هنگامی که افسر پلیس در مسابقه خیابانی در تاکوما از بین ماشین نفوذ می کند ، دو نفر زخمی می شوند | ایالت واشنگتن

مقامات گفتند که حداقل دو نفر مجروح شدند که یک افسر پلیس ، در پاسخ به گزارش یک مسابقه خیابانی ، اتومبیل خود را از طریق جمعیت عابران پیاده که به شیشه های اتومبیل در مرکز شهر تاکوما می کوبیدند ، شنبه شب منفجر کرد.

پلیس به News Tribune of Tacoma گفت ، این حادثه قبل از ساعت 7 بعدازظهر رخ داد ، هنگامی که حدود 100 نفر تقاطع را مسدود کردند و چرخیدن چندین ماشین به صورت دایره ای را مشاهده کردند.

شاهدان گفت: یک ماشین پلیس بالا رفت و از میان جمعیت عبور کرد. ویدئویی که در شبکه های اجتماعی منتشر شده ، نشان می دهد که یک ماشین پلیس به چند نفر برخورد کرده و حداقل یک نفر را مورد اصابت قرار داده است.

وندی هادو ، سخنگوی پلیس تاکوما گفت که پلیس روزنامه کمی بعد از ساعت 6 گزارشی از مسابقه دهندگان خیابانی دریافت کرده است. هداو گفت که افسر پاسخ دهنده با استفاده از یک میگافون به جمعیت صحبت می کند ، سپس شروع به کوبیدن بر روی پنجره های وی می کند.

پلیس تاکوما در بیانیه ای گفت: “افسر از ترس امنیت خود سعی در تهیه نسخه پشتیبان داشت اما به دلیل ازدحام جمعیت نتوانست این کار را انجام دهد.” پلیس گفت ، این افسر را مجبور کرد سریعتر صحنه را ترک کند تا ایمنی خود را داشته باشد.

هادو گفت ، یک نفر بریده شد و به بیمارستان منتقل شد. دان پاشون ، کاپیتان پلیس پویالوپا به KCPQ-TV گفت که مرد دوم در بیمارستان تحت معالجه قرار گرفت و آزاد شد.

شهردار الیزابت پائولی گفت که افسر مربوطه در مرخصی قرار می گیرد و توسط تیم تحقیقاتی شهرستان پیرس رسیدگی می شود.

رئیس پلیس موقت مایک آکه گفت که او نگران “استفاده دیگر از نیروی کشنده” است و قول همکاری کامل آژانس خود را در تحقیقات داد.