گابریل ژسوس ، “منچسترسیتی” از پیروزی برابر “المپیاکوس” لیگ قهرمانان اروپا بازگشت

[ad_1]

منچسترسیتی در مرحله گروهی حداکثر 9 امتیاز دارد که بی نقص پیش می رود. عامل عملکرد عالی از عملکرد گل Ferran Torres و Gabriel Jesus به عنوان جانشین پس از اخراج طولانی و پپ گواردیولا راضی است. تیم او به طرز چشمگیری از بین رفته و نشانه هایی از نیروی مهیب آنها را نشان می دهد.

با نگاهی به دیدار روز یکشنبه لیورپول ، گواردیولا تیم ملی جان استونز ، ناتان آکه و الکساندر زینچنکو را به جای روبن دیاز ، ایمری لاپورته و جوآو کانسلو در خط دفاعی به میدان آورد و ایلکا گونداگان و فیل فودن جایگزین برناردو سیلوا و رودری شدند.

المپیاکوس به عنوان قهرمان یونان که فقط یک بار گلزنی کرد و یک بار هم پیروز شد – در “مارسی” به میدان رفت. سیتی آشنا 4-1-4-1 با نام فیل فودن ، رحیم استرلینگ و ریاض محرز به تورس ، مهاجم میانی پیوستند تا یک کوارتت هجومی را در نیمه اول ایجاد کنند.

فودن صاحب توپ شد ، كایل واكر ، هنگامی كه سرعت مدافع راست برای خوزه هولباس خیلی شدید بود. فودن ماهرز را اخراج کرد و اولین کرنر را برای سیتی به دست آورد. این منجر به ثانیه ای شد که تحویل الجزایری توسط فریب تورس فریب خورد و از بازی محروم شد.

علیرغم این واقعیت که هیچ چیز از مواد به دست آمده از این سکانس ، “سیتی” دیگر در میان همه بازدید کنندگان غرق نمی شد ، توپ به میل خود پرتاب می شد ، زیرا وقتی گوندگان ، که به سمت استرلینگ و المپیاکوس عبور کرد ، خوش شانس بود ، هیچ یک از هم تیمی ها پیدا نشد.

چیزی که آنها نیازی به Ruben Semed نداشتند تا توپ را نزدیک نقطه پنالتی هدایت کند و به کوین دی بروین برخورد کند. این بار طرف پدرو مارتینز فرار کرد ، اما بعد از لحظه ای آنها فرار نکردند. گوندگان در Mahrez را زد و او به داخل تورس رفت. یکی دو بار سریع با دی بروین و اسپانیایی در سومین عملکرد گروه C به ژوزه سا رسید تا شوت سوم را بزند.

المپیاکوس قبلاً خجالت زده بود. مالکیت در هنگام وقوع کم بود و از آن ضعیف استفاده می شد ، مانند زمانی که ماتیو والبوئنا یک موقعیت پاس داشت اما توپ را به دستان ادرسون زخم کرد. استونز و آکه ، که در چمپیونز لیگ قهرمانان حضور داشتند ، تماشاگرانی بودند که قبل از اجازه دادن به گونداگان ، فودن و دی بروین ، به سمت بالا حرکت می کردند و گاهی اوقات برای تعویض پاس دعوت می شدند.

وقتی والبوئنا رادار خود را تنظیم کرد ، بهتر از المپیاکوس آمد ، در تیزری برای لازار راندزلوویچ شنا کرد – ادرسون موفق به جمع آوری شد ، اما این بی اهمیت بود. با این وجود تورس شکست ناپذیر بود.

کیفیت شهر به عنوان یک کل را ازدحام داد. در حالی که المپیاکوس به درمانده ها خیره می شد ، نمایشگاه آنها برنامه های کوبه ای را که در اطراف استادیوم خالی پژواک می گرفت شکست. استرلینگ سا را ​​شکست داد اما در آفساید قرار گرفت و بنابراین سیتی هنوز فقط یک برتری داشت. سکانس Zinchenko-Mahrez-Foden با صدای خش خش توپ در Sa به پایان رسید ، اما یونانی ها دوباره تسلیم نشدند.

سپس گواردیولا با شروع نیمه دوم از رهبری ظریف تیمش ناامید شد.

و او همچنین از آسیب پذیری حزب خود در برابر حمله سریع آگاه بود ، که امید اصلی برای المپیاکوس بود. و با این وجود از زاویه نادری که والبوئنا مطرح کرده بود ، هنگامی که مادی کامارا به سمت سر خود بلند شد ، محافظ عقب شهر صدای جیر جیر کرد ، اما در هدف نبود. بازی اکتان بالا سیتی از بین رفت و در عوض شل و ول شدند ، مارز در حالی که توپ را به جلو حمل می کرد مالکیت خود را از دست داد و گواردیولا چمباتمه زد.

از دست دادن تمرکز میزبان وقتی آشکار شد که فودن با ارسال پاس کور به استونز خطا کرد و والبوئنا را پیدا کرد که باید آن را نزدیک کند.

این نیمکت “المپیاکوس” را ناامید کرد ، اما طرف یونانی با اطمینان در این رقابت شرکت کرد. لحظه بعدی وحشت از صلیب کامارا ، که به یوسف العربی بدون مارک رسید ، آمد ، اما او نتوانست حکمرانی کند.

ثبات مورد نظر گواردیولا از بین رفته است. گوندگان مجبور شد پس از یک فرصت از فاصله بیست متری آن را بازیابی کند ، اما توپ در نتیجه توپ به بیرون رفت. شهر کار می کرد ، مثل قبل خسته ، طوفانی به نظر می رسید.

ورود عیسی به مراحل آخر مورد استقبال قرار گرفت. مثل توپ تورس به سمت برزیلی که نزدیک بود توپ دیگری ایجاد کند. المپیاکوس همچنان به صورت پراکنده تهدید می شود. انفجار هولباس او را از واکر بیرون کشید ، اما او مانع ادرسون نشد. با این حال ، در انتهای دیگر ، د بروین در وقت استراحت به تورس پیوست و یک پاس از بازیکن دومی جمع کرد ، اگرچه ضربه ای به دستان سعید زد.

در حدود 10 دقیقه مانده به این زمان ، د بروین به یک ارائه دهنده خدمات تبدیل شد. پاس او توسط عیسی پذیرفته شد و پس از براق شدن شماره 9 به سقف شبکه Ca سقوط کرد. شوت از راه دور تماشایی “لغو” بعداً درخشش دلپذیری را به نتیجه “سیتی” تحمیل کرد.

[ad_2]