جیمز مدیسون و جیمی وردی برای ترغیب برایتون برای پیروزی لستر را اخراج کردند | فوتبال

[ad_1]

دو گل جیمز مدیسون در یک گل پر زرق و برق در نیمه اول باعث شد تا لستر از کاستی های رقبا استفاده کند و به نقطه لیگ برتر برسد ، اما از این طریق بود که سازنده علائم بازگشت به وضعیت بهتر را نشان داد. به اندازه جدول لیگ که به وضوح Brendan Rogers را نشان می دهد.

سرمربی لستر در نقشی که با شماره پیراهن او مطابقت دارد ، دهمین آزادی بزرگ را به او اعطا کرد و مادیسون ، ظاهراً به دلیل مشکل لگن که حضور او را در اوایل این فصل محدود کرده بود ، با اعلام اولین جفت گل خود برای این باشگاه ، به ایمان خود پاداش داد.

در حالی که اوایل روز تاتنهام و لیورپول نتوانستند در بازی های خارج از خانه خود مقابل تیم لندنی پیروز شوند ، لستر یک دیدار آسان با برایتون داشت که در سفرهای خود شتاب بیشتری می گرفت.

با توجه به اینکه برخی از کادرهای مهم لستر در پاییز امسال مصدومیت را از دست ندادند و یک لباس خانگی واقعاً بی تفاوت داشتند ، این نکته قابل توجه بود ، خصوصاً اینکه آنها با کشش مشغول کسب گروه خود در لیگ اروپا بودند.

ویلفرد نیدی اولین شروع خود را در لیگ برتر پس از یک عملیات آدم ربایی انجام داد ، اما این مدیسون پس از نبرد خود با مصدومیت از ناحیه زانو بود که باعث شکست تیم لستر شد.

انگلیسی های امیدوار از قبل از یک امتیاز مرکزی بین دو هافبک دفاعی و دو هافبک دفاعی دیگر عقب بودند که او دیر رسید تا اولین گل خود را با ضربه چپ در دقیقه 27 به ثمر برساند.

هنگام سازگاری تیم ها با تاکتیک های حریف ، یک سری تغییر موقعیت ایجاد شد ، اما انتقال جیمز جاستین از جناح چپ به مدافع راست قابل توجه بود.

مدیسون توپ را به سمت جاستین حمل کرد که ارسال او به سمت جیمی وردی توسط بن وایت فقط به لبه محوطه جریمه ناک اوت شد. در آنجا مدیسون تقویت شد تا با دقت یک ضربه را به ثمر برساند ، حتی اگر ممکن بود کوچکترین انحرافی از لوئیس دانک برای آزادی مت رایان گرفته شود.

دنی ولبک از بیشترین شانس افتتاح برخوردار بود ، زیرا برایتون ، تازه وارد در این سفر ، به خوبی شروع کرد. اما مهاجم سابق انگلیس که توسط علیرضا جهانبخش به دروازه فرستاده شد ، به کاسپر اشمایکل اجازه داد تا توپ را مهار کند.

برایتون از خط 3 نفره ای که در شکست خانگی 2-1 مقابل ساوتهمپتون استفاده کردند به 4-2-3-1 تغییر یافت و لستر را که بازی را 3-4-1-2 آغاز کرد مجبور به حرکت کرد مارک آلبرایتون از جناح راست. به بال چپ برگردید در این ترکیب 4-1-3-2 بود که آنها بنا به میل خود شروع به باز کردن برایتون کردند.

گل دوم نیز توسط جاستین به ثمر رسید ، او آزادانه در لبه راست پرسه می زد. جاستین با ارسال آیوز پرز ، وردی را به میدان فرستاد تا سه دقیقه قبل از وقفه ، دوازدهمین گل فصل خود را به ثمر برساند.

هنگامی که چک VAR اجتناب ناپذیر برای مدت کوتاهی شادی این جشن را جلب کرد ، چنین استدلالی وجود نداشت که مدیسون ، یک توپ کوتاه از وردی دریافت کرد ، قبل از رد کردن ضربه پای چپ برازنده به گوشه بالا به یک طرف و دیگری سر خورد.

وقتی اوایل نیمه دوم سعی کرد از میانه دفاع فشرده تر برایتون عبور کند ، مدیسون به اولین هت تریک بزرگسالان نگاه کرد اما ضربه او ضعیف بود.

برای تمام احترامی که برایتون برای گراهام پاتر به دست آورد – آنها عصر هشتم جدول XG را مقابل منچسترسیتی شروع كردند – آنها از شدت برخوردار نبودند و به موقع با جناح فاصله ای كه به جیمز اجازه می داد دو گل اول را به ثمر برساند سازگار نبودند.

فقط دو امتیاز بالاتر از منطقه سقوط ، این هفته آنها به مصاف فولام و شفیلد یونایتد می روند. وقت آن است که آن اهداف مورد انتظار را به اهداف واقعی تبدیل کنیم.

Fiver: نامه فوتبال روزانه مشترک شوید و دریافت کنید.

[ad_2]