موسیقی در سطح A: هیئت امتحان می گوید پرتاب فقط یک آهنگساز سیاه پوست اشتباه بود | سطح

کمیسیون امتحان تأیید کرد که پرتاب کردن کار هنرمند جاز انگلیسی کورتنی پاین از دوره موسیقی در سطح A بدون ترک دوره های آهنگسازان سیاه پوست در برنامه اشتباه بود.

در این ماه ، گاردین گزارش داد که ادکسل با حفظ آلبوم های کیت بوش و بیتلز ، آهنگ های Pine را از گروه موسیقی جاز و موسیقی محبوب خود برای سطح A قطع کرد.

هیئت مدیره ، متعلق به انتشارات آموزش پیرسون ، از تصمیم خود به عنوان بخشی از دوره ضروری کاهش وزن برای راحت تر کردن آن برای دانشجویان در هنگام شیوع بیماری ، دفاع کرد. اما ادکسل اکنون می گوید که یک جلسه مشاوره سریع برگزار می کند و دوره را برای گروه بعدی دانشجویان سطح A بررسی می کند.

“اولین چیزی که باید بگویم یک تصمیم اشتباه است. ما به عنوان یک شرکت آموزش دهنده و یک ارائه دهنده صلاحیت ، کاملاً موافقیم که دانشجویان باید موسیقی آهنگسازان از فرهنگ ها و زمینه های مختلف را مطالعه کنند. ما به بالاترین استانداردها پایبند هستیم و در این زمینه نیز شکست خورده ایم. “

“برای اصلاح این ، ما با اساتید ، دانشجویان و طیف وسیعی از سهامداران همکاری خواهیم کرد تا یک بررسی بیشتر از مجموعه آثار و ممیزی های گسترده تر انجام دهیم. این به موقع برای دانش آموزانی که تحصیلات موسیقی سطح A خود را در سپتامبر 2021 شروع می کنند ، تکمیل می شود. “

از دیگر مجریان این برنامه می توان به گروه کوبایی La Familia Valera Miranda و آهنگساز بریتانیایی Rachel Portman اشاره کرد ، اولین زنی که اسکار بهترین موسیقی متن اصلی را برای کاهش تعداد آهنگ های مورد مطالعه از 18 به 12 دریافت کرده است.

علاوه بر حذف پین از لیست آهنگسازان ، همچنین موسیقی جاز را از آثار مورد مطالعه تغییر داد و بخش را به موسیقی محبوب تغییر نام داد.

آکادمی ایورز ، یک انجمن حرفه ای از آهنگسازان و ترانه سرایان انگلیسی ، تصمیم اولیه ادکسل را “وحشتناک” توصیف کرد.

“من از اظهارات ادکسل استقبال می کنم ، اما نیازی نبود که اینجا باشیم. بازیابی جاز و کورتنی پاین باید فوری باشد. “، رابرت میچل ، پیانیست و آهنگساز ، رئیس گروه کاری آکادمی آکادمی گفت.

“ما واقعاً می خواهیم به گسترش برنامه موسیقی سطح A برای Edexcel کمک کنیم. سایر هیئت های امتحان که به فکر کاهش یا تغییر برنامه خود هستند نیز همین است. اکنون زمان یک برنامه درسی فراگیر ، جسورانه و خلاقانه است که باعث الهام بخش ، آموزش و گسترش ذهن جوان در جهانی رو به انقباض شود. “