حامی ترامپ که 2.5 میلیون دلار برای مبارزه با تقلب در انتخابات داده بود ، می خواهد پول پس دهد | بودجه سیاسی ایالات متحده

[ad_1]

یکی از هواداران دونالد ترامپ که 2.5 میلیون دلار کمک مالی به افشاگری و پیگرد قانونی به دلیل تقلب در انتخابات ریاست جمهوری کرده بود ، پس از “نتایج ناامیدکننده” خواستار بازپرداخت است.

فردریک اشلمن ، تاجر کارولینای شمالی ، گفت که وی این پول را به True Vote ، یک گروه اخلاق انتخاباتی طرفدار ترامپ در تگزاس تحویل داده است که قول داده است در هفت ایالت در حال حرکت به عنوان بخشی از تلاش خود برای “تحقیق ، پیگرد قانونی و سو exp ظن به رأی گیری غیرقانونی و تقلب در انتخابات عمومی سال 2020 را افشا کند ».

اما در پاسخ به شکایت اشلمن که این هفته در هوستون تشکیل شد و اولین بار توسط بلومبرگ گزارش شد ، True Vote دادخواست های خود را متوقف کرد و کمپین “تأیید رأی 2020” را متوقف کرد ، سپس در صورت درخواست از پاسخگویی به تماس هایش خودداری کرد توضیحات

بنیانگذار شرکت سرمایه گذاری اشلمن ونچرز LLC گفت كه “به طور منظم و مكرر” تقاضای بروزرسانی می كند و ادعای طرح دعوی می كند ، اما “درخواست های آن دائماً با پاسخ های مبهم ، پچ پچ و وعده های پوچ مواجه می شود.”

به نظر می رسد عدم موفقیت در “رای واقعی” تلاش برای به چالش کشیدن نتیجه منعکس کننده تلاش های خود رئیس جمهور است که تیم وی 38 دادخواست را از زمان انتخابات 3 نوامبر ، اخیراً در پنسیلوانیا از دست داد ، جایی که دادگاه تجدیدنظر فدرال گروه حقوقی ترامپ را برای پیگرد قانونی بدون پرونده اعلام کرد.

با این حال ، “رأی دادن” بلافاصله نامه ای از “گاردین” را برای درخواست نظر بازنگرداند. درست است که “رأی دادن” به درخواست بلومبرگ برای اظهار نظر پاسخ نداد ، اما بیانیه ای را به بنیانگذار و رئیس گروه “کاترین انگلبرشت” اختصاص داد که تلاش می کند نیروهای بیرونی را در شکست تلاش های خود مقصر بداند ، در وب سایت خود قرار داد.

این گروه گفت: “در حالی که ما از شهادت رأی دهندگان حمایت می کنیم ، اما موانع پیشبرد بحث های ما همراه با محدودیت های زمانی ما را مجبور کرده است راه دیگری را پیش ببریم.” ، این گروه اعلام کرد که دادخواست های خود را در جورجیا ، میشیگان ، پنسیلوانیا و ویسکانسین پس گرفته است. هر چهار ایالت توسط جو بایدن ، رئیس جمهور منتخب حزب دموکرات شکست خوردند.

“ماموریت ما بسیار بزرگتر از انتخابات است. ما در مورد بازیابی سیستم برای همه انتخابات آینده صحبت می کنیم. “

مانند ادعاهای حقوقی خود ترامپ بر اساس شواهد ناچیز ، با این حال ، بیانیه True the Vote جزئیات هیچ یک از شواهدی را که ادعا می کرد باید ادعاهای تقلب در انتخابات را پشتیبانی می کرد ، بیان نکرد.

اشلمن ، مدیرعامل سابق شرکت داروسازی ، در دادخواست خود ادعا کرد که سازمان غیر انتفاعی پیشنهاد کرده است در صورت کنار گذاشتن طرح شکایت از این گروه ، یک میلیون دلار به او بازگرداند. وی به دنبال بازگرداندن 2.5 میلیون دلار است که به گفته وی 5 تا 23 نوامبر برای دستورالعمل های آنگلبرشت بابت 2 میلیون و 500 هزار دلار هزینه کرده است.

[ad_2]