دیانا ریگ را مارک گاتیس به یاد می آورد صحنه

[ad_1]

آ صبح اواسط هفته. تئاتر با سوت باریک و حلبی سمعک مخاطب پاسخ می دهد. در بال های سایه ای بحث درباره یک بازیگر محبوب و قابل احترام وجود دارد. اعضای جوان بازیگران پر از تحسین هستند. دیانا ریگ زمزمه می کند و می گوید: “منظورم این است مرد شیرین عزیزم” و از کنار من می فروشد تا به سمت او بروم. “اما نفس مانند یک مار است. “

برای اولین بار با حضور روبرو شدید. دیانا مانند گالئونی که در یک شال شیک پوشیده شده بود ، به داخل اتاق شنا کرد ، یک لوبیای بور که این استخوان های گونه معروف را قاب گرفته است. ما در Old Vic در نسخه ساموئل آدامسون با هم اجرا کردیم همه چیز در مورد مادرم، او در نقش بازیگر Huma Rojo بازی می کند ، و من – کمد لباس او Agrada. آن زمان با شکوه ، شیطان بود. قبل از هر نمایش او یک پای خوک می خورد و روی پله ها می نشست و با عصبانیت سیگار می کشید. «تبعید، “ او ناله می کرد ، و دست خود را در اتاق تمرین طبقه بالا تکان می داد. روی دیوار این اتاق عکسی از لارنس اولیویه و رالف ریچاردسون در یک قاب در همان فضای خوشبختانه تعقیب شده وجود دارد. دیانا قبلاً آنجا بود ، البته در اوایل دهه 70 ، و اوضاع فاجعه باری را رقم زد مکبث با آنتونی هاپکینز. اولیویه در اولین اجرا حضور داشت که با سکوت کامل روبرو شد. وقتی بازیگران فیلم را ترک کردند ، اولیویه به دیانا اشاره کرد. لحظه ای بود او منتظر نصیحت یک حکیم از “آقا” شد ، که او را به روی لیدی م گشود. “اولیویه گفت ،” من نمی توانم توجه کنم که شما سوتین نمی پوشید.

همانطور که با فوران عظیم مهر و محبت پس از مرگ او نشان داده شد ، برای عموم مردم دایانا برای همیشه خانم اما پیل باقی ماند. اما تصویر یک گربه انتقام جویانه قابل انعطاف ، انتقام جوی ، یک تپانچه در دست ، یک ویرگول با حاشیه روی چشم ، هرگز نمی توانست تحت الشعاع بازیگر فوق العاده ای قرار گیرد (گرچه دیانا همیشه خود را بازیگر می نامید). با این وجود ، برای همه پیروزی هایش – معروف او مدیا در آلمیدا ، مارتا در چه کسی از ویرجینیا وولف می ترسد؟، ترزا باند غم انگیز او درباره سرویس مخفی اعلیحضرت – او همیشه به اردوگاه باشکوه مسکونی و تنزل خود دسترسی داشت. دیانا بود تئاتر خون، شر زیر آفتاب و اداره تغییر کرد: گریه مطلق. У همه چیز در مورد مادرم، عملکرد در عملکرد بود تراموائی بنام Desire که در آن دیانا بود باور نکردنی بلانش دوبوئیس. در متن اصلی ، وقتی کیک تولدش روی چرخ است ، باید نفس بکشد ، “وقتی به … 30 می رسید”. این مقدار به “وقتی به … 40 برسید” افزایش یافته است. او خط را در تمرین لباس اجرا کرد و جایی در تاریکی فیلمنامه صحنه خندید. صورت دیانا در بن بست کاملی فرو رفت.اوه ، متشکرم. “

دیانا ریگ ، عکس جین بوون به عنوان ناظر در سال 2004.



دیانا ریگ ، عکس جین بوون به عنوان ناظر در سال 2004.

دیدن او همیشه یک لذت ناب بود و وقتی چند سال بعد در آنجا ظاهر شدم سرباز وظیفه در دونمار با دختر درخشان دیانا راشل استرلینگ برنامه ای تنظیم کردم. راشل و دیانا هرگز با هم در هیچ کاری اجرا نکرده اند. با اطمینان گفتم: “اگر این قسمت را نوشتم چه می شود؟” دکتر کی برای هر دوی شما؟ “راشل شروع به کار کرد ، پر از داستانهایی که من درست در فیلمنامه آنها قرار دادم. دیانا پس از جراحی زانو در بیمارستان بهبود یافت و راشل به ملاقات او رفت ، ما محبوب خود را پیدا کرد و صورتش رو به دیوار بود.” می دانید ، “او زمزمه کرد ،” من نمی توانم خرس برای دیدن مردم بیمار … من هنوز نمی توانم من معتقدم که تصویر بانوی دایانا ریگ در حال پاره کردن عبای ویکتوریایی برای آشکار کردن یک زالوی ماقبل تاریخ در مکیدن گلو در پرایم تایم از بی بی سی وان پخش شد ، اما من هنوز هم از این که هستم بسیار خوشحالم.

اوایل سال جاری من برای تماشای فیلم جدیدی از ادگار رایت دعوت شدم ، دیروز در سوهوکه در آن دیانا زرق و برق دار است. من و ادگار صبح را با هم درمورد داستانهایش ، با هم خندیدیم و صحبت کردیم و بعد همان روز خبر مرگ او را منتشر کردیم. من بلافاصله با ادگار تماس گرفتم و او توانست به من بگوید كه دیانا چقدر بد است و او باید آخرین خط گفتگو را از روی تخت او ضبط كند. او در شکل درخشان ، کافور در دستان خود ، شیطان و تا پایان حرفه ای واقعی بود.

می دانید ، نام محاوره ای “Gilliflower” است – “Rocket Ladies”. این فقط یک تصادف است – من فقط صدای آن کلمه را برای دیانا دوست داشتم دکتر کی یک شرور – اما از بسیاری جهات برای او عالی بود. یک موشک درخشان پر از آتش و زندگی – و پودر – که تخیل ملی را برافروخت. آنها کاملاً دیگر آنها را شبیه دیانا نمی کنند. واقعاً دلم برایش تنگ خواهد شد.

[ad_2]