دیزی از مردم عادی ادگار-جونز و پل مسکال: “چند ماه وحشی برای ما گذشته است” | مردم عادی

[ad_1]

آیا امسال نمایشی بود که بقیه دوستش داشتند اما شما فقط نمی توانید بیشتر از این پیش بروید؟
دیزی:
سخت است. راستش را بخواهید ، من هر برنامه ای را که در چند ماه گذشته از تلویزیون پخش شده مشاهده کرده ام. همه را تماشا کردم و لذت بردم. سعی می کنم فکر کنم اخبار؟

پل: دیزی ، به کی سعی کردی منو نگاه کنی؟ به یاد نمی آورم چه نامیده می شود. فکر کنم فروش غروب بود؟ یکی با مسکن در لس آنجلس. من نمی توانستم وارد آن شوم.

دیزی: نمی دانم چگونه نمی توانستید با آن کار کنید. غیرممکن است!

نمایش هایی که هنگام مسدود کردن دوست داشته اید ، مورد انتظار شما باشد؟
دیزی:
مطالب بزرگسالان در کانال 4. به او نزدیک شدم و فکر کردم: مطمئن نیستم که برای من باشد ، اما این کار را خواهم کرد زیرا عاشق بازیگر اصلی هستم که در آن کار می کند ، هایلی اسکوایرز او باورنکردنی است. من او را در من ، دانیل بلیک تماشا کردم. من آن را بدون انتظار چیزی پوشیدم و واقعاً لذت بردم. خیلی درخشان گفته شد. روپرت اورت نیز باحال بود.

شرور سال تلویزیون شما چه کسانی بودند؟
پل:
من باید با قلمرو خانه ام به اینجا بیایم و جیمی را از میان “افراد عادی” انتخاب کنم. او مورد علاقه من بود.

دیزی: او بسیار درخشان است ، و فیونا [O’Shea] شگفت انگیز بازی کرد به هر حال ، فین از همه جالب است.

پل: بله ، او نمی توانست از جیمی فاصله بیشتری داشته باشد ، به همین دلیل من از تماشای اجرای او بسیار لذت می برم. این شخصیت بسیار افتضاح است ، و فیون بسیار زیبا است.

دیزی: کارول باسکین یکی از من بود ، از تایگر کینگ.

آیا برنامه هایی وجود دارد که شما هنوز آنها را تماشا نکرده باشید و منتظر آنها باشید
دیزی:
راستش را بخواهید ، من همه چیز را که امسال پخش شد ، از ابتدا تا انتها تماشا کردم. امسال من رقص سختگیرانه آمدن را تماشا نکرده ام ، که بسیار حیرت انگیز است ، زیرا من از طرفداران بزرگ ساخته Made in Chelsea هستم و جیمی لینگ نیز به شدت به آنجا رفته است. عجیب است زیرا معمولاً کاملاً سختگیرانه است – بهتر است با روحیه کریسمس از شما حمایت کنیم ، اما من امسال آن را تماشا نکرده ام.

پل: من هنوز وقت تماشای تاج را نداشته ام. من تازه وارد استرالیا شده ام ، بنابراین شاید وقتی در قرنطینه هستم ، او را تماشا می کنم.

از واکنش به مردم عادی تعجب کردید؟
پل:
من احتمالاً تعجب کردم که مردم چقدر سریع به این امر رسیده اند. فکر می کنم این واقعیت که به طور همزمان در iPlayer سقوط کرد ، کمک کرد. مردم خیلی سریع او را تماشا می کردند و پاسخ به او واقعاً مثبت بود.

دیزی: چه مدت است که مردم در مورد آن صحبت می کنند من هنوز در مورد آن صحبت می کنم ، بنابراین وحشی است. من می دانستم که مردم کتاب را دوست دارند ، اما تعجب کردم که افراد زیادی آن را نخوانده اند. این محاصره به این معنی بود که ممکن بود سریعتر آتش بگیرد زیرا ما مخاطب محدودی داشتیم. چند ماه وحشی داشتیم.

زندگی پس از اکران نمایش چگونه رقم خورد؟
پل:
این باعث تغییر شغل و زندگی من شد. من در استرالیا تازه وارد هستم و اینجا کار می کنم ، و همه این به لطف مردم عادی است. من فوق العاده برای آن ممنونم ، اما ، بله – این دیوانه کننده بود.

دیزی: قطعاً زندگی را تغییر داده است. امسال برای همه شگفت انگیز بوده و زندگی در یک دقیقه برای همه تغییر اساسی کرده است. اما مردم عادی چنین کارهای عظیمی را برای من و پاول انجام داده اند و دیوانگی این است که افراد زیادی آن را دیده اند. هنوز هم چیزی است که واقعاً باورم نمی شود. وقتی سر از هم جدا می شود بسیار عجیب است.

[ad_2]