برای بهترین ها برای کریسمس مخلوط کنید غذا و نوشیدنی های کریسمس

[ad_1]

آ بوی حراط همیشه باعث می شود که به کریسمس فکر کنم. این یک چیز نوستالژیک است: یک قطره از مارک های بزرگ شراب غنی شده که در گیاهان و ادویه جات ریخته می شود و کاملاً با لیموناد R Whites مخلوط می شود ، به عنوان سرنخ بستگان معمولاً نامناسب سالخورده من در هنگام سال که به نوشیدنی میل می کنند ترجیح داده می شود.

هر عمه یا مادربزرگ ترجیح می داد و در هنگام صحبت به نوبه خود به جوانه های مختلف مراقبت از میله – Xinzan ، Martini یا یک آپریتیف مستقر در ورموت با کینین Dubonnet – یکی از جالب ترین ویژگی های اختراع ورموث به عنوان یک نوشیدنی مد در سال های اخیر بود.

این کوکتل برافروخته باعث تحریک ورموث شد ، همانطور که تجدید حیات سایر مارک های تولیدی aperitif مانند Campari ، Aperol و مورد علاقه فعلی من ، کلاسیک های تلخ و تلخ فرانسوی مبتنی بر gentian ، Suze ، با رنگی خیره کننده مانند چراغ های زرد مدرسه قدیمی فرانسه . نه اینکه این روند کاملاً یکپارچه باشد. پیچش حیله گرانه جین و آل موج جدیدی از تلخ و ورموث با کیفیت بالا را اعلام کرد: از ورموث عنبر مقدس انگلیسی در انگلستان گرفته تا مارک تلخ آلمانی “Bitter Truth” با تمیز و تصفیه شده.

این سال شگفت انگیز و محدود ، بسیاری از ما به میکسولوژیست خانه تبدیل شده ایم و در کریسمس (به خوبی من) برای به دست آوردن شیکرهای خریداری شده جدید و آن قاشق های کوکتل بلند و پیچ خورده برای بازی با ورموت و سرسره بهانه های زیادی نیاز نخواهیم داشت. همانطور که مهارت جدید خود را با Negroes و Manhattans تقویت می کنیم ، کاملاً جدید و کاملاً جدید است.

برای کسانی که تحمل کمتری نسبت به ترکیبات تلخ دارند ، یکی دیگر از محصولات کابینت نوشیدنی دهه 1970 که از نوشیدنی کاملاً مدرن و الهام گرفته از کوکتل لذت می برد ، لیکور میوه است. من حدس می زنم اکثر قریب به اتفاق فروش های اخیر مورد علاقه های شما مانند رقم کلاسیک Gabriel Boudier creme de cassis یا لیکور تمشک Brasley & Gage Gloucestershire به منظور تهیه شامپاین یا شراب های گازدار دیگر با میوه در Kir Royal باشد. اما در کریسمس (یا هر تعطیلات بزرگ دیگر) دوست دارم آنها را به عنوان جایگزینی برای کالوادوس در آن سنت بزرگ شمال فرانسه ببینم سه هنجاری، آنها را به آرامی به عنوان هضم بینابینی بنوشید.

یکی دیگر از روحیه های گرم و گرم مد که با رم طعم دار شده است ، کار را به همان خوبی انجام می دهد. هدف واقعی جشن آن ممکن است جای دیگری باشد. لیست مواد تشکیل دهنده چنین علامت تجاری مانند ذخیره ادویه ای غنی و گرم کننده دلپذیر رئیس حوزه سنت لوسیای کارائیب به عنوان یک دستورالعمل برای بیسکویت های کریسمس یا شراب گرم خوانده شده است: دارچین ، میخک ، جوز هندی ، وانیل ، نارگیل ، فلفل دلمه ای ، لیمو و لیمو همه اینها را با کره ، شکر قهوه ای ، آب داغ و ادویه جات ترکیب کنید و یک نسخه فوق العاده تند از این رام کلاسیک زمستانی با کره داغ و کوکتل کریسمس به دست خواهید آورد.

عطر کریسمس برای مخلوط کردن

عطر کریسمس برای مخلوط کردن

حقیقت تلخ با طعم شکلات (از 15.13 پوند ، masterofmalt.com ؛ thewhiskyexchange.com؛ amathusdrinks.com)
طیف “حقیقت تلخ” پر از کوکتل های هوم ، تلخ و لذت بخش ، از پرتقال های خوش طعم و لذیذ گرفته تا این ادویه تیره و تیز شکلاتی

گل رز لوستاو ورموث (از 12.99 پوند ، 50 گرم ، Waitrose ؛ bbr.com ؛ thewhiskyexchange.com)
ورموت اسپانیایی نقش مهمی در احیای ورموت مدرن – یا ورموث – خانمهایی که بیشتر به تولید شری شهرت دارند بهترین محصولات را تولید می کند. گل رز صورتی Lustovo دارای رنگی معطر و گیاهی پیروزمندانه است ، با رایحه ای از ادویه کریسمس با طعم طراوت.

شاه زنجبیل (23.50 پوند ، 50 گرم ، Bbr.com)
در اصل توسط بریوس بروس و رود برای شاه ادوارد هفتم ساخته شده است ، و این کمی به یک کلاسیک کریسمس تبدیل شده است ، ادویه تند و تند آن بسیار خوب در سبک قابل هضم یا به عنوان یک شریک با ویسکی اسکاچ خوب به جای شراب زنجبیل در مک ویسکی تقویت شده کار می کند.

پارتی تقطیر پاریس 1 جین (از 39.99 پوند ، morrishandbanham.com ؛ woodwinters.com ؛ thegoodwineshop.co.uk)
جین با کیفیت خوب قلبی است که در بسیاری از کوکتل های کلاسیک و مدرن می تپد و این بطری شیک شیک از اولین کارخانه تقطیر پاریس در بیش از یک قرن گذشته از داخل و خارج زیبا است: از نظر ظاهر ابریشمی ، طعم خوشبو تند و همان از نظر معطر به عنوان عطرهای فوق العاده پیچیده است.

رام تند سیاه کراکن (از 26 پوند ، Waitrose ؛ thewhiskyexchange.com)
رنگ تیره ، بی انعطاف پذیری قدرتمند و غنی ، این یک آغوش بزرگ خرس گرم از رم تند است که آسمان را با شیرین شکلات شیرین ، کولا و ادویه های کریسمس برای پختن در آتش ، نوشیدن یخ ، به سادگی مخلوط کردن با یک کولا یا ادویه خوب پر می کند. و کوکتل های رم سرد.

لیکور ادموند بریوت از قره قاط (از 18.79 پوند ، masterofmalt.com؛ thewhiskyexchange.com؛ thedrinkshop.com؛ bottleapostle.com)
این شرکت دیژون در مهارت گرفتن عصاره میوه به شکل لیکور تسلط دارد. این طیف وسیع است ، از کشمش سیاه کلاسیک گرفته تا انجیر ، ریواس و بنفشه بیشتر ، اما کرن بری مناسب ترین فصل است و با میوه های پرادویه و تند منقبض می شود.

[ad_2]