شایعات ، رسوایی ها و ستاره های فراموش شده: 10 کتاب برتر درباره فیلم فیلم

[ad_1]

سوار سبک ، گاو نر عصبانی

پیتر بیسکیند
The Stone Cold Classic از بدو تأسیس در سال 1998. بیسکیند ، سردبیر پیشین مجله Premiere ، گزارشی مفصل ، بصیرت آمیز و فوق العاده خواندنی از دستاوردهای نسبتاً فراموش شده “برت های” دهه 1970 تهیه کرده است. و ریزش آنها شاهکارها هم کتاب علمی و هم محبوب کتاب بیسکیند ، نسل کاملاً جدیدی را به موج جدیدی از هالیوود تبدیل کرد.

ناپلئون استنلی کوبریک

ویرایش شده توسط قلعه آلیسون
کوبریک در اواخر دهه 60 – اوایل دهه 70 تلاش کرد و نتوانست یک فیلم بیوگرافی درباره ناپلئون به دست آورد. جک نیکلسون و دیوید همینگز از Blow-Up در قاب متفاوت بودند. این کتاب به اندازه درب “Taschen” مجموعه ای از تحقیقات جامع کوبریک برای این پروژه است ، از یادداشت های فیلمنامه گرفته تا طراحی لباس. این یک چشم باز واقعی است.

سنبله ، مایک ، تنبل و دایک

جان پیرسون
از نظر معنوی دنباله ای برای “آسان سواران” ، “گاو های دیوانه” است ، حتی اگر چند سال قبل توسط پیرسون (که بعدا “پروژه جادوگر بلر” را کشف کرد) منتشر شده بود. موضوع او موج مستقل دهه 80 است ، که در آن نماینده فروش بود و در آن هاروی وینستین به عنوان یک استاد وحشتناک عروسک ها ظاهر می شود.

جین هارلو و هوارد هیوز.
ستاره قدرت … ژان هارلو و هاوارد هیوز. عکس: بایگانی بتمن

اغوا: رابطه جنسی ، دروغ و ستاره در هالیوود توسط هوارد هیوز

کارینا لانگوارت
لانگورث با پادکست خود “You Must Keep This” به مخاطبان جدید در مورد ارزش سرگرمی هالیوود طلایی قدیمی و رژه شایعات ، رسوائی ها و ستاره های فراموش شده هشدار داد. همه چیز به این توصیف حماسی از تولید کننده / کارآفرین / شریر و محتوای او درباره نسل ستاره برمی گردد.

امریک پرسبرگر

کوین مک دونالد
نمایه عالی برای تجارت فیلم: زندگی نامه شریک مایکل پاول در ساخت فیلم – مسئول مشترک “کفش های قرمز” و “نرگس سیاه” – نوه او ، کارگردان کوین مک دونالد. او با عشق و همچنین بینش همکاران حرفه ای در مورد آن می نویسد.

شپرتون بابل

متیو شیرین
تا حدی بهترین کتاب درباره صنعت فیلم انگلیس که خوانده ام. با شروع از روزهای خاموش و پایان یافتن با دوران استثمار جنسی در دهه 1960 ، Sweet با قاطعیت پیش بینی شاخه های محبوب و کمتر اشباع صنعت را می کند و چهره هایی مانند پن تنیسون و آنیتا فای تیپینگ را از ناشناخته نجات می دهد.

سوپرباس ... جان گودمن و جف بریجز در فیلم
کاسه های فوق العاده … جان گودمن و جف بریجز در فیلم “The Great Lebowski”. عکاسی: جهانی

لیابوفسکی بزرگ: ساخت فیلمی درباره برادران کوهن

ویلیام پرستون رابرتسون
هزینه “ایجاد” این کتابها 10 سنت است ، اما این یکی کاملاً خاص است – پیش بینی فرهنگ آینده “بولینگ نوآر” کوهن ، با مصاحبه طولانی با افراد پشت صحنه و بحث در مورد موضوعات اصلی برادران (“زوزه ، مردان چاق” و غیره). د.) – همه در نثر کنایه آمیز روبرتسون به نظر می رسید. همسر ایتون کوهن ، تریشا کوک ، به عنوان ویراستار عمل می کند.

چه چیزی باعث می شود سامی فرار کند؟

بد شولبرگ
رمان ها می توانند نگاه جالبی به دنیای سینما ارائه دهند. به عنوان مثال ، فیلم “پول” مارتین امیس با الهام از کار در رشته علمی تخیلی “زحل 5” ساخته شد ، در حالی که “پراتر-بنفش” ساخته کریستوفر ایشروود کار سینمای انگلیس قبل از جنگ است. با این حال ، شاهزاده واقعی داستان های صنعتی باید این داستان در مورد زن جاه طلب دیوانه وار سامی گلیک باشد.

آژانس: ویلیام موریس و تاریخ پنهان تجارت نمایش

فرانک رز
این ترفندهای صنعتی در پشت صحنه را به سطح جدیدی می رساند. وی که داستانی جامع از آژانس معروف ویلیام موریس است ، از منظر غیرمعمول شرکت های بازرگانی و کارگزاران ، هالیوود را از ریشه های وودویل گرفته تا دوران کت و شلوارهای قدرت در دهه 80 و 90 شرح می دهد.

آب نبات شیطان

جولی سلیمان
رونمایی از یک فیلم بودجه ای بزرگ در هالیوود به معنای عالی. سولومون ، در آن زمان منتقد سینما برای وال استریت ژورنال ، توسط تام وولف ، که خود را در جای مناسب برای تصادف یک تصادف اتومبیل با سرعت پایین و با بالاترین سطح استاندارد قرار داشت ، در پشت صحنه “آتش عبارات” برایان دی پالما بدون مانع از دسترسی به صحنه برخوردار شد. سفارش.

[ad_2]