گوردون براون خواستار کمک فوری بودجه می شود زیرا از هر 7 شرکت انگلیس 1 مورد با سقوط مواجه است | کسب و کار

پس از اخطار تحقیقات جدید دانشکده اقتصاد لندن که نزدیک به 1 میلیون شرکت انگلیسی در سه ماه آینده در معرض سقوط قرار دارند ، گوردون براون خواستار اقدامات اضطراری برای حمایت از تجارت در بودجه شده است.

نخست وزیر پیشین گفت: یافته های موجود در این گزارش مبنی بر اینكه یك از هفت مشاغل با اشتغال 2/5 میلیون نفر ممكن است تا بهار مجبور به تعطیلی شوند ، باید در صورت آماده سازی تدابیر مالیات و هزینه ها در 3 مارس ، به یك “تماس” برای ریشا سوناكو تبدیل شود.

براون ، که در زمان بحران مالی جهانی در سال 2008 نخست وزیر بود ، گفت: “دولت ها توانایی پرداخت عقب نبودن را ندارند – به ویژه در شرایط بحرانی. آنها باید حداقل دو قدم جلوتر باشند.”

با استفاده از داده های منتشر شده توسط اداره آمار ملی ، گزارش LSE نشان داد که شرکت های خرد انگلستان – کسانی که کمتر از 10 کارمند دارند – در معرض خطر آسیب دیدن از بحران Covid-19 قرار دارند.

تخمین زده می شود 908000 بنگاه اقتصادی در معرض خطر طبقه بندی شوند زیرا آنها یا از اعتماد به نفس کافی برخوردار نیستند و یا اعتماد به نفس کمی در بقا برای سه ماه آینده دارند. از این تعداد 390،000 برای مالیات بر ارزش افزوده و PAYE ثبت شده اند و بقیه ثبت نشده اند زیرا گردش مالی آنها بسیار اندک بوده است.

گزارش برای Alliance Alliance Alliance ، نهادی که توسط براون تاسیس شد ، شامل شهردار مترو و مارك دراكفورد نخست وزیر ولز ، تهیه شد.

گزارش جداگانه ای توسط کارشناسان بهبود شرکت ها در مورد Begbis Traynor نشان داد که 620،000 شرکت کوچک و متوسط ​​(SME) در “مضیقه مالی قابل توجهی قرار دارند و 2.8 میلیون شغل را در معرض خطر قرار می دهند.

براون گفت روشن است که بسیاری از مشاغل در صخره ای قرار دارند و بدون اقدام دولت سقوط بزرگی رخ خواهد داد.

مشترک پیام روزانه Business Today شوید یا در Guardian Business در Twitter با آدرس BusinessBesk @ مشترک شوید

“اگر ما می خواهیم یک تجارت کوچک خوب را که مبتکرانه و امیدوار کننده است ، نجات دهیم ، اما بدون کمک در اجرای برنامه های سرمایه گذاری تهدید به زوال می کند ، بودجه باید اقدام کند. وقت آن است که امید تازه ای به این واقعیت بدهیم که در غیر این صورت شرکت ها خواهند مرد. “

ساناک از زمان ابتلا به بیماری همه گیر ، که برای اولین بار در اوایل سال گذشته وارد انگلستان شد ، دامنه پشتیبانی از مشاغل را ارائه داده است. بسته خزانه داری علاوه بر طرح پیشگیری ، کمک های بلاعوض ، تضمین وام ، مرخصی نرخ تجارت ، پرداخت مالیات بر ارزش افزوده معوق و کاهش مالیات بر ارزش افزوده را برای بخشهای متضرر ارائه می دهد.

گزارش LSE بیان می دارد که وزیر امور داخله باید با ارائه کمک های مستمر وام ، مقیاس و مدت زمان حمایت دولت را افزایش دهد. و بازسازی بدهی در جریان بهبودی نهایی انگلستان ، که شامل مبادله وام های دولتی برای سهام دولت است.

پروفسور جان ون رینن ، یکی از نویسندگان گزارش LSE ، گفت: “بدون اقدامات سیاسی دیگر ، تجارت با بهار سختی ورشکستگی روبرو است.”