دیدار افسر پلیس با جلسات جدید در مورد مرگ یک سیاه پوست بیمار روانی | پلیس

یک افسر ارشد پلیس که در ارتباط با مرگ برجسته یک سیاه پوست بیمار روانی محروم از جرائم است ، به دلیل عدم موفقیت در پرونده اصلی ، مجبور به پیگرد قانونی جدیدی می شود ، نظاره گر می تواند آشکار کند.

پس از جلسه ای برای نقض قانون سال گذشته ، به یک افسر ناشناس گفته شد که “هیچ پرونده ای برای پاسخگویی” ندارند در مورد مرگ کوین کلارک ، که در سال 2018 توسط هفت افسر بازداشت شد.

با این حال ، خانواده کلارک و اداره مستقل رفتار پلیس (MACP) از جلساتی که می توانند حق قانونی برای طرح س askال داشته باشند مطلع نشده اند.

اکنون این کارمند – پس از امتناع اولیه – دستوری را امضا کرده است که موافقت می کند حکم اصلی دادگاه عالی را لغو کند و زمینه را برای پرونده های انضباطی جدید هموار می کند.

کلارک 35 ساله ، که در نوجوانی به اسکیزوفرنیای پارانوئید مبتلا شده بود ، هنگام خوابیدن در زمین های بازی در کتفورد در جنوب شرقی لندن ، 13 دقیقه توسط پلیس مشاهده شد و از سلامت روحی رنج می برد. هنگامی که قصد داشت به زانو درآید ، مهار شد و دستبند زد.

یک فیلم پلیس نشان می دهد که کلارک بارها و بارها به مأموران گفت: “من نمی توانم نفس بکشم.” یک آمبولانس فراخوانده شد و کلارک اندکی پس از ورود به بیمارستان لوئیزام اعلام شد که کشته شده است.

در اکتبر گذشته ، با حکمی تحقیق ، کلارک از جای خود بازداشت و به مرگ وی کمک کرد.

سیریل دیویس نایت ، وکیل خانواده کلارک ، گفت: “خانواده خوشحال هستند که اکنون یک جلسه قانون شکن دوباره برگزار می شود و به آنها این فرصت را می دهد تا از حق حضور و س andال خود استفاده کنند.

“اما این ناراحت کننده بود که کارمند در ابتدا درخواست لغو تصمیم برای نقض قوانین را به رغم اطلاع از نقض آشکار قوانین ، به چالش کشید.”

خانواده وی همچنین می خواهند سایر کارمندان درگیر در بازدارندگی کلارک با رفتارهای ناشایست روبرو شوند و گفتند “آنها شوکه شده و ناامید شده اند” ، که علی رغم شواهدی که در طی عواقب.

توسعه پرونده کلارک همزمان با ارائه شواهد تحقیقات سازمان ملل در مورد “نژادپرستی سیستمی” و نقض حقوق صورت گرفته توسط پلیس علیه سیاه پوستان است. پرونده Inquest که پس از ترور جورج فلوید در مینیاپولیس آغاز شد ، ادعا می کند که مشکلات آشکار نژادپرستی و پلیس در انگلیس وجود دارد.

پرونده کلارک یکی از مواردی است که کلیشه های منفی اجرای قانون را نسبت به افراد سیاه پوست نشان می دهد ، و خاطرنشان می کند که کلارک هیچ نشانه ای از پرخاشگری نسبت به افسرانی که او را برای 33 دقیقه مهار می کردند نشان نداد.

در این سند 22 صفحه ای آمده است كه یك نظرسنجی اخیر نشان داده است كه 85 درصد سیاه پوستان در انگلیس اعتقاد ندارند كه پلیس با آنها مانند یك فرد سفیدپوست رفتار خواهد كرد.

اطلاعات اخیر نشان می دهد که 7.7٪ زندانیان در انگلیس و ولز سیاه پوستان هستند ، علی رغم اینکه آنها 3.4٪ از جمعیت را تشکیل می دهند ، و احتمال مرگ و میر سیاه پوستان در انگلیس دو برابر سفیدپوستان است.

در میان این موارد مرگ در بازداشت ، استفاده از زور یکی از ویژگیهای بیش از دو برابر سایر موارد مرگ در بازداشت است.

“پس از تجزیه و تحلیل کار ما ، سرمایه گذاری دریافت که کلیشه نژادی” بزرگ ، سیاه و خطرناک “،” خشونت آمیز “و” ناپایدار “، که در فرهنگ و عمل پلیس بافته شده است ، یکی از ویژگی های ثابت مرگ های مربوط به استفاده از زور و محدودیت پلیس در انگلیس است” ، – بیانیه را اضافه می کند.

دبورا کولز ، مدیر Inquest ، گفت: “انگلیس در اجرای قانون و مراحل قانونی خود به شفافیت احتیاج دارد ، اما کار ما داستان دیگری را روایت می کند. ما شاهد تکرار مرگ سیاه پوستان در بازداشت پلیس هستیم ، که نگرانی های مربوط به نژادپرستی ساختاری ، خشونت دولت را افزایش می دهد ، غفلت و مصونیت از مجازات »

کولز اظهار امیدواری کرد که گزارش سازمان ملل توصیه های مشخصی به انگلیس ارائه دهد.

مت گفت که افسر عالی رتبه عذرخواهی کرد که به خانواده کلارک در مورد هزینه ها اطلاع نداده است. IOPC هنوز در حال تحقیق درباره مرگ کلارک است.