انتخابات 2020 ایالات متحده: ترامپ و بایدن به مناطق مهم مینه سوتا و ویسکانسین می روند – به روزرسانی های مستقیم | اخبار ایالات متحده

[ad_1]

به عنوان یک برقکار اخراج شده از معادن ذغال سنگ ، نولان تریپلت فکر نمی کند صنعت او هرگز به دوران سختی که آمریکا را تغذیه می کند و به نسل های آپالاچی فرصتی برای زندگی در طبقه متوسط ​​می دهد ، برگردد.

اما او همچنان از رئیس جمهور حمایت می کند ، وی گفته است که مین را بازگشایی می کند و هزاران نفر را به بهره برداری می رساند ، حتی اگر چنین وعده هایی خالی از سکنه باشد.

تریپلت 41 ساله در نزدیکی دفتر صدور گواهینامه کارگران معدن در دنویل ، شهری در حدود 700 نفر در امتداد رودخانه کوچک کال در جنوب شهرستان چارلستون ، گفت: “حتی اگر من به صنعت برنگردم ، من هنوز هم با آن هستم.”

چهار سال پس از آنکه دونالد ترامپ در تجمعی مقابل ویرجینیای غربی کلاه ایمنی استخراج کرد و قول داد که یک صنعت در حال مرگ را نجات دهد ، دیگر زغال سنگ سر و صدایی ایجاد نمی کرد. سوخت از گاز طبیعی ارزان تر ، تمیزتر و انرژی تجدیدپذیر برتر است.

دونالد ترامپ ، نامزد جمهوری خواه ریاست جمهوری ، هنگام سخنرانی به طرفداران خود در هنگام تجمع در مرکز مدنی 2016 در چارلستون ، از یک محافظ معدنچی استفاده می کند.

دونالد ترامپ ، نامزد جمهوری خواه ریاست جمهوری ، هنگام سخنرانی در جمع حامیان حین تجمع در مرکز مدنی چارلستون ، در سال 2016 از محافظ معدنچی استفاده می کند. عکس: واشنگتن پست / گتی ایماژ

اما بسیاری از ویرجینیای غربی از تلاش های ترامپ استقبال می کنند و هنگامی که وی به دنبال یک دوره دوم ریاست جمهوری است وفادار می ماند. در مصاحبه ای با Kuneit Dill از آسوشیتدپرس ، تریپلت و سایر رأی دهندگان اظهار داشتند كه آنها شعار وی “اول آمریكا” و موضع ضد سقط جنین را به خود جلب می كند و او معتقد است كه وی تنها كسی است كه از تعطیلی كل صنعت جلوگیری می كند.

تریپلت که آخرین کار خود را در معدن با وقوع بیماری همه گیر از دست داد ، گفت: “او همه کارها را برای این کشور به خوبی انجام داد.”

جو بایدن دموکرات قول داده است که سرمایه گذاری خود را برای ایجاد مشاغل جدید در انرژی های تجدیدپذیر هدایت کند ، اما به نظر می رسد بسیاری در کشور زغال سنگ بیش از آنکه برنامه های رشد وی را در نظر بگیرند ، به دنبال مقصر تغییر آب و هوا هستند.

در کنار تریپلت ، رونی استار ایستاده بود که در نزدیکی مرز کنتاکی در شهرستان مینگ زندگی می کند. از اوایل سال 2000 ، او مجبور شد به آلاباما برود و کار برق کار در معدن را پیدا کند و اکنون نیز کار نمی کند. وی گفت آخرین دموکراتی که به او رای داده بیل کلینتون است و با شور و شوق از ترامپ حمایت می کند.

استار 43 ساله گفت: “شما رئیس جمهور مناسبی دارید ، همه چیز خوب پیش خواهد رفت.”

“و شما یک گروه دارید که با اشتیاق از ما متنفر است و بیشتر می بیند که ما از گرسنگی می میریم و می میریم ،” تریپلت شکست ، “سپس گروه دیگری را پیدا می کنید که از ما پشتیبانی می کند ، و آن غلتک است.”

اما چگونه سناتور جو مانچین، یک دموکرات نادر که هنوز در ویرجینیا غربی رونق دارد ، می گوید: “بازارها تغییر کرده اند. مشاغل ذغال سنگ طبق قول رئیس جمهور برنگشته اند.”

آنتونی استارکی ، معدنچی بازنشسته در دنویل ، گفت: ترامپ با امضای لایحه سال گذشته برای حفظ حقوق بازنشستگی برخی از کارگران بازنشسته زغال سنگ ، از جمله خود ، صدای خود را به دست آورد.

استاركی در حالی كه چمن را در نزدیكی خانه سفارش مستقل Weirdos در مدیسون ، مقر شهرستان بون می تراشید ، متوقف شد و گفت: “او یك نیویوركی است ، او مغرور است.” “چه او را دوست داشته باشید و چه از او متنفر باشید ، او همان کاری را انجام داد که گفته بود.”

[ad_2]