شوراها را برای اقدام علیه آسیب پذیرترین دانش آموزان و خانواده هایشان مختل می کند.

مطالعه پس از مطالعه نشان می دهد که متنوع سازی چنین پیشنهادهایی به سختی کارایی کلی کار را تغییر داده است و شکاف در موفقیت بچه هایی که در بهترین و بدترین شرایط هستند ، سرسختانه از بسته شدن امتناع می ورزد. اختلافات مصنوعی بین انواع مدارس با چیزهای پوچی هم مرز است ، زیرا همه با یک سونامی از همان مشکلات دست و پنجه نرم می کنند.

در اواسط مسدود کردن آرا نشان داد که تقریباً دو سوم مردم از نحوه حمایت شورای محلی از آنها بسیار یا نسبتاً راضی هستند. معلوم شد که شوراها ، مدارس و سایر خدمات محلی نوآوری در هنگام تأمین غذا ، شرکت ، پشتیبانی ، لپ تاپ و برخی از سیستم های آزمون محلی است که باعث می شود پیمانکار خصوصی Serca از انجام کاری که مقامات محلی بهترین کار را انجام می دهند پرهیز کند: شناخت جامعه خود .

این عدم موفقیت برخی از مقامات محلی آموزش و پرورش منجر به انتقال این قدرت به دولت مرکزی در تمام آن سال ها شد ، اما اکنون ربات ها در جایگاه دوم قرار دارند. کمبود دولت با ارتش مشاوران ، قراردادهایی که در سطح شخص دیگری کار می کنند و برای شرکا کار می کنند. هر آموخته ای از یک بیماری همه گیر بسیار فراتر از آنچه که بحران فعلی تصور کند مهم خواهد بود.

[ad_2]