مشاور بوریس جانسون پس از رد اتهامات قلدری Prity Patel | سیاست

[ad_1]

بوریس جانسون مشاور اخلاقی خود را مجبور به استعفا کرد در روز جمعه هنگامی که قوانین را نقض کرد با رد اخراج پریتی پاتل علی رغم تحقیقات رسمی که شواهدی دال بر تمسخر مقامات دولتی پیدا کرد.

سر الکس آلن پس از پرس و جو در کابینه ، با اشاره به مواردی که فریاد می زد و فحش های ناپسند ، و متوجه شد که وی حتی به صورت ناخواسته قانون وزیر را نقض کرده است ، سر الکس آلن گفت که رفتار وزیر کشور “به رفتاری که می توان آن را قلدر قلمداد کرد” کاهش یافته است.

جانسون از این احتیاط استفاده کرد و ادعا کرد که گزارش را رد کرده و اصرار دارد که احساس می کند کد را نقض نکرده است – و او کاملاً به پاتل اعتماد کرد.

وی سپس در پیامی از واتس اپ از همکاران توری خواست تا “یک مربع در اطراف پریتر تشکیل دهند”.

در بیانیه ای که همزمان با تصمیم نخست وزیر صادر شد ، آلن که به عنوان دو پیشکسوت جانسون نیز فعالیت می کرد ، گفت: “من فکر می کنم درست است که اکنون نیاز به ترک پست مشاور مستقل نخست وزیر در مورد کد است.”

دیو پنمن ، دبیر کل FDA برای کارمندان ارشد دولت ، گفت که تصمیم جانسون برای نادیده گرفتن این گزارش به این معنی است که “اکنون هیچ کارمند ملکی اطمینان نخواهد داشت که هرگونه شکایتی که از رفتار وزیران مطرح شده به طور عادلانه یا بی طرفانه رسیدگی خواهد شد.” .

جاناتان ایوانز ، رئیس کمیته استانداردهای زندگی عمومی ، استعفای آلن را “به شدت نگران” خواند و افزود: این قسمت س questionsالات جدی را در مورد اثربخشی مکانیسم های فعلی تحقیق و پاسخ به تخلفات قانون وزیر ایجاد می کند.

پاتل بعداً پاتل عذرخواهی کرد و در مصاحبه ای جمعه شب گفت: “متاسفم که رفتار من مردم را ناراحت کرد و هرگز عمداً کسی را ناراحت نکردم. من هر روز با هزاران کارمند درخشان دولت کار می کنم و هر روز کار می کنیم برای دنبال کردن دستور کار این دولت و من برای کسی که ناراحتش کردم متاسفم. “


Prity Patel: متاسفم که رفتار من مردم را ناراحت کرده است – فیلم

با این حال ، سر فیلیپ روتنام ، که به عنوان وزیر امور خارجه دائمی کشور استعفا داد ، پاتل را به “جلس” ​​توجیهی مخرب و سازمان یافته “علیه خود متهم کرد ، فشار بر پاتل را افزایش داد و ادعاهای عدم بازخورد گزارش قلدری را رد کرد. در مورد رفتار او توسط مقامات دولتی ، و بنابراین از عواقب آن بی اطلاع است.

روتنام گفت: “این اشتباه است.” “از اوت 2019 ، یک ماه پس از انتصاب ، به او گفته شد که نباید فریاد بزند و به کارمندان فحش بدهد. من بارها به او در مورد لزوم برخورد با کارکنان با احترام و ایجاد تغییراتی برای محافظت از سلامتی ، ایمنی و رفاه توصیه کرده ام. “

در اعتراف قابل توجه دیگری ، وی گفت که “در هیچ مرحله ای از او خواسته نشده است که مدارکی را برای تحقیقات هیئت دولت ارائه دهد.”

تصمیم جانسون برای کنار آمدن با پاتل خشم نمایندگان مجلس را برانگیخت.

سر سیروس استارمر رهبر حزب کارگر گفت: “اگر من نخست وزیر بودم ، وزیر کشور اخراج می شد.

“تصور شغل دیگری در انگلیس دشوار است که چنین رفتاری باعث بالا رفتن سطح طبقه بالاتر شود.”

عزم برای № 10 با وقاحت پاسخ من را در مورد چگونگی مدیریت سفر نخست وزیر به دومنیک کامینگز به قلعه بارنارد رسوا کرد. در بیانیه داونینگ استریت تأکید شده است: “نخست وزیر كاملاً به وزیر داخله اعتماد دارد و موضوع را مختومه می داند.”

