قدرت در اتحاد: تلاش برای دادن صدای جمعی به طرفداران فوتبال زنان فوتبال

[ad_1]

من هستمهمیشه اینگونه بوده است که فوتبال بدون هوادار چیزی نیست. شاید جهانی سازی و تجاری سازی بازی ، عقاید طرفداران به عنوان بازیگران اصلی را در هم بشکند و آنها را به سمت مصرف کننده و مشتری با نفوذ کمتری سوق دهد ، اما در هسته اصلی تغییرات رخ نداد.

یادآوری این موضوع به یک همه گیری جهانی و قطع ارتباط هواداران باشگاه ، ارگان های حاکم و خود هواداران نیاز داشت. فوتبال بدون هوادار محصولی با افول است و در زمانی که اهمیت حمایت هرگز واضح تر نبوده ، سازماندهی هواداران بسیار مهم است. از بازگشت بلیط های فصلی و بازگشت ایمن به استادیوم ها تا هماهنگی در جوامع محلی ، سهم هواداران مهم است.

در فوتبال زنان هواداران کمتر از این حضور داشتند. گروه های هواداری به طور ارگانیک در اطراف باشگاه ها و تیم ملی بوجود می آمدند ، اما هیچ سازمان مرکزی وجود نداشت که بتواند به طور رسمی بیشتر فعالانه طرفداران را در بحث های مربوط به توسعه بازی قرار دهد ، به طوری که برای باشگاه و FA مفید باشد. برای خود هواداران.

با این حال ، انجمن هواداران فوتبال برای دهه ها در قلب سازمان هواداران مردان بوده و اکنون در تلاش است تا به گروه های هوادار کمک کند تا صدای هواداران جمعی را در بازی زنان ایجاد کنند. دبورا دیلورث ، سازمان دهنده بازی های FSA ، می گوید او “در زمینه بازی در مردان مهارت بالایی را ارائه می دهد که امیدوارم از سطح احترام خاصی برخوردار باشد.”

در جام جهانی فیفا 2019 فرانسه ، FSA برای اولین بار پایگاه هواداران Free Lions را ترتیب داد که ثبت نام مسابقات و راهنمای رایگان سفر ، شهرهای میزبان ، مکان های سفارت و موارد دیگر را ارائه می داد. Dilworth می گوید: “ما از این به عنوان سکوی پرشی استفاده کردیم تا مشخص کنیم طرفداران می خواهند حمایت کنند.” “ما با بیش از هزار هوادار صحبت کردیم و مشخص بود که برخی از گروه های هواداری از قبل ایجاد شده اند و آنها نیز می خواهند به جلو حرکت کنند.”

دیلورث در هر شهری که انگلیس در آن بازی می کرد ، همراه با جعبه راهنماهای قابل دستیابی بود تا هواداران بتوانند در مکانی در مناطقی که اغلب از واقعیت مسابقات جهانی کاملاً نامشخص بودند ، دیدار و گپ بزنند. وی توضیح می دهد: “من با حامیان در مورد ایجاد صدای ملی بیشتر در سطح محلی و ملی صحبت كردم.” “از ماه اوت گذشته ، به محض بازگشت از جام جهانی ، من فقط شروع به تماس با همه این گروه ها کردم تا سعی کنم به عنوان اعضای FSA در آنها ثبت نام کنم. چلسی اولین گروه زنان بود که به آن پیوست. “

این کار به آسانی مشترک شدن در یک گروه نیست. آنها به اشکال مختلف وجود دارند ، بسیاری به طور رسمی ایجاد نمی شوند ، برخی از گروه ها فقط گروهی از دوستان هستند و برخی دیگر با یک نفر و یک حساب کاربری توییتر شروع می شوند. “اکنون گروه هایی در حال تشکیل هستند و آنها شروع به دیدن اینکه ممکن است بخواهند چه ساختاری باشند ، شوند. آنها ممکن است بخواهند به یک گروه جوی ، یا شاید یک گروه مشترک یا یک گروه تنوع تبدیل شوند ، این فقط بستگی دارد. “

در کمتر از دو سال ، دیلورث موفق به ثبت چهار عضو و 16 عضو پیوسته شده است که “سطحی را که می توانیم به آن برسیم و برای همه سودمند باشیم” نشان می دهد. آنها از قبل از طریق تماس های شبکه ای هماهنگ شده و دارای یک گروه WhatsApp هستند ، “زیرا همه ما کاملاً جدید هستیم و فقط برای من مهم است که اطمینان حاصل کنم آنها نیز با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند.”

او می گوید به دلیل علاقه جدید FSA به فوتبال زنان ، این ترس وجود داشت كه مشاركت آنها هواداران مشهور را آزار دهد ، اما در عوض طرفداران “واقعاً این ایده را پذیرفتند كه می توانند از صدای بزرگتر بهتر شوند ، كه شگفت آور است.” “آنها بیرون آمدند ، آنها واقعاً به آنچه می توانستیم برسیم اعتقاد داشتند و مردم دیگر را تشویق کردند.”

شبکه گروه ها در حال حاضر با برگزاری جلسات توجیهی با FA ، “که نشان دهنده میزان احترام است” ، از تیم بودن بهره مند می شوند و FSA همچنین از این شبکه دعوت کرده است که به طور مستقیم با لیگ ها دیدار کند ، “پس از آن مشابه آنچه در بازی مردان اتفاق می افتد”.

با افزایش حضور و مشارکت هواداران ، که برای مرحله بعدی رشد بازی های زنان بسیار مهم است ، آوردن شبکه به سایت تصمیم گیری در سراسر جهان منطقی است و مهم این است که گروه های طرفدار به سادگی به عنوان لباس تیمی دیده نشوند. دیلوورث می گوید: “ما می خواهیم آنها نه فقط در روز مسابقه ، بلكه در كارهایی كه باشگاه ها انجام می دهند ، امور مالی و مواردی از این دست درگیر بسیاری از تصمیمات باشند.”

“این فقط مزایای بسیاری دارد و بازی زنان این فرصت را دارد زیرا همه در یک صفحه هستند و سعی می کنند طرفداران خود را افزایش دهند ، بنابراین بیایید از ابتدا شروع کنیم. نمایندگی هواداران و صدای هواداران برای کار باشگاه ها بسیار مهم است. چرا شما می خواهید همه ذینفعان اصلی خود را از دست ندهید ، به خصوص در بازی برای زنان ، زیرا شما همچنین می خواهید این طرفداران را توسعه دهید؟

“ما می فهمیم که برخی تصمیمات محرمانه است و یا باید تصمیمات جزئی زیادی گرفته شود ، اما در مورد مسائل مهم تر همیشه بهتر است سعی کنید از دیدگاه فن مطلع شوید ، زیرا شما واقعاً می توانید آنچه را که آنها می دانند و واقعی هستند از دست دهید.”

[ad_2]