نمایندگان توری عصبانی نمایندگان گوا را پس از “غلبه بر خواسته های NHS” شامل ویروس کرونا

[ad_1]

دیشب هنگامی که نمایندگان عصبانی محافظه کار محافظه کار دولت را به اغراق در مشکلات پهنای باند NHS در تلاش برای جلب حمایت خود متهم کردند ، بوریس جانسون با شورش رو به رشد توری ها بر سر محدودیت های جدید Covid-19 روبرو شد.

در آستانه رای گیری مهم در مورد سیستم جدید سه لایه Commons ، یک جنجال خارق العاده بر سر ادعاهای وزیر کابینه مایکل گوو مبنی بر اینکه “NHS ، از جمله بیمارستان های تازه ساخته شده بلبل ،” “از نظر جسمی” غرق می شود ، درگرفت.

نوشتن دیروز در تماشا کردن، گو فاش كرد كه در ابتدا تصميم به تحميل دومين محاصره ملي بعد از اينكه يك وزير دولت تصوير تاريكي از رشد در بيمارستان هاي كويد -19 و بلبل ارائه داده بود ، اتخاذ شده بود. گاو نوشت: “هر تختخواب ، هر بند شلوغ است.” وی که تلاش می کرد محافظه کاران را به شورش بکشاند ، به اعضای منتخب گفت که “آنها باید به خاطر تصمیمات پیچیده” به خاطر منافع ملی پاسخگو باشند.

اما در حالی که نمایندگان پارلمان توری به لحن وی اعتراض داشتند ، با صحبت سایر محافظه کاران در مورد آن بحث و جدال شدت گرفت نظاره گر وزیر بهداشت نادین دوریس هفته گذشته به گروهی از آنها گفت كه بیمارستان های نایتینگل عمدتا پر نیستند زیرا مردم آنها را “تاریك و تاریك” می دانند و یافتن كاركنان برای مدیریت آنها دشوار است. منابع نزدیک به دوریس استفاده از کلمات دقیق ذکر شده توسط معاونان را تکذیب می کنند.

منابع NHS تأیید کرده اند که اکثر تعداد محدود تخت های بلبلی که اشغال شده اند در امور غیر Covid مشغول هستند. سخنگوی NHS تأیید کرد که فقط دو نفر از هفت بلبل – منچستر و اکستر – مصرف بیماران را آغاز کرده اند.

یکی از ارشدان توری گفت: “وزرایی مانند Gove نمی توانند همزمان بگویند که ما در آستانه ازدحام هستیم مگر اینکه اقدامات بسیار سختگیرانه تری را انجام دهیم و در عین حال تصدیق کنیم که آنها از تعداد کمی از تخت های ما استفاده نمی کنند برای موارد اضطراری ، و در هر صورت آنها هیچ کارمندی ندارند. اگر این به همان بدی باشد که او می گوید از ماه مارس انجام داده اند؟ “

توبیاس الوود ، نماینده پارلمان توری که تهدید می کند روز سه شنبه علیه دولت رأی می دهد ، گفت: “گو کاملا” ناپسند بود زیرا هر یک از بلبلان ما استفاده کمتری دارند. آنها عمدتا خاموش هستند. مناطق دیگر در سطوح بالاتر به دلیل فشار محلی روی تخت هنگام خالی ماندن سایر تخت ها “.

جانسون روز پنجشنبه اعلام کرد که 99 درصد از جمعیت انگلیس با محدودیت های شدید در بارها و رستوران ها و ممنوعیت اختلاط خانوارها در داخل منزل ، به دو سطح بالاترین ، درجه دوم و سوم وارد می شوند. در پایین ترین سطح فقط کورن وال ، جزیره وایت و جزیره دریا قرار خواهند گرفت.

بسیاری از نمایندگان توری می گویند که سیستم جدید محدودیت های بیش از حد سختگیرانه ای را در مناطقی که موارد کمتری در مناطق هم مرز با موارد بیشتر دارند اعمال می کند. آنها وزرا را ترغیب می کنند که مدارک بیشتری درباره تصمیمات خود ارائه دهند و همچنین تجزیه و تحلیل هزینه های اقتصادی معرفی رژیم جدید را منتشر کنند. آنها همچنین می خواهند مرزها در سطح محلی ترسیم شود.

بیمارستان NHS Nightingale در یورکشایر و هامبر در Harrogate.
بیمارستان NHS Nightingale در یورکشایر و هامبر در Harrogate. عکس: دنی لاوسون / پنسیلوانیا

معاون رئیس کمیته نمایندگان Tory در سال 1922 ، چارلز واکر ، گفت که او روز سه شنبه علیه دولت رأی می دهد و معتقد است که روش Gowe به مشکل خورده است. وی گفت: “مداخله مایکل گو به هدف دولت کمک نکرده است. من ، مانند اکثر نمایندگان مجلس ، شاید هفته ای یک یا دو ایمیل از افرادی که می گویند “قوانین را سخت تر کنید” داشته باشم ، اما ارزیابی های افرادی که تجارت را اداره می کنند ، از آنها می پرسد که چگونه می توانند زنده بمانند. اعضای پارلمان که به شدت نگران آخرین دور محدودیت ها هستند ، با حسن نیت عمل می کنند و نماینده کسانی هستند که آنها را انتخاب کرده اند. آنها آنچه را كه برای انجام انتخاب شده اند انجام می دهند. “

شهردار منچستر بزرگ ، اندی برنهام ، که در سطح سوم مستقر خواهد شد ، دولت را به تکرار تاکتیک های ارعاب مورد استفاده وزرا در طی اختلافات اخیر با وست مینستر متهم کرده است.

