مدارس گرینویچ پس از “رشد نمایی” کوید در لندن تعطیل می شوند اخبار جهان

[ad_1]

این شورا گفت ، در میان گزارش هایی که احتمال دارد به زودی پایتخت وارد مرحله سوم شود ، از مدارس در گرینویچ در جنوب شرقی لندن خواسته شد پس از “رشد گسترده” ویروس کرونا ، “اقدام فوری” را تعطیل کنند.

دنی تورپ ، رئیس شورا ، گفت: “من این نامه سرگشاده را می نویسم تا به شما اطلاع دهم که اوضاع گرینویچ در مورد Covid-19 اکنون خیلی سریع بدتر شده است ، و امروز توسط همکاران در انگلیس به من اطلاع دادند که همه گیری گرینویچ نشانه هایی از اینکه ما در یک دوره رشد نمایی قرار داریم که نیاز به اقدام فوری دارد. “

تورپ با نوشتن خطاب به کارگردان ، این مشکل را به عنوان “صادقانه یکی از دشوارترین موضوعاتی که من در زمان رهبر بودن با آن دست و پنجه نرم کردم” توصیف کرد. وی تأکید کرد که اکنون گرینویچ بالاترین سطح آلودگی را در هر زمان از ماه مارس دارد. به مدارس دستور داده شده است که از عصر روز دوشنبه ، به استثنای کودکان پایه کار و کودکان با نیازهای خاص ، برای باقی مانده از دوره به آموزش آنلاین روی بیاورند.

این گزارش علی رغم تهدید دولت به اقدام قانونی علیه قانون ویروس کرونا در برابر مدیران انگلیس که می خواهند به دانشجویانشان اجازه دهند از راه دور در شب کریسمس تحصیل کنند ، ارائه شد. به مدارسي كه طي هفته گذشته قصد داشتند به آموزش از راه دور بپردازند تا اطمينان حاصل كنند كه دانش آموزان مجبور نيستند در كريسمس منزوي شوند ، دستور داده مي شود كه تا جمعه باز بمانند.

هفته گذشته نامه ای رسمی از طرف نیک گیبه ، وزیر مدرسه ، به یک مدیر در هرتفوردشایر ارسال شد ، به او گفت كه دولت آماده است تا قدرتهاي جديد خود را طبق قانون براي حصول اطمينان از دبيرستان دبيرستان تا روز جمعه به كار گيرد.

تورپ با اشاره به اینکه “DFE [Department for Education] روشن است که این موضع آنها نیست ، و در واقع بخشنامه هایی برای برخی مدارس صادر شده است ، “او” صادقانه نمی تواند کنار برود ، در حالی که ارقام به سرعت دو برابر می شوند. “

در طی گزارش هایی مبنی بر اینکه پایتخت به زودی به اقدامات سطح 3 منتقل می شود ، یک تحلیل PA Media نشان داد که منطقه Havering لندن اکنون پنجمین نرخ پرونده جدید Covid-19 در انگلیس دارد. فقط در هفت روز قبل از 9 دسامبر ، 1314 مورد جدید در هاورینگ ثبت شده است که از 834 مورد جدید در هفت روز گذشته ، افزایش چشمگیری داشته است.

پنج بخش دیگر لندن نیز در 25 بالاترین رتبه در انگلیس قرار دارند: ردبریج ، والت فارست ، بارکینگ و داگنهام ، آنفیلد و نیوهام.

نرخ ها در هر 32 منطقه لندن در حال افزایش است.

[ad_2]