ماهیت لمینگ نروژی: “مسخره کننده خونخوار ، مودار” | محیط

[ad_1]

لمینگ نروژی بزرگتر به نظر می رسد ، کمی دقیق تر و همستری بسیار عصبانی تر. زیرپوش آنها رنگ اسفنجی دارد. در بالا آنها کالیکو متنوع می پوشند.

بی بی سی ، در یک اپیزود مستند در سال 2015 که در آن لمینگ مرتباً یک گربه خانگی کاملاً بزرگ را متهم می کند – و سپس به سنگی حمله می کند که گربه خانگی از ترس روی آن پریده است – آنها را “مزاحم های خونخوار و پرمو” خواند.

“آنها را می شناختند ،” وقتی لمینگ احاطه شده با برگ های آلو بر روی صفحه نمایش دیده می شود ، دندان جوندگان را نشان می دهد و به سلول می خروشد ، به ما می گویند “برای کشتن راسو و مبارزه با استخوان های گونه”. (Squa – پرندگان تهاجمی شبیه یک مرغ دریایی).

صبر کن. آیا لممینگ ها آنقدر خوش اخلاق و احمق نیستند که دسته جمعی به جان خود بروند و خود را بدون اندیشه از سنگ بیرون بیندازند؟

همانطور که مشخص شد ، نه: لممینگ “مانند لممینگ عمل کند” یک افسانه است ، همانطور که سونیا شاه در کتاب “مهاجرت بزرگ بعدی” توضیح می دهد. لمینگ ها با پریدن به دریا خودکشی های دسته جمعی نمی کنند. وقتی از آنها خواسته شد به آیین مرگ بپیوندند ، آنها می نویسند: “نه!”. آنها Kool-Aid مسموم را رها می کنند.

Lemmings در تونل های زیر برف زندگی می کنند ، در لانه های دنج چمن ، پر و پشم گاوهای مشک می خوابند. بچه های آنها در لایه ای از هوا که توسط زمین گرم تشکیل شده و برف های بالای آن را ذوب می کند و “فضای آسمانی” نامیده می شود ، پرورش می یابند.

هنگامی که برف در تابستان ذوب می شود ، جوراب های آنها را پر می کند و آنها یک باره ظاهر می شوند – الهام از افسانه دیگری است که آنها به طرز شگفت انگیزی از آسمان می پاشند – چشمک می زنند به خورشید تاریک نوردیک و شروع به حرکت می کنند مانند چند رومبا که کسی روی آنها انداخته است یک کت خز وحشتناک ، که در معرض دید هر گونه گلدان ، چمن و خزه است.

اسکار برایانز شاعر در سال 1934 پرسید: “این موش ها چه بودند که ما نتوانستیم آنها را شکست دهیم”.

خوراکی کمی در برابر لمینگ ها قرار دارد و “به نوبه خود توسط انبوهی از جانوران و پرندگان شکاری ، خرس ها ، گرگ ها ، روباه ها ، سگ ها ، گربه های وحشی ، موارد مداد ، راسوها ، عقاب ها ، شاهین ها و جغدها تعقیب و تعقیب می شوند”. حتی حیوانات خانگی مانند گاو ، بز و گوزن شمالی نیز با میخ زدن آنها به زمین در نابودی شرکت می کنند. »

لمینگ نترکی نترس.
لمینگ نترکی نترس. عکس: Juniors Bildarchive / Alami

آنها به کجا راهپیمایی می کنند؟ به دریا در جستجوی شهر گمشده آتلانتیس ، خانه غرق شده آنها؟ هر چند سال یکبار جمعیت آنها به قدری افزایش می یابد (1000 برابر) که گروهی از آنها – می توان تصور کرد که برگزیدگان از زیر بینی خود را خشمگین می کنند که برای این کار باید لمینگ باشند – از بقیه گروه جدا شده و مهاجرت می کنند. آنها خوب شنا می کنند ، اما گاهی اوقات عرض آب سرد را اشتباه ارزیابی می کنند و غرق می شوند.

اسطوره جمعی خودکشی همچنان پابرجاست زیرا دیزنی آن را در مستند صحرای سفید در سال 1958 به صحنه برد. وقتی شخصی در پشت صحنه چند لمینگ وارداتی را در ساحل رودخانه کانادا درخواست می کند ، صدایی تشنه به خون روایت می کند: “بهمن های کوچک خاک و سنگ – و لمینگ های ظاهراً غیر قابل تخریب”.

Lemmings پرش نکرد – آنها تحت فشار قرار گرفتند.

در افسانه کودکان “یک کتاب بخوان” ، “Lemmings” ، لممینگ ها همچنان به دریا می پرند زیرا آنها فکر می کنند این همان کاری است که باید انجام دهند. اگر آنها تازه كتاب را خوانده بودند ، می فهمیدند كه در راه مرگ جلوی آنها را نمی گیرند.

برای هرکسی هشدار دهنده است: خواندن کتاب مناسب می تواند مانع جدی گرفتن کارها ، برخورد با گربه های خانگی و غالباً پرت شدن از صخره شود. بین برف سرد و زمین گرم یک جیب هوا وجود دارد که در صورت اجازه بیشتر زندگی ممکن است آسان و سرگرم کننده باشد.

همانطور که برخی معتقدند که لممینگ ها این کار را می کنند ، هنوز هم می توان از عصبانیت واقعی مردم در امان ماند. بعید است لموس لموس. بی بی سی ، یک بار دیگر: “مردی که در یک چمنزار قدم می زند ، لمینگ هایی را که چند متر دورتر هستند ، ناگهان فریاد می زند و می پرد” ، – آنها به نقل از گروهی از محققان.

حتی یک تراکتور کشاورزی نیز از این طریق روبرو شد و ردپایی از لمینگ های عصبانی را به جا گذاشت. »

“طبیعت …” است ستونی اختصاص داده شده به حیوانات جالب ، حشرات ، گیاهان و پدیده های طبیعی. آیا وجود دارد به نظر شما ، یک ایجاد جذاب یا یک گیاه به خصوص زنده ، خوانندگان ما را خوشحال خواهد کرد؟ اجازه دهید ما در توییترhelenrsullivan یا از طریق ایمیل می دانیم: [email protected]

[ad_2]