چراغ فوق العاده است: بهترین چراغهای کریسمس در انگلستان مسافرت رفتن

[ad_1]

خانه بلتون ، لینکلن شایر

در کریسمس ، که در 1300 هکتار زمین رشد می کند ، جاذبه های اصلی Belton وارد یک مسیر مایل با مرواریدهای بزرگ ، گلهای براق و دانه های برف می شوند. موسیقی جشن یک حس فصلی اضافی را در میان شمع های غول پیکر اضافه می کند.
تا 3 ژانویه برای بزرگسالان 19 پوند ، برای کودکان 13.50 پوند ، christmasatbelton.com

باغ وحش ادینبورگ

تونل نور: شبهای کریسمس در باغ وحش ادینبورگ تا 3 ژانویه باز است.
تونل نور: شبهای کریسمس در باغ وحش ادینبورگ تا 3 ژانویه باز است. عکس: Andrew Milligan / PA

اینها پنگوئن واقعی و خرس قطبی مجازی در زمستان امسال در باغ وحش ادینبورگ است. این مسیر بسیاری از جاذبه های اصلی باغ وحش را پشت سر می گذارد ، همه این موارد با پیش بینی هایی که به تبدیل این تجربه به یک سافاری قطب شمال کمک می کند ، تقویت شده اند. مسیر مایل طولانی هم برای صندلی های چرخدار و هم برای باگی ها مناسب است. نوشیدنی و غذا نیز وجود دارد.
تا 3 ژانویه 18 بزرگسال ، 12 پوند کودک ، edinburghzoo.org.uk

رصدخانه و سیاره آرما

این رصدخانه قرن هجدهم با چشم انداز باشکوه ، معروف به پارک آرمپ ، با یک مسیر پیاده روی رویکردی علمی را در پیش می گیرد و منطقه را به دنیایی جادویی از تاسیسات صدا و نور ، از جمله مجسمه هایی با مضمون فضایی تبدیل می کند.
از 16 تا 23 دسامبر 10 پوند برای بزرگسالان و کودکان ، armagh.space

پارکینگ اجتماعی

اگر سرگرمی تعطیلات خود را در اتومبیل ترجیح می دهید ، به دنبال پارکینگ در مکان های اجتماعی نباشید – این در مکان های مختلفی از جمله کاردیف ، بریستول ، منچستر و گلاسگو اتفاق می افتد. پانتومیم ها به صورت زنده فیلمبرداری می شوند و از صفحه نمایش های بزرگ پخش می شوند ، همچنین فیلم های کلاسیک کریسمس ، کارائوکه و بازار مواد غذایی که غذای فصلی را دقیقاً به ماشین شما تحویل می دهند.
تاریخ های مختلف تا 30 دسامبر ، از 42 پوند برای هر ماشین ، theparkinglotsocial.co.uk

باغ های کیو ، لندن

شاخه بندی: کریسمس در باغهای کیو.
شاخه بندی: کریسمس در باغهای کیو. عکس: کریس جکسون / گتی ایماژ

کیو نوآوری و سنت را متعادل می کند. در ورودی همیشه یک طاق درخشان وجود دارد ، اما پس از آن هر ساله در حدود 300 هکتار موارد جدیدی برای توسعه وجود دارد – تونل هایی با فانوس و گیلاس های صورتی درخشان وجود دارد و باغ گل رز به یک صدا تبدیل می شود. فینال در خانه درختان نخل با پرتوهای لیزر و جت های نور است. (سایت خواهر ویکهورست در ساسکس در شب های انتخابی تا 3 ژانویه یک Glow Wild طبیعت گرایانه تر خواهد داشت.)
تا 17 ژانویه 19.50 پوند برای بزرگسالان ، 14.50 پوند برای کودکان ، دسترسی بسیار محدود ، kew.org

Wildwood Trust ، کنت

برای کسانی که می خواهند بدون تزئینات تعطیلات طبیعت را ببینند ، این تور تا اوایل ژانویه در وایلدوود در نزدیکی خلیج هرن در کنت ادامه خواهد داشت – یک اعتماد حیات وحش اختصاص داده شده به مناظر محلی بریتانیا. می توانید بفهمید که چه کسی از بچه گربه ای می ترسید که مخروط ها در یخچال نگهداری می کنند و همه چیز در مورد گوزن های بابانوئل در حالی که از شراب آب پز و پای های چرخ کرده لذت می برند.
wildwoodtrust.org تا بزرگسالان و کودکان تا 3 ژانویه

Canary Wharf ، لندن

در ارتباط با جشنواره معمول “چراغ های زمستانی” که به تعویق افتاده است ، “با نور متصل” جایگزین امسال مجموعه ای متشکل از 9 نصب با نور پس زمینه است. هنرمندان با خلاقیت با نور ، از جمله صدها توپ حاوی چراغ و ستون ، و پیش بینی های شعر بازی می کنند.
تا 27 فوریه رایگان، canarywharf.com

لانگلیت ، ویلتشایر

تخته بنفش: سرزمین نور در لانگلیت
تخته بنفش: سرزمین نور در لانگلیت

این خانه با شکوه به ویژه یک حس غریب را برای روشنایی شیک به ارمغان می آورد. این قطعاً یکی از بلند پروازانه ترین مکانهایی است که لیزرها با چشمه های آبرومند Longlith جفت می شوند. مسیر قابل دسترسی با ویلچر است.
تا 10 ژانویه 95/27 پوند برای بزرگسالان ، 20،95 پوند برای کودکان ، longleat.co.uk