نمایندگان محافظه کار تا حد زیادی پشت سر پاتل ، نماینده مجلس ویتامام که از رهبران مبارزات رای گیری به همراه جانسون و مایکل گاو وزیر کابینه بود ، متحد شدند.

سخنگوی جدید جانسون ، آلگرو استراتون ، درباره نخست وزیر گفت: “او از قلدری متنفر است. او این کار را بسیار جدی می گیرد و اعتراف می کند که صحبت کردن و طرح مسائل برای مردم بسیار دشوار است. برای انجام جسورانه این کار را می داند و معتقد است که این روند کامل بود. اما مسئولیت او نیز این است که به … نتیجه گیری های انجام شده در دور نگاه کند. “

وی در مورد پیام پریتستر از او سال شد ، گفت این پیام تصدیق را منعکس می کند که “برای او ، روز آزمایش است.”


این تصمیم در روز پنجم “راه اندازی مجدد” جانسون پس از یک دوره آشفته 10 پوندی هفته گذشته گرفته شد که با استعفای دو دستیار اصلی کامینگز و لی کین به پایان رسید.

اما نتایج تحقیقات درباره پاتل ، که هفته ها روی میز جانسون نشسته بود ، بعید به نظر می رسد که مقامات دولتی را که احتمالاً امیدوار بودند در زیر “باران شدید” که کامینگز قول داده بود وایتهال را به زمین بیاندازد ، اطمینان دهد.

روز جمعه جانسون در انظار عمومی ظاهر نشد و مت هانكوك وزیر بهداشت و رفاه كنفرانس خبری در خیابان داونینگ برگزار كرد.

هانکوک در پاسخ به این سedال که داشتن نخست وزیر مستقل در زمینه استانداردهای وزیر منطقی نیست اگر نخست وزیر رژه را نادیده بگیرد وقتی “یکی از شرکای وی در خط آتش بود” ، هانکوک گفت: “نخست وزیر به وضوح که فکر نمی کند وزیر کشور کد وزیر را نقض کرده است. “

روتنام در اعتراض به پاتل در دادگاه استخدام اعتراض كرد و گفت كه وي پس از اطلاع از رفتار كابينه وزراي داخلي تهديد به اخراج سازنده شد.

داونینگ استریت فقط یک صفحه و نیم از خلاصه گزارش آلن را منتشر کرده است که شامل انتقادی از فرهنگ در وزارت امور خارجه معروف وزارت امور خارجه است. امبر رود ، سلف پاتل ، به دلیل رسوایی Windbreaker استعفا داد.

در گزارش آلن آمده است: “خدمات ملكی خود باید در مورد نقش خود در این دوره بیندیشد.” “وزارت کشور به اندازه ای که می توانست به درخواست ها و دستورالعمل های وزیر کشور پاسخ دهد انعطاف پذیر نبود. او – از نظر قانونی – همیشه احساس پشتیبانی در بخش نمی کند.

در بیانیه ای ، داونینگ استریت خاطرنشان می کند: “نخست وزیر به توصیه سر الکس اشاره می کند که بسیاری از موضوعاتی که اکنون مطرح شده بودند ، در آن زمان مطرح نشده بودند و وزیر کشور از تأثیر آن بی اطلاع بود. او اطمینان می یابد که وزیر کشور ابراز تأسف می کند که ناخواسته کسانی را که با آنها کار کرده ناراحت کرده است. “

این مقاله می افزاید: “بعنوان یک داور قانون ، پس از در نظر گرفتن توصیه های سر الکس و توزین همه عوامل ، نظر نخست وزیر این است که قانون وزیر نقض نشده است.”

رئیس کمیته امور داخلی ، یوت کوپر ، که بارها به خاطر ویندراش به رادا فشار آورده است ، از دولت خواسته است گزارش آلان را به طور کامل منتشر کند.

“مشکلات مطرح شده توسط درخواست سر الکس آلن بسیار جدی است و استعفای وی با توجه به پاسخ نخست وزیر آنها را دو برابر می کند. بنابراین ، من از دبیر کابینه وزیران می خواهم که کپی گزارش کامل را به عنوان اولین قدم در اختیار کمیسیون کشور قرار دهد تا بتوانیم مواردی را که در رابطه با نقض قوانین رفتاری ، قلدری و کار وزارت کشور مطرح می کند ، مورد بررسی قرار دهیم. “

“کارمندان دولت که در ادارات دولتی کار می کنند هرگز نباید توسط وزیران مورد آزار و اذیت قرار بگیرند و بی احترامی با آنها رفتار شود و آنها باید بدانند که استانداردها و پادمان هایی وجود دارد که از این امر جلوگیری می کند.”

[ad_2]