فریاد جک هریسون تخریب لیدز در نیوکاسل را کامل می کند لیگ برتر

[ad_1]

در آستانه شروع ، مارسل بیلز اعتراف کرد که لیدز در یک چرخه منفی قرار دارد ، اما بازیکنان او متقاعد کننده ترین استراتژی های خروج را توسعه داده اند. با حرکت پاتریک بامفورد ، که سرانجام نیوکاسل را نابود کرد ، او در فرار شیک از آبی های زمستانی بیلسا سهیم شد و چهار امتیاز را از شش بازی به پایان رساند ، و به استیو بروس یادآوری دیگری برای محدودیت های تیم خودش ارائه داد.

گاهی اوقات مالکان تقریباً 75 درصد از مالکیت را در اختیار داشتند ، اما برای اجرای این استراتژی خروج لازم بود ، زیرا در ابتدا سعی در تبدیل چنین سلطه ای به هدف داشت. همانطور که بروس دوست دارد نشان دهد ، تیم ها لزوماً برای تأثیرگذار بودن نباید توپ های زیادی را ببینند و با اثبات نقطه نظر خود ، نیوکاسل به لطف والی اول جف هندریک در دقیقه 26 پیش است.

از بسیاری جهات ، نیوکاسل یک نوع حمله ضد حمله است و علیرغم تمایل هشدار دهنده به امتیازات ارزان ، دفاع با تجربه – به رهبری فدریکو فرناندز کم سن و سال ، درمان شده از ویروس کرونا – فشار شدید لیدز را قبل از شکستن سریع جذب می کند.

مدافع چپ ، جمال لوئیس ، نقش رایان فریزر را بازی كرد كه سانتر ضرب و شتم او توسط كولوم ویلسون وارد شد و هندریک را وادار كرد تا ضربه نهایی را ایجاد كند. بروس به دلیل امضای تابستان خود به درستی ستایش شد ، و در اینجا هر چهار نفر برای ایجاد آنچه که می تواند یک رهبر شکننده باشد ، همکاری کردند.

اگر نیوکاسل بتواند موثر باشد ، آنها نیز ناقص باقی مانده و هیچ کس تعجب نکرد وقتی پاتریک بامفورد از فاصله نزدیک با ضربه سر رودریگو از کنار دروازه ، روی گل ریشه تساوی گرفت.

این نهمین گل بامفورد در 13 بازی این فصل بود. برای بازیکنی که پیش بینی می شود در این سطح مبارزه کند بد نیست. قبل از وقفه ، لیدز با 15 شوت گل کن دارلو را به ثمر رساند – بیشترین گل در لیگ برتر در 45 دقیقه این فصل – و در نهایت تحمل فرناندز و دوستانش بسیار زیاد است.

یک بار دارلو مورد طمع بیلسی قرار گرفت و مطمئناً دروازه بان تیم مهمان این فرصت را داشت تا با یادآوری مدیر لیدز ، رپرتوار سیوها را اجرا کند ، جذاب ترین بازی برای دفع نیمه توپ از رافینی و جلوگیری از ضربه سر لیام کوپر بعد از کرنر بود.

فرناندز برای انکار رودریگو سد حیاتی شد و اگرچه نیوکاسل فکر می کرد اگر کوپر به ویلسون لیدز سیلی بزند ، می تواند یک پنالتی بگیرد.

آنها وقتی رودریگو و جک هریسون حرکت زیبایی را ترکیب کردند که شامل یک کراس از دومی و یک پاس اولیه و یک ضربه سر از دومی بود ، آنها جلو بودند.

جای تعجب نیست که بروس از مقاومت نیوکاسل ستایش کرد و آنها بازگشتند. اندکی پس از آنکه ایلان مسیه به طرز معجزه آسایی از ویلسون فرار کرد ، سیاران کلارک با سرویس Fraser روبرو شد و راهی دروازه بان جوان فرانسوی شد.

جنبش بامفورد ادامه دهنده خط بازگشت بروس بود. به خصوص یک پاشنه عقب باهوش ، می توانست قبل از این که به مقدمه گل سوم خونه به خونه گل بزند ، یک گل بزند که پس از عبور از روی ضربه ماتئوش کلیچ ، دارلو را از روی گره باز کرد.

قبل از اینکه گاریسون با یک ضربه خارق العاده از فاصله 20 یاردی به گوشه سمت چپ بالای دروازه حریف برسد ، Ezgjan Alioskli بعد از یک صحنه صحنه عالی ، از داخل زمین ضربه زد تا جای پابلو هرناندز را بگیرد و باز هم هارناندز صاحب موقعیت شد.

باورش سخت بود که لیدز در پنج بازی قبلی خود در اینجا پیروز نشده است.

[ad_2]