چگونه ما بین یکدیگر ایجاد کردیم | دورکاری

[ad_1]

ایان موریس ، نویسنده مشترک

من با دیمون بیسلی (نویسنده همکار) در شبکه 4 کار کردم. ما هم با هم زندگی کردیم. ما با بازی پلی استیشن و روایت داستان هایی از دوران جوانی خود ، یکدیگر را سرگرم کردیم ، بنابراین تصمیم گرفتیم که یک سیت کام را خراشیده و بنویسیم که ما نوجوانانی بودیم که خود را در حومه شهر دیدیم. کانال 4 توسط خلبان سفارش داده شد – که به عنوان Bunk Off ، قسمت دوم از سری اول The Inbetweeners به ​​پایان رسید. اتفاقات زیادی در این قسمت برای دامون افتاد. او روی جاده دختر نقاشی کرد. وی به کودک گفت که والدین آنها در فاجعه هسته ای نابود خواهند شد. سپس کانال 4 گفت: “چرا کسی جمعه شب یک گروه نوجوان را تماشا می کند؟”

اما E4 یک نظرسنجی انجام داد و دریافت که جوانان می خواهند خودشان را تماشا کنند. این منجر به Skins شد. آنها کمدی هم می خواستند ، بنابراین شبکه 4 فیلمنامه ما را از کشو بیرون آورد. ما یک خلبان ساختیم که واقعاً کارایی نداشت. با این حال ، E4 ناامید شده و یک سری سفارش داده است ، اما به شرطی که کاملاً از نو طراحی شده باشیم. جیمز باکلی در خلبان نقش نیل را بازی می کرد ، اما او بسیار ضعیف تر از دوربین بود ، بنابراین کانال 4 را متقاعد کردیم که به او اجازه دهد در نقش جی بازی کند و بلیک هریسون را پشت سر نیل قرار دهد.

من گرگ دیویس (آقای گیلبرت) را دیدم که در یک میخانه کوچک ایستاده است. وی 13 سال معلم بود. ما یک قطعه را به او پیشنهاد دادیم. ما دیدیم که سیمون برد (ویل) و جو توماس (سایمون) از دانشگاه کمدی ادینبورگ را تازه ساختند ، اما ما فکر کردیم سیمون خیلی اردوگاه است و جو خیلی عجیب و غریب ، بنابراین آنها را به خلبان نیندازید. ما به صدها عهد و سیمون دیگر گوش فرا دادیم ، اما هیچ کدام درست به نظر نمی رسید. و وقتی آنها را دیدند ، تهیه کنندگان شبکه 4 گفتند: “آن دو را کجا پنهان کردی؟” چون عالی بودند من معتقدم که این چهار جوان خنده دارترین بازیگران مرد نسل خود هستند.

بیشتر سریال های اول در مدت زمان کوتاهی منتشر می شوند ، بنابراین ما صحنه های آنها را در دستشویی اضافه کردیم. ما موسیقی متن را بر اساس Goodfellas بنا نهادیم که حدود 80٪ موسیقی فیلم است. مارشا شاندور ، دی جی ای که من می شناختم ، همه گروههای موسیقی نسبتاً ناشناخته این موسیقی را برای موسیقی متن قرار داد. ما مشغول فیلمبرداری در یک مدرسه جدید در شمال غربی لندن بودیم که فقط نیمی از آن پر بود ، بنابراین فضای کافی داشتیم. سرانجام بسیاری از دانش آموزان مدارس اضافی شدند.

بسیاری از داستان ها مربوط به گذشته من بود – ویل بکر بودن خود را به شارلوت هینچلیف از دست داد ، تقریبا کلمه به کلمه اتفاق افتاد. من به معنای واقعی کلمه برنامه ریزی این دختر را به پایان رساندم تا اینکه او گفت: “تمام بدن خود را حرکت نده ، اما باسن خود را حرکت دهید” و سپس: “در این باره به کسی نگویید.” بنابراین من این کار را نکردم – در عوض آن را در غربال قرار دادم.

جو توماس با بازی سایمون کوپر

بازی در نقش یک جوان 17 ساله در سن 23 سالگی کمی عجیب بود ، اما ما احساس جوانی می کردیم زیرا در تلویزیون بسیار تازه کار بودیم. به دلایلی ایان و دیمون فکر می کردند که من در لمس نرم هستم و برای هر کاری آماده هستم. صحنه ای که من برادر کوچکتر کارلی را استفراغ کردم حدود چهار ساعت طول کشید. من برای کودک متاسف شدم ، زیرا بهترین اتفاقی که می توانست بیفتد این بود که با سوپ سرد سبزیجات از ناحیه صورت مورد ضرب و شتم قرار گرفت. آنها در سری سوم پروتزهای بیضه را به من پیشنهاد دادند [for a scene in which it pops out of Simon’s pants when modelling in a school fashion show]. اما فکر کردم: “این چه فایده ای دارد؟” من به سختی می خواستم عزت خود را بدست آورم.

کشف ... قسمت از نمایش مد سری 3 ، سمت چپ - امیلی حمله ، جو توماس ، سیمون برد و امیلی هد.
کشف … قسمت از نمایش مد سری 3 ، سمت چپ – امیلی حمله ، جو توماس ، سیمون برد و امیلی هد. عکس: عکسهای تبلیغاتی در کانال 4

جو کاملا گیج کننده بود. فقط احساس می کرد که دور هم جمع شده ایم. در واقع هیچ کس سری اول را تماشا نکرد ، اما این پایان بازار DVD را قلاب کرد و فروش بسیار خوبی داشت. من با سایمون زندگی می کردم و یادم می آید که چک می گرفتم و فکر می کردم: “لعنت ، این اجاره خانه ما را برای سال پوشش می دهد.”

مردم می گفتند: “من نمایش شما را تماشا کردم” ، اما سپس اضافه کردند ، “زیرا مادر من با شما کار می کند.” مدتی طول کشید تا انتخاب مناسب را بدست آوردم. سایمون “Briefcase” و “Bumper” و James – “Car” و “Friend” را دریافت می کند ، اما من واقعاً یک عبارت ساده نداشتم ، اگرچه انتخاب متخصص این بود: “تغییر وحشتناک من کجاست؟” از زمانی که بانوی شام قرن ها طول می کشد ، وقتی سعی می کنم کارلی را تعقیب کنم.

من نفوذ او را دیده ام. امروز گروهی از نوجوانان گنگ قلاب های کافی برای یک نمایش را دارند. تنها کاری که می توان با این کار انجام داد عدم وجود همه گیر در تلفن های همراه است. من هنوز بیهوده هستم که دوست دارم در این مورد س askingال کنم. تنها سوالی که من را آزار می دهد این است که آیا ما کارهای بیشتری انجام خواهیم داد؟ حالا به جواب استاندارد رسیده ام.

کمدی جدید Ian and Damon “First Team” در iPlayer در دسترس است. به آن چه گفته می شود؟ با بازی جو توماس تورهای نمایشی در سراسر کشور را در سال 2021 از سر می گیرد.

[ad_2]