ویروس کرونا در انگلستان زندگی می کند: 33،470 نفر روز مثبت می شوند که بالاترین میزان از ابتلا به همه گیری است | سیاست

[ad_1]





17:41

کنفرانس مطبوعاتی آلوک شارما حکم یک مفسر توییتر است





17:33

اکنون بیشتر یونان در لیست کشورهای تحت پوشش قوانین قرنطینه انگلیس قرار دارد

به روز شده





17:27





17:22





17:21





17:17





17:16

دانشجویان دانشگاه منچستر دست به اعتصاب اجاره زدند و خواستار کاهش 40 درصدی اجاره ها در پایان سال تحصیلی به رسمیت شناختن اختلالات ناشی از کوید -19 شدند.

دانشجویانی که برج 61 فوت در پارک اوونز در فلفیلد را اشغال کرده اند ، همچنین می خواهند این دانشگاه به همه دانشجویان شرایط معافیت زودرس از موافقت نامه اجاره برای این سالهای تحصیلی بعدی و یا بیشتر را ارائه دهد. کمک به دانش آموزان مجبور به منزوی کردن خود.

در نامه ای به نانسی روتول ، معاون رئیس مجلس ، دانشجویان می گویند:


تصمیم برای بازگشت دانشجویان به دانشگاه در ماه سپتامبر صرفاً ناشی از سود بود و این یک الگوی مشخص بود. تصمیمات بد اتخاذ شده توسط شما و این دانشگاه بی کفایتی نیست ، بلکه یک سرمایه دار حساب شده است. این امر با تصمیم نادیده گرفتن اعتصاب اجاره و احیای مجدد نرده ها در محوطه دانشگاه فالوفیلد ثابت شد. این حرکت به وضوح تفاوت قیمت بین نصب نرده ها و بودجه پروتکل ایمنی شغلی را تحت تأثیر قرار داد.

یکی از مهاجمان ، ایزی اسمیتمن ، توییتر: “ما را دروغ گفته و به شهرهای خطرناک منتقل کردند و مجبور به پرداخت اجاره دیوانه وار برای مکان هایی که حتی به آنها دسترسی نداریم می کنیم. ما سعی در اعتراض داشتیم ، از اجاره خانه خودداری کردیم و مورد بی توجهی قرار گرفتیم! بنابراین ما برج را اشغال می کنیم تا اینکه آنها به ما پاسخ دهند! #uomrentstrike #occupytoweruom ”.

سخنگوی دانشگاه منچستر گفت:


ما این را روشن کردیم [the protesters] که آنها نباید در آنجا باشند و همچنین ممکن است مغایر با مقررات ملی بهداشتی باشد. ما در حال حاضر با نمایندگان منتخب اتحادیه دانشجویی در مورد بسیاری از موضوعات مطرح شده توسط معترضین کار می کنیم. دانشگاه کاملاً به آزادی بیان متعهد است.

به روز شده





17:14

بیشتر در چهره های اصلاح شده بهداشت عمومی اسکاتلند ذکر شده غرق شوید روت دیویدسون در FMQ قبلاً مشخص شده بود كه تقریباً 10 هزار نفر كه از نظر ویروس كرونا مثبت بودند ، به مدت 72 ساعت با بازرسان تماس در تماس نبوده اند.

ارقام اصلاح شده نشان می دهد که از زمان آغاز ثبت در ماه آگوست ، در مدت زمان 72 ساعت WHO ، حدود 9،469 نفر شناسایی نشده اند.

ارقامی که ادعای PHS پس از اشتباه در کدگذاری تجدیدنظر کرده اند ، نشان می دهد که هدف WHO از یافتن افراد طی 72 ساعت از 23 آگوست تا 11 اکتبر هر هفته از دست می رود.

طی سه هفته با موارد سوم 72 ساعت تماس نگرفت.

دیویدسون ، رهبر محافظه کاران اسکاتلندی Holyrood ، همچنین اشاره کرد که از 11 اکتبر ناگهان در تعداد بهبود یافته است ، که همزمان با این واقعیت است که PHS رویکرد خود را برای تماس با مردم به طور عمده از طریق متن تغییر داده است.

دیویدسون گفت:


وزیر اول متوجه شد که این ارقام یک هفته پیش اشتباه بوده است و او مجبور به تایید این موضوع شد. او به ما نگفت که اهداف در هشت هفته از دست رفته است – و آنها با یک مایل از دست رفته اند. این ارقام اکنون نشان می دهد که وضعیت فقط وقتی وزیران تغییر می دهند که “تماس” را تغییر می دهند – با تغییر رویکرد دسترسی “جریان اصلی” به مردم از طریق پیام های متنی.





17:11





17:06

شماره 10 کنفرانس مطبوعاتی در مورد ویروس کرونا





16:58

انگلیس 33،470 مورد جدید Covid را ثبت کرده است





16:28





16:17



[ad_2]