کره MSG: روز D در جنگ اهدا کننده ترامپ برای یک کرسی غول پیکر در لندن ظاهر می شود | فرهنگ

[ad_1]

مدت ها پیش بینی می شد ، اما تصمیم در مورد اینکه آیا لندن شرقی قطعه ای از لاس وگاس را به شکل یک مکان تفریحی مدرن تقریباً به همان اندازه که ممکن است سنت پل نزدیک باشد ، به دست می آورد. به گفته صاحبان آن ، مادیسون اسکوئر گاردن سپهر در استراتفورد 4300 شغل در ساخت و ساز و 3200 شغل دیگر با افتتاح ایجاد خواهد کرد.

طبق گفته MSG ، که بسیاری از مکانهای تفریحی در ایالات متحده را در اختیار دارد ، “Sphere” قادر است برای 21500 نفر کنسرت برگزار کند. بزرگترین صفحه نمایش با بالاترین وضوح در جهان خواهد داشت.

اما این پروژه که متولد مدیر عامل MSG جیمز دولان ، بزرگترین اهدا کننده دونالد ترامپ است ، در حال خراب شدن است.

وقتی این حوزه در سال 2018 افتتاح شد ، مورد حمایت وزیر وقت فرهنگ مت هانكوك و شهردار لندن صدیق خان قرار گرفت.

اما از آن زمان مشاوران محلی ، بسیاری از ساکنان و غول سرگرمی رقیب علیه آن صحبت کردند. تصمیم برای تصویب محدوده باید تا پایان سال جاری پس از درخواست اولیه در مارس 2019 گرفته می شد ، اما رایزنی عمومی برای سومین بار – تا 4 دسامبر – به دلیل نگرانی در مورد تأثیر آن تمدید می شد. به منطقه

لین گارنر ، مدیر اجرایی شرکت توسعه میراث لندن ، که کمیته برنامه ریزی آن سرنوشت این طرح را در دست خود دارد ، اخیراً پیشنهاد کرده است که در ژانویه تصمیم گیری شود.

این شکست برای MSG یک شکست جدی است. این شرکت امیدوار است که این مفهوم را در کشورهای دیگر گسترش دهد ، اما تاکنون فقط یک منطقه – در لاس وگاس – در حال ساخت است.

MSG می گوید یک نظرسنجی مستقل نشان داده است که 85٪ مردم از این طرح حمایت می کنند. اما لیندسی میس ، گروهی از ساکنان نیوهام که MSG Sphere را متوقف کردند ، می ترسد کره “منطقه را نابود کند” ، این نظرسنجی را یک حقه عنوان کرد. وی گفت: “چیزی حدود 80٪ از افراد در نظرسنجی حتی نام پیشنهادی را نشنیده بودند.” ما می پرسیدیم ، “آیا پرسشنامه ها قبل از اینکه از آنها بپرسند که آیا از آنها پشتیبانی می کنند ، در مورد آنها صحبت کرده یا تصاویر را نشان داده اند؟ آیا آنها درباره جنبه های منفی کره بحث کرده اند؟”

مشکل اصلی نور است. کره دارای یک “پوست دیجیتال” است که در نمای 2 هکتاری با 36 میلیون LED خارجی ساخته شده است. MSG تأکید می کند که پس از ساعت 23:00 دقیقاً بالای غروب خورشید گرفتگی می یابد ، اما این باعث اطمینان خاطر مخالفان نمی شود.

میس گفت: “قرار دادن 90s روی یک توپ 120 فوت در بین آپارتمان های مردم کاملاً دیوانه است.” “این یک توسعه اشتباه برای یک منطقه اشتباه است.”

اما ساکنان مخالف این طرح معتقدند که احتمال مخالفت با آنهاست و خاطرنشان کردند که از بین 12 عضو کمیته برنامه ریزی شرکت ، فقط پنج نفر توسط مشاوران محلی انتخاب می شوند.

برخی نیز این س questionال را مطرح می کنند که آیا لندن به یک سیستم عامل غول پیکر دیگر نیاز دارد؟ AEG ، مجری عرصه O2 نزدیک ، هشدار می دهد که این طرح فشار زیادی بر زیرساخت های محلی وارد خواهد کرد.

MSG خاطرنشان می کند که فقط دو سالن سرپوشیده با ظرفیت بزرگ در لندن وجود دارد که می تواند میزبان تبلیغات مهم باشد – 02 و SSE Arena Wembley – در حالی که در نیویورک هفت نفر است ، و در برلین ، پاریس و مادرید مکان های بزرگتری برای هر نفر نسبت به لندن

و ادعا می شود که Sphere نه تنها یک عرصه موسیقی بلکه یک پلتفرم منحصر به فرد خواهد بود که در آن می توانید تجربه های تعاملی مانند مسابقات در بازی ها را ثبت کنید.

سخنگوی گفت: “MSG Sphere یک بستر تفریحی مدرن خواهد بود که از هزاران شغل خوب پشتیبانی می کند و میلیاردها پوند سود اقتصادی به همراه می آورد.” “برنامه ما برای برنامه ریزی منعکس کننده گفتگوی سازنده ای است که با تعدادی از سهامداران داشته ایم و نشان دهنده توجه قابل توجهی است که به تمام جنبه های پیشنهاد ما می رود.”

تاکنون ، نزدیک به 2000 سند مربوط به برنامه برنامه ریزی به شرکت توسعه دهنده ارسال شده است. با وجود این ، میس گفت MSG هنوز به بسیاری از مسائل مربوط به آلودگی صوتی ، مسافرت ، هوا و نور نپرداخته است. “MSG به دلیل رایزنی هایی که با مردم محلی داشته اند سر و صدای زیادی ایجاد کرده است ، اما این واقعاً مانند نبرد داوود و جالوت است.”

[ad_2]