ریشی سوناک معتقد است که مسدود شدن دستمزد بخش دولتی بازگشت به ریاضت اقتصادی نیست سیاست

[ad_1]

ریشی سوناک اتهامات مبنی بر اینکه مسدود شدن برنامه ریزی شده پرداختهای وی در بخش دولتی در حال بازگشت به ریاضت اقتصادی است را رد کرد و اصرار داشت که برنامه های هزینه ای که روز چهارشنبه اعلام شد ، منجر به پول بیشتر برای مراقبت های بهداشتی ، آموزشی و پلیس خواهد شد.

با توجه به این واقعیت که اتحادیه ها خواستار اعزام وزیر در لحظه آخر به وضوح نشان دادن قصد خود برای فشار در هزینه های دستمزد در ایالت هستند ، سوناک گفت که سال آینده هزینه خدمات عمومی به طور قابل توجهی افزایش می یابد.

گاردین آموخته است که برنامه های ساناک علاوه بر 103 میلیون پوندی که در بودجه ماه مارس خود اعلام کرده ، شامل 151 میلیون پوند اضافی برای مبارزه با خواب ناخوشایند و جلوگیری از بی خانمانی است.

پول اضافی برای مقابله با بحران بی خانمانی در انگلیس – همراه با تأیید بودجه 40 بیمارستان جدید ، 20،000 پلیس دیگر ، بازسازی دانشکده های آموزش بیشتر و یک برنامه 10 ساله بازسازی مدارس – توسط رئیس وزیر برای جلوگیری از انتقاد از محدودیت های دستمزد بخش عمومی استفاده می شود.

سوناک روز یکشنبه گفت: “سال سختی برای همه ما بوده است. اما ما اجازه نخواهیم داد که این امر ما را در انجام وعده هایمان متوقف کند – مردم انگلیس شایسته خدمات عمومی عالی هستند و ما همچنان که خدمات عمومی خود را در قلب نوسازی اقتصادی خود قرار می دهیم ، در تلاش برای تحقق اولویت های آنها هستیم. “

بسته چهارشنبه همچنین دارای ویژگی های زیر است:

  • پیش بینی های جدید نشان می دهد که اقتصاد بیش از 10 درصد در سال جاری کوچک می شود.

  • بخش دولتی برای تمام کارگران غیر NHS مسدود می کند.

  • 3 میلیارد پوند اضافی برای NHS برای بستن پرونده های عقب مانده عملیات ناشی از بحران Covid-19.

  • تأیید بودجه برای 50000 پرستار دیگر و 50 میلیون قرار ملاقات با پزشک اضافی.

  • کاهش بودجه کمک انگلیس از 0.7٪ به 0.5٪ درآمد ملی.

  • برنامه هایی برای یک بانک جدید زیرساخت ملی و یک شهر شمالی برای خزانه داری.

  • هشدار صدراعظم مبنی بر اینکه هزینه های نامحدود برای سلامتی و موارد اضطراری دوقلو در حال پایان است.

رهبران 18 اتحادیه صنفی بزرگ کشور در نامه ای خصوصی به صدراعظمی که گاردین را دید ، هشدار دادند که کنترل پرداخت دستمزد در مواقع اضطراری سلامت می تواند به اقتصاد آسیب برساند ، به کارگران خط مقدم صدمه بزند و باعث بحران پرسنل شود.

در عوض ، رهبران اتحادیه خواستار دستمزدهای بالاتر برای شناختن نقش منحصر به فرد کارمندان بخش دولتی در هنگام شیوع بیماری کووید شدند.

در این نامه آمده است که افزایش حقوق “انصاف” نیروهای آتش نشانی ، معاونان آموزشی ، کارکنان مراقبت ، جمع آوری کننده های گزاف و سایر پرسنل مهم بخش عمومی است که به دلیل تلاش هایشان در بحران پاداش می گیرند.

این نامه توسط رهبران سه اتحادیه بزرگ انگلستان – یونیسون ، یونیت و GMB – و همچنین اتحادیه معلمان NEU و نمایندگان زندان ها و مراقبت های بهداشتی امضا شده است.

داده های مرکز مطالعات سیاسی ، یک اندیشکده حقوق بشری به ریاست رابرت کولویل ، نویسنده مانیفست محافظه کارانه 2019 ، حاکی از آن است که با سه سال توقف پرداخت می تواند 23 میلیارد پوند در گیشه صرفه جویی کند و ساناک بدتر نشده است. اجتناب ناپذیر بود

روز یکشنبه ، رئیس صدراعظم به Sky Sophy Ridge گفت: “من نمی توانم در مورد سیاست های پرداخت آینده قبل از بررسی هزینه اظهار نظر کنم ، اما می خواهم بگویم که وقتی ما شروع به بررسی هزینه کردیم ، به دپارتمان گفتم که وقتی به تسویه حساب فکر می کنیم ، منطقی است که حدس بزنیم در مورد آنها در متن فضای اقتصادی گسترده تر.

“ثانیا ، من فکر می کنم منصفانه خواهد بود که وقتی در مورد کارهایی که باید در بخش دولتی انجام شود فکر می کنیم در مورد دستمزدها ، مشاغل ، ساعت ها کار در اقتصاد چه اتفاقی می افتد.”

ساناک انکار می کند که این به معنای بازگشت به ریاضت اقتصادی است که دولت می گوید پایان یافته است.

وی گفت: “هفته آینده ریاضت اقتصادی نخواهید دید.” “آنچه مشاهده خواهید کرد افزایش هزینه های دولت برای خدمات روزمره دولت است که کاملاً قابل توجه است و در مقایسه با سال گذشته افزایش یافته است. بنابراین ، به هیچ وجه ، هیچ کس نمی تواند بگوید که این ریاضت اقتصادی است. ”

آنلی دودز ، صدراعظم سایه ، روز دوشنبه در سخنرانی خود خواهد گفت: “انگلیسی ها نیازی به پرداخت هزینه دولتی که ارزش پول عمومی را نمی داند ، آن را برای قراردادهای امضا شده توسط Tories خرج می کنند. شرکت هایی که عرضه نمی کنند.”

دودز در سخنرانی خود در رویترز افزود: “انتخاب غیرمسئول ریاست و تأخیرهای غیرقابل قبول به اقتصاد آسیب می رساند. به همین دلیل ما خود را در وضعیت بحران شغلی یافتیم – و همه به آن ریشی سوناک گفته می شود. “

[ad_2]