انتخابات ایالات متحده به صورت زنده: شبکه های تلویزیونی متوقف شدند زیرا ترامپ درباره نتیجه دوباره دروغ می گوید | اخبار ایالات متحده

[ad_1]

جان هنلی توضیح می دهد:

چه اتفاقی می افتد؟

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در نتیجه یک رای گیری در سراسر کشور پیروز نمی شود. برنده در هر ایالت آرای دانشکده های انتخاباتی را جمع می کند – و برای بدست آوردن کاخ سفید شما باید 270 رای داشته باشید.

در بیشتر انتخابات ، نتیجه مشخص است – هرچند به طور رسمی تأیید نشده است – تا پایان شب. رسانه های بزرگ آمریکایی هر ایالت را به یکی از نامزدها “فرا می خوانند”. اگرچه این بر اساس شمارش آرا final نهایی نیست ، اما این پیش بینی تقریباً همیشه دقیق است.

این بدان معناست که می توان شمارش دقیق آرا هیئت های انتخاباتی را انجام داد و برنده را اعلام کرد. در سال 2016 ، این اتفاق در ساعت 2.30 بعد از ظهر در واشنگتن رخ داد که ترامپ به 270 مورد نیاز رسید.

چرا این بار این اتفاق نمی افتد؟

عمدتا به دلیل همه گیری Covid-19 ، تعداد زیادی از رای دهندگان – حدود 68٪ از کل در مقایسه با 34٪ در 2016 – زود رأی دادند ، از جمله از طریق پست.

شمارش آرا by از طریق نامه آهسته تر است زیرا قبل از ارسال به دستگاه های شمارش آرا and و آدرس رأی دهندگان و شاهدان باید تأیید و آرا صاف شوند. برخی از ایالت ها این روند راستی آزمایی را مدتها قبل از روز انتخابات آغاز می کنند ، یعنی شمارش آرا می تواند به محض بسته شدن مراکز رای دهی آغاز شود. اما دیگران این اجازه را نمی دهند.

در مورد کدام ایالت ها صحبت می کنیم؟

پنج ایالت هنوز نامگذاری نشده اند: نوادا ، جورجیا ، کارولینای شمالی ، پنسیلوانیا و آلاسکا. چندین سازمان خبری ، از جمله دفتر تصمیم گیری آسوشیتدپرس و فاکس نیوز ، با جو بایدن در آریزونا تماس گرفتند. مبارزات انتخاباتی ترامپ ادعا می کند که این تماس خیلی زود انجام شده است. به روزرسانی بعدی آن تا ساعت 9 شب تا پنجشنبه تا پنجشنبه پیش بینی می شود.

آلاسکا تقریباً با قطعیت خود را در یک ستون جمهوری خواه پیدا خواهد کرد.

مقامات پنسیلوانیا می گویند انتظار دارند اکثر آرا تا روز جمعه شمارش شوند.

رقیب دموکرات به سختی از نوادا جلوتر است و فقط آرا late دیررس تمایل به دموکراسی برای شمارش آرا باقی مانده است. مقامات می گویند نتایج بیشتر در نوادا تا ظهر پنجشنبه منتشر نخواهد شد.

در کارولینای شمالی ، اگرچه ترامپ مورد علاقه آشکار است ، این ایالت رأی های پستی را تا 12 نوامبر می