هانکوک می گوید ، NHS ممکن است ماه آینده استفاده از واکسن Covid را شروع کند اخبار جهان

[ad_1]

مت هنكوك گفت كه NHS در صورت تأیید به موقع واكسن توسط واكسن ، می تواند ایمن سازی افراد را در برابر Covid-19 آغاز كند.

وزیر بهداشت از برنامه واکسیناسیون بی سابقه ای صحبت کرد که قبل از کریسمس با چراغ سبز شدن واکسن تولید شده توسط Pfizer / BioNTech آغاز می شود.

کمیته مشترک واکسیناسیون و ایمن سازی دولت لیستی از گروه افرادی را که در اولویت دریافت واکسن Covid-19 قرار دارند منتشر کرده است. لیست:

1 همه این 80 سال و بیشتر ، و همچنین مددکاران پزشکی و اجتماعی.

2 همه این 75 سال به بالا.

3 همه این 70 سال به بالا.

4 کلیه افراد بالای 65 سال.

5 بزرگسالان زیر 65 سال در معرض خطر جدی مرگ و میر ناشی از Covid-19 قرار دارند.

6 بزرگسالان زیر 65 سال با خطر متوسط ​​ابتلا به بیماری جدی و مرگ و میر ناشی از Covid-19.

7 همه این 60 سال به بالا

8 همه این 55 سال به بالا.

9 همه این 50 سال به بالا.

10 بقیه جمعیت.

“من از NHS خواستم آماده باشد تا با سرعت تولید واکسن مستقر شود. آنچه می توانم در مورد زمان بندی آن بگویم این است که اگر تنظیم کننده واکسن را تأیید کند و هنوز هم باشد ، ما آماده ایم که ماه آینده واکسیناسیون را با مقدار زیادی از محلول در سال جدید آغاز کنیم. “هانکوک گفت. یک کنفرانس مطبوعاتی در خیابان داونینگ .

اظهارات وی در حالی بود که انتظارات روسای NHS افزایش یافته است که حداقل برخی افراد قبل از فصل تعطیلات تزریق می کنند. مقامات بهداشت گفتند که این واکسن تا آن زمان استفاده شده بود ، اما سخنگوی وایت هال تأکید کرد که “این ضرورت اجتماعی ، پزشکی و اقتصادی است ، نه فقط سیاسی”.

در دسترس بودن واکسن Pfizer / BioNTech اکنون به مدت زمان تجزیه و تحلیل سازمان بهداشت و دارو و تصمیم گیری در مورد استفاده ایمن آن بستگی دارد. این هفته Pfizer گفت که محصول آن 95٪ موثر است و با بزرگسالانی که در صورت عقد قرارداد برای Covid-19 احتمال مرگ و میر آنها بیشتر است کار می کند. هانکوک افزود ، دولت اکنون رسماً از MHRA خواسته است که مناسب بودن واکسن Pfizer را برای مجوز ارزیابی کند.

میانگین تعداد عفونت های روزانه جدید ثبت شده در سراسر انگلیس طی هفته گذشته به 22287 در برابر 24430 هفته گذشته کاهش یافته است. وزیر گفت: “این ارقام امیدوار کننده است و نشان می دهد که قله دوم در حال تسطیح است.”

با این وجود ، تعداد افراد بستری در سراسر انگلیس همراه با کوید با وجود انواع محدودیت های زندگی عادی که در هفته های گذشته در هر چهار کشور اصلی وجود دارد ، بار دیگر به 16409 نفر افزایش یافته و 511 نفر دیگر در بیمارستان با من دیروز هستم

پروفسور استفان پوویس ، مدیر پزشکی NHS انگلیس ، گفت: در انگلیس ، تعداد بستری ها در کوید در حال حاضر 14470 نفر است که در طول هفته 1800 نفر افزایش یافته است.

در همین حال ، گاردین می تواند جزئیات جدیدی را درباره چگونگی عملکرد آنچه که هنکوک “چالش عظیم لجستیکی” در دستیابی ، ذخیره ، توزیع و تجویز واکسن خواند ، فاش کند.


در صورت تأیید واکسن Pfizer ، آن را از کارخانه تولیدی خود در Puurs بلژیک در جعبه های فریزر حاوی 195 ویال واکسن که هر یک حاوی پنج دوز است ، تهیه می کند. یخ خشک در جعبه هایی با غشای مضاعف ، واکسن را در دمای مورد نیاز -75 درجه سانتیگراد حفظ می کند.

