فیجی قبل از طوفان یاسا | اخبار جهان

[ad_1]

فیجی روز پنجشنبه در حالی که مردم جزیره خود را برای مقابله با یک طوفان بزرگ آماده می کرد ، منع رفت و آمد در سرتاسر کشور را وضع کرد.

انتظار می رفت که گردباد یاسا روز پنجشنبه یا اوایل جمعه به دو جزیره اصلی ویتی لوو و وانوا لوو برخورد کند. مقامات برای شب ممنوعیت رفت و آمد ممنوع اعلام کرده و وضعیت فاجعه طبیعی اعلام کردند.

سازمان ملی مدیریت حوادث هشدار داده است كه این طوفان می تواند باعث ایجاد امواج تا 16 متر (52 فوت) و وزش باد مداوم تا 250 كیلومتر در ساعت (155 مایل در ساعت) ، با شدت 350 كیلومتر در ساعت (217 مایل در ساعت) شود. .

در پایتخت سووا ، بسیاری از ساکنان قطعی برق را تجربه کردند.

مایکل چیر ، صاحب کیک ساموبولا ، کیک ها را به ماشین خود منتقل کرد تا آنها را به خانه ببرد و در یخچال قرار دهد تا اینکه در جزیره رانندگی کند و آنها را به شهر دیگری برساند.

“واقعاً بی ادبی خواهد شد. امروز روز تحویل است و من مجبور شدم به نادیا بروم ، اما نمی توانم به غرب بروم. ” “غذا خاموش است. بیش از 100 کیک خراب است. “

الکس لامرز
(AlexJLamers)

ظاهراً سال 2020 هنوز به پایان نرسیده است که سیکلونهای استوایی که به سرعت در حال نزدیک شدن هستند ، به خشکی نزدیک می شوند. این # са اکنون در فیجی (جزایر روی نقشه با خطوط سیاه) بسته می شود. pic.twitter.com/hjMoWGaaYq


16 دسامبر 2020

بسیاری از آنها از طوفان وینستون خاطره داشتند که در سال 2016 اتفاق افتاد و بیش از 40 نفر را به کام مرگ کشاند. استفانی براون و خانواده اش مشغول تهیه خانه ها بوده اند و می گویند مرتباً طوفان می كنند.

براون گفت: “این طبیعی است ، اما ما هرگز نمی دانیم.” “طوفان می تواند برگردد و مانند وینستون ما را تحت تأثیر قرار دهد.”

آکشای کومار ، مالک مشترک خانه غذایی معتبر Grillenium ، گفت که وینستون بیمار است و او انتظار طوفان شدید دیگری را دارد.

كومار گفت: “این امر بر تجارت غذا تأثیر می گذارد.” “مردم در اطراف سرگردان نیستند. آنها برای یک سیکلون آماده می شوند. “

فیجی که در حدود یک سوم راه بین نیوزلند و هاوایی واقع شده است ، حدود 930،000 نفر زندگی می کنند.



[ad_2]