باربارا ویندزور ، ستاره Carry On و EastEnders ، در سن 83 سالگی درگذشت | باربارا ویندزور

[ad_1]

همسرش اسکات میچل گفت ، لیدی باربارا ویندزور ، مشهور به بازی در فیلم های EastEnders و Carry On ، در سن 83 سالگی درگذشت.

در بیانیه میچل آمده است: “با ناراحتی عمیق می توانم تأیید کنم که همسر عزیزم باربارا ساعت 8.35 عصر روز پنجشنبه ، 10 دسامبر ، در یکی از خانه های لندن درگذشت.

“مرگ او ناشی از بیماری آلزایمر / زوال عقل بود ، و باربارا سرانجام با آرامش درگذشت و من هفت روز آخر را در کنار او گذراندم.

“من ، خانواده و دوستانش باربارا را با عشق ، لبخند و علاقه به خاطر سالهای زیادی از عشق ، سرگرمی ، دوستی و روشنایی او برای زندگی ما و سرگرمی هایی که برای هزاران نفر دیگر در طول زندگی خود به ارمغان آورده است ، به یاد می آوریم. حرفه.

“هفته های آخر باربارا نمونه ای از چگونگی زندگی اش بوده است. پر از شوخ طبعی ، درام و روحیه جنگیدن تا آخر.

“این پایان نیست که شایسته باربارا یا هر کس دیگری است که با این بیماری بسیار شدید زندگی می کند. من همیشه به شجاعت ، وقار و سخاوت باربارا در مبارزه با بیماری او بسیار افتخار خواهم کرد و همچنان سعی می کنم با افزایش آگاهی تا آنجا که ممکن است به دیگران کمک کنم. “

ویندزور در سال 1994 در نقش “پگی میچل” در “EastEnders” آغاز به کار کرد و خیلی زود هنگامی که برای دوستداران الکل فریاد زد “از میخانه من بیرون برو!” یکی از شخصیت های محبوب این صفحه کوچک شد.

این یک نقش تعیین کننده در زندگی حرفه ای او بود و او ستاره را به همراه راس کمپ و استیو مک فادن را به عنوان پسران خیالی گرانت و فیل و مایک رید فقید را به عنوان شوهر نمایشگرش فرانک باچر دید.

سخنگوی مک فادن به پی.ای.سی گفت که با مرگ وی “ویران” شد. دانیلا وستبروک بازیگر نقش دختر صفحه نمایش ویندزور سام
میچل ، از EastEnders ، او را “گنجینه ملی” خواند و از او به عنوان “یک بانوی متشکر و زیبا و خنده دار گرم و سخاوتمندانه و تماشای اقدامات او همه ما را به وجد آورد.”

جاناتان راس ، مجری تلویزیون در توئیتر خود نوشت: “باربارا ویندزور در زندگی واقعی بود
همه شما می توانید امیدوار باشید. خیلی گرم ، خیلی بامزه ، خیلی خوب. شب بخیر
عزیز x باربارا ویندزور ”.

دی جی کهنه کار تونی بلکبرن گفت: “این بسیار تأسف آور است که باربارا ویندزور درگذشت ، بانوی دوست داشتنی که همیشه بسیار شاد بوده است. RIP Babs “.

در سال 2003 ، ویندزور پس از تشخیص ویروس Epstein-Barr به دلایل پزشکی در EastEnders مرخصی گرفت ، اما در سال 2005 به عنوان یک سری عادی بازگشت.

در سال 2009 ، او اعلام کرد که دوباره صابون را ترک خواهد کرد تا وقت بیشتری را با شوهرش ، که در سال 2000 ازدواج کرد ، بگذراند.

طی چند سال آینده او برای یک حضور پراکنده در Soap بازگشت ، اما در سال 2016 آخرین بار در نقش پگی بازی کرد. صحنه های آخر او در ماه مه همان سال پخش شد.

ویندزور قبل از یافتن شهرت در EastEnders بیشتر به خاطر به تصویر کشیدن “دخترانی که وقت می گذراندند” ، به ویژه در سریال Carry On شهرت داشت.

در سال 1964 ، ویندزور به عنوان نماینده دافنه هونیبوت در فیلم جیمز باند “ادامه جاسوسی” انتخاب شد. این اولین اجرای از 9 نمایش وبلاگ های رنگارنگ بود که در یک سریال کمدی ناپسند القا می کردند ، معروف ترین آن – در “کری در اردوگاه” ، جایی که سوتین شخصیت او هنگام ایروبیک پرواز کرد. آخرین حضور ویندزور در Carry On Dick در Carry On Dick (1974) اتفاق می افتد.

ویندزور ، تنها فرزند یک طراح لباس و خیاط ، در سال 1937 توسط باربارا دیکس در Shoreditch لندن متولد شد. وی در مدرسه تئاتر آیدا فاستر در گلدرز گرین تحصیل کرد و در سن 13 سالگی برای اولین بار در صحنه حضور داشت.

اولین نقش سینمایی وی در بلز سنت ترینیان در 17 سالگی بود. در نوجوانی ، او در گروه کر در چند نمایش موزیکال در West End ظاهر شد و در سال 1953 – با الهام از تاجگذاری اخیر الیزابت دوم – نام هنری باربارا ویندزور را گرفت.

وی پس از بازدید از استودیوی تئاتر جوآن لیتلوود ، در تولید موسیقی “انگشتانش شایسته است ، آنها از T’Be استفاده کردند” از لیتلوود و لیونل بارت با بازی در نقش اصلی بازی کرد و پس از آن در فیلم “گنجشکها نمی توانند بخوانند” در سال 1963 بازی کرد. سال

ویندزور برای بازی در فیلمی نامزد بهترین بازیگر زن انگلیس می شود که نمایش جهانی آن در شرق لندن یکی از مفاخر محلی را به خود جلب کرد و راهزنان معروف Edge Twin بعد از کار جشن گرفتند.

ویندزور در سال 2001 به استوارت جفریس “گاردین” گفت: “هزاران نفر در Mile and Road صف کشیده بودند و تشویق می کردند و پرچم ها را به اهتزاز در می آوردند.” “بدیهی است که رونی و رگی همه آنها را از خانه بیرون کردند و گفتند:” بیایید استقبال کنیم. خانم کوچک ما بگذارید مثل ما حق امتیاز را نشان دهیم. “

ویندزور و رگی کری منتظر یک رابطه کوتاه قبل از ازدواج با اوباش محلی رونی نایت ، متحد کرایی بودند که به دلیل بازی در سرقت مسلح اکسپرس اکسپرس 1983 در زندان به سر برد.

در کل ، این بازیگر سه بار ازدواج کرده است. وی پس از جدایی از نایت در سال 1985 ، ازدواج دوم با استیون هولینگز ، رستوران دار ، که در سال 1995 از او جدا شد ، ازدواج کرد و سپس با میچل ازدواج کرد.



[ad_2]