گوزن شمالی ، فلینشایر

این مزرعه 50 هکتاری امسال گله های گوزن شمالی را با طیف وسیعی از جاذبه های دیدنی اجتماعی احاطه کرده است. در ماه دسامبر ، آن را به یک تجربه رانندگی تبدیل شده است ، از جمله یک مسیر روشنایی با صدای هموار برای ماشین شما ، یک غار سانتا و شکلات داغ تحویل داده شده برای بسته بندی بطری.
تا 29 دسامبر از 32.45 پوند برای هر اتومبیل ، reindeerlodge.co.uk

Gibside ، Tyne and Ware

برای اولین بار امسال ، متخصصان نورپردازی Ignite با National Trust در این املاک در نزدیکی نیوکاسل همکاری کردند تا یک مکان خیره کننده ایجاد کنند – از قارچ های درخشان در جنگل گرفته تا مسیر روشن شده با فانوس که در باغ های قرن هجدهم می گذرد و خانه دارای زمینه ای فوق العاده است. .
تا 30 دسامبر برای بزرگسالان 15 پوند ، برای کودکان 10 پوند ، nationaltrust.org.uk

وادسدون ، باکینگهام شایر

کریسمس در عمارت Wadesdon.
کریسمس در عمارت Wadesdon.
عکس: جیم دایسون / گتی ایماژ

باغهای اسراف ، مفهوم ویکتوریایی باغهای تفریحی را در قرن بیست و یکم با غولهای غول پیکر در اصطبلها و چمنزارهایی که با گلوله های ریز به نور می درخشند ، حمل می کنند. و همچنین میان وعده های معمول تعطیلات ، چای بعد از ظهر و وعده های غذایی.
در حالی که 3 ژانویه، 17.28 پوند برای بزرگسالان ، 8.64 پوند برای کودکان ، waddesdon.org.uk

استورهد ، ویلتشایر

یکی از احترام ترین باغ های National Trust زمینه ای از تمساح های درخشان و نیلوفرهای غول پیکر را بر روی دریاچه ارائه می دهد ، در حالی که بینی ها و شاخ های قرمز درخشان وجود احتمالی سانتا را نشان می دهد.
تا 3 ژانویه 19 £ بزرگسال ، 13 پوند کودک ، christmasatstourhead.co.uk

پروژه Eden ، کورن وال

نقاط روشن: -عکس توسط امیلی ویتفیلد-هفته ها ، چراغ های کریسمس ، پروژه Eden.
Bright Spots: The Eden Project. عکس: Emily Whitfield-Weeks / Apex

پیشنهاد باغ زمستان ، نصب های روشن و موسیقی زنده را ترکیبی می کند. هر یک از بیوم ها تنظیمات متفاوتی دارند. یک اسکیت و یک دنباله گوزن شمالی وجود دارد و سانتا کلاوس همراه با جن ها بیرون می رود.
تا 30 دسامبر 50/28 پوند برای بزرگسالان ، 15 پوند برای کودکان ، edenproject.com

وینترفست ، لندن

وینترفست ، تازه وارد در لیست رو به رشد رویدادهای روشنایی ، شامل کریسمس و دیوالی است. این درخت دارای بلندترین درخت LED در لندن و بسیاری دیگر از نمایشگاه های تعاملی است.
تا 17 ژانویه به صورت رایگان ، wembleypark.com

روشن کنید

آبی بزرگ: ساندرینگهام لومینات.
آبی بزرگ: ساندرینگهام لومینات. عکس: مگ هادسون

یک مسیر روشنایی مسافرتی که کمتر از بسیاری بیشتر به کریسمس توجه دارد. درعوض ، این یک سفر مایل با رنگ و احساس است. اگرچه می توانید غذا و نوشیدنی بخرید ، می توانید آنها را با خود ببرید. همچنین هیزم وجود دارد که می توانید مارشمالو را در آن سرخ کنید. از 17 دسامبر تا 17 ژانویه در سندرینگهام ، نورفولک و از 20 ژانویه تا 21 فوریه در ابی کمبی در وارویک شایر واقع شده است.
£ 14 بزرگسال ، 10 پوند کودک ، روشن. زنده

دونهام مسی ، چشایر

در اتوبوس وارینگتون گوزن های درخشان غول پیکر را پیدا می کنید که با گله این ملک اعتماد ملی رقابت می کنند. مسیر از باغ های رسمی ، با مجسمه ها و تونل های نور می گذرد و در باغ آتشین لحظات بازتاب بیشتری دارد.
تا 10 ژانویه برای بزرگسالان 20 پوند ، برای کودکان 13 پوند ، دسترسی بسیار محدود ، nationaltrust.org.uk

Bradford LIT

LIT شاهد همکاری هنرمندان در یک سری نمایش های سبک در اطراف بردفورد ، از سقف یک آسیاب تاریخی تا باغ های باغ است. موارد برجسته شامل برنده جایزه شاعر سیمون آرمیتاژ ، که با Double Take ، یک متخصص طرح نقشه برداری ، و الهام گرفته از Macrame Alison Smith Lightweave همکاری می کند.
تاریخ های مختلف ، تا 28 فوریه ، رایگان ، بازدید ازbrabraford.com

[ad_2]