برنهام گفت: “مایکل گاو و دولت در این زمینه شکلی دارند.” “آنها دقیقاً از همان روشهای ترسناک علیه منچستر بزرگ استفاده کردند وقتی که ما را متقاعد کردند که نقصهای اصلی سطح سوم خود را بپذیرند. پس از آن کار نکرد و مردم اکنون باید در این مورد بسیار بدبین باشند. “او گفت که همه نمایندگان مجلس در ردیف سوم باید” خوب فکر کنند “قبل از رأی دادن به سیستمی که توصیه های آنها بیشتر از آنهایی که برای مشاغل پشتیبانی نمی کنند وی در سطح 1 یا 2 قرار دارد. “او گفت که” این منجر به تخریب شهرهای آنها خواهد شد و یک اقدام آگاهانه برای تسطیح است. “

وی گفت ، میزان اشغال در بیمارستان منچستر نایتینگل کم بوده است ، در حالی که تعداد بیماران مراقبت های ویژه Covid-19 به پایین ترین سطح از اوایل ماه نوامبر رسیده است.

روز سه شنبه ، انتظار می رود حداقل 10 نماینده توری علیه دولت رأی دهند ، درحالیکه حدود دو ده نفر یا بیشتر اظهار داشتند که آنها بسیار ناآرام هستند و منتظر امتیازات دولت هستند. وزیر سابق کابینه ، دامیان گرین ، نماینده مجلس از اشفورد در کنت گفت: “اگر شواهد قانع کننده جدیدی نبینم ، رأی مخالف می دهم.” روز دوشنبه ، هفت نماینده پارلمان توری از کنت قرار است با وزیر بهداشت و رفاه مت هنکوک دیدار کنند.

کارگران هنوز تصمیم نگرفته اند که چگونه رای دهند و خواستار حمایت مالی بیشتر از مناطق و مشاغل آسیب دیده هستند.

دکتر بن اسپنسر ، نماینده توری ، گفت: “ما به عنوان یک پزشک ، با تمام جسم و روح ، کاملاً نمی توانیم اجازه دهیم NHS شکست بخورد ، و من با مایکل گاو موافقم که نمایندگان مجلس باید مسئولیت تصمیم گیری های دشوار را به عهده بگیرند. در اینجا. چرا برای اتخاذ چنین تصمیماتی نمایندگان مجلس نیاز به تجزیه و تحلیل آسیب / منافع و تأثیر پیش بینی شده این محدودیت ها بر ظرفیت NHS در مناطق محلی خود دارند. “

با این حال ، دانشمندان قاطع بودند که سیستم جدید پیشنهادی نباید نرم شود. “قفل اضطراری فعلی وارد شد زیرا سیستم سطح قبلی کار نمی کرد. این به اندازه کافی سختگیرانه نبود و موارد رشد چشمگیری داشتند. ” “اکنون شماره پرونده را دریافت می کنیم. با این وجود نمی توانیم به سیستم رایگان قبلی برگردیم. سطح 1 و 2 فقط کار نمی کند. فقط سطح 3 موثر است. این باید استاندارد ما باشد. “

این نکته توسط بهارات پنهانیا ، مدرس ارشد دانشکده پزشکی بالینی دانشگاه اکستر پشتیبانی می شود ، که هشدار داد کسانی که بدنبال آرامش در این سطح هستند خطرات موجود در مردم را نادیده می گیرند: و به ریه های آسیب دیده دائمی وارد می شود؟ آنها برای زندگی ساخته شده اند. این عواملی است که باید روی آنها تمرکز کنیم. “

دیوید متیوز ، متخصص ویروس کرونا ویروس ، از دانشگاه بریستول افزود که دولت باید انگیزه های خود را برای وضع اقدامات ریاضتی جدید با وضوح بیشتری درک کند. وی گفت: “این به آنها تحمیل می شود زیرا ما نمی خواهیم همه چیز دوباره رشد کند.” “اگر کنه نگذارید ، این بدان معناست که مردم بدون درمان در خانه های خود می میرند زیرا هیچ تخت بیمارستان برای آنها وجود نخواهد داشت زیرا تعداد زیادی بیمار دیگر وجود داشته است. اگر فردی به طور جدی به بیماری کووید مبتلا است ، باید تحت درمان فوری ، دگزامتازون و اکسیژن در بخش اورژانس قرار گیرد. به همین دلیل پایین بودن تعداد بسیار مهم است. “

در همین حال ، به بیمارستان ها دستور داده شده است که فقط در مدت 10 روز خود را برای شیوع واکسن کرونا ویروس آماده کنند و انتظار می رود کارگران NHS در خط مقدم باشند. مقامات NHS گفتند كه بیمارستان های انگلیس می توانند اولین تحویل واكسن تولید شده توسط Pfizer / BioNTech را از اوایل روز دوشنبه 7 دسامبر حساب كنند و تصویب این قانون ظرف چند روز پیش بینی می شود.

[ad_2]