به محض رسیدن به انگلیس ، با کامیون به شبکه ای از 50 انبار دارو در مکان های ناشناخته تحویل داده می شود ، که 92٪ داروهای کشور را تأمین می کند و روزانه داروها را به 16،500 بیمارستان ، داروخانه و مراکز بهداشتی تحویل می دهد.

مارتین ساور ، مدیر اجرایی انجمن انتشار بهداشت ، که نماینده صاحبان انبارها است ، گفت که این واکسن در فریزرهای مخصوص طراحی شده در دمای بسیار پایین خریداری شده توسط NHS ذخیره می شود و در طول دوره اجرا به انبارها ارائه می شود. پس از دریافت سفارش از مراکز واکسیناسیون ، ذخایر به “یخچالهای عظیم به اندازه خانه های ییلاقی کوچک” منتقل می شوند که ظرف مدت سه ساعت ذوب شده و بلافاصله آب می شوند و برای توزیع در ون های یخچالی قرار می گیرند.

جعبه ها را می توان تا 6 ماه در دمای قطب شمال نگهداری کرد. اما به محض باز و ذوب شدن ، NHS برای جلوگیری از هدر رفت با زمان مبارزه خواهد کرد تا اطمینان حاصل کند که تحویل و معرفی آن انجام می شود. دولت 40 میلیون دوز واکسن Pfizer را سفارش داده است. اما با 20 تا 22 میلیون نفر در 10 گروه اولویت دار برای اولین بار ایمن سازی می شوند و هر كدام با سه هفته استراحت دو آمپول می گیرند ، NHS انگلیس به پزشكان و سایر افرادی كه در تزریقات مشاركت داشتند گفت كه آنها باید بیش از 5٪ واکسن ها باشد. هدر رفته

ون های یخچالی دسته ای از واکسن ها را به چندین هزار مکان در سراسر انگلیس که در آن افراد تزریق می کنند ، منتقل می کنند ، حداقل 1560 مورد توسط پزشکان عمومی مدیریت می شود. با این حال ، Saver گفت که “سیستم تحویل وانت … هنوز نهایی نشده است” ، اما احتمالاً به صورت شبانه روزی و بدون تعطیلات آخر هفته با یک سیستم تحویل به موقع با برنامه ریزی مناسب کار خواهد کرد.

ساور گفت: “ما باید جریان ورودی به این مراکز را کنترل کنیم ، مطمئن شوید که آنها با ویال های واکسن بیشتر از هر ساعت پر نمی شوند.” “این مربوط به گرفتن اطلاعات تقاضا در پایان تزریق و اطمینان از یخ زدایی مقدار مناسب در زمان مناسب است.”

واکسن Pfizer پس از باز شدن شش ساعت پایدار می ماند. واکسن دانشگاه آکسفورد / AstraZeneca ، که به گفته وزرا نیز به زودی تصویب خواهد شد ، به NHS دو انتخاب واکسن داده می شود ، برای چهار ساعت پایدار است.

در ابتدا ، پزشکان خانواده نقش مهمی در ایمن سازی اعضای گروه های آسیب پذیر مانند افراد بالای 80 سال ، ساکنان خانه های سالمندان و افرادی که به دلیل ضعف در سلامت “محافظت” می شوند ، دارند و بیشتر کارمندان NHS در “مراکز” واکسینه می شوند. در مشاغل خود ، به ویژه بیمارستان ها. اما NHS همچنین قصد دارد ده ها مرکز واکسیناسیون دسته جمعی را به محض انتقال به مرحله دوم استقرار ، جایی که به بزرگسالان زیر 50 سال واکسن ارائه می شود ، افتتاح کند.

NHS تقریباً از همه زمینه های مراقبت های بهداشتی – عملیات عمومی ، بیمارستان ها و خدمات اجتماعی کارمندان را اعزام خواهد کرد. اما توزیع شامل مواد مخدر ، ارتش ، شوراهای محلی ، شرکت های متخصص در ذخیره سازی ، حمل و نقل و تدارکات ، هزاران سایت واکسیناسیون و ده ها هزار داوطلب جذب شده در سرویس آمبولانس سنت جان است.

[ad_2]