کارمندان دایسون نگران بازگشت به کار خود هستند دایسون با مسئولیت محدود

[ad_1]

کارمندان شرکت مهندسی دایسون از مدیریت ابراز نگرانی کرده اند که حتی در صورت احساس اینکه می توانند کار خود را در خانه انجام دهند ، مجبور می شوند برای بار دوم در حصر انگلیسی به کار خود بازگردند.

دایسون ، متعلق به ثروتمندترین فرد بریتانیا ، سر جیمز دایسون ، هفته گذشته به همه کارکنان تحقیق و توسعه گفت که آنها باید به دو سایت او در ویلتشایر ، مالمسبوری و هالوینگتون بازگردند ، کارمندان فقط در “خانه های استثنایی” در خانه کار می کنند .

در ماه مه ، این شرکت به کارمندان دستور داد تا پس از مخالفت کارکنان ، به دفتر برگردند تا برنامه خود را لغو کنند. اما کارمندان گاردین گفتند که آنها نگران محتوای نامه های مدیران ارشد هستند که می گویند باید به دفتر بیایند.

هفته گذشته ، انگلستان محاصره دوم را آغاز کرد و این کشور تشویق شد تا در صورت امکان از خانه کار کند. با این حال ، اگر “انجام چنین کاری منطقی در خانه غیرممکن باشد” حکم ماندن در خانه برای فعالیت های شغلی اعمال نمی شود.

دایسون ، تولید کننده محصولات الکتریکی مانند جاروبرقی و پنکه های بدون کیسه ، معتقد است پس از آنکه آلوک شارما ، وزیر تجارت در کنفرانس سالانه کنفدراسیون انگلیس ، به کارفرمایان گفت که صنایع باید تحقیقات خود را ادامه دهند ، تصمیم گرفت از کارگران بخواهد که به دفتر بازگردند.

سه کارمند که از آنها خواسته شد ناشناس بمانند ، به گاردین گفتند که تصمیمی که مدیر عامل شرکت رولان کروگر در یک ایمیل اعلام کرد ، بسیاری از کارگران را ناامید و خشمگین کرد. یک نفر گفت که کارمندان در صورت عدم رعایت آنها با تهدید به مجازات انتظامی روبرو می شوند.

روشن است که این دستور حدود یک سوم از 4000 کارمند انگلیسی دایسون را شامل می شود. در حالی که برخی تحقیقات و توسعه برای آزمایش به آزمایشگاه نیاز دارد ، اما برخی از کارکنان نرم افزار احساس می کنند که می توانند از خانه ادامه کار دهند ، همانطور که در تمام قفل های انگلیس انجام شده است.

در نامه الکترونیکی کروگر ، که گاردین را مشاهده کرد ، آمده است: “من نمی توانم پنهان کنم که تأثیر محاصره قابل توجه است و به دیسون آسیب می رساند. همه ما مسئول اطمینان از عقب ماندن پروژه ها در این دوره و افراد هستیم. در صورت لزوم به آمدن به پردیس ادامه دهید. “

ماه گذشته ، جیمز دیسون ، که به عنوان یکی از مشهورترین مخترعان بریتانیا امرار معاش می کرد ، به رادیو بی بی سی گفت که بازگشت به کار برای بهبودی از پیامدهای اقتصادی ویروس کرونا بسیار مهم است. طبق روزنامه ساندی تایمز ، ارزش آن 16.2 میلیارد پوند است ، اگرچه شرکت وی ، مانند بسیاری دیگر ، در طی بیماری همه گیر با مشکل روبرو شد و در ماه ژوئیه 900 کاهش کار را به عنوان تلاش برای کاهش هزینه ها پیدا کرد.

سخنگوی دایسان گفت: “دولت به صراحت اعلام كرده است افرادی كه نمی توانند به طور م workثر در خانه كار كنند باید به كار خود بپردازند و این بسیار مهم است كه سازمان های تولیدی و تحقیقاتی باز بمانند.

“سه چهارم مردم دایسون ، که معمولاً در شهر ما کار می کنند ، در حال حاضر در خانه کار می کنند. برای کسانی که نقش آنها مستلزم مشارکت آنها است ، ما اقدامات ایمن کاری را انجام داده ایم که فراتر از توصیه های دولت است ، که نشان دهنده ایمنی و سلامت تیم ما در اولویت است. این اقدامات شامل استفاده اجباری از ماسک صورت است و مرتباً توسط اشخاص ثالث بررسی می شود. “

[ad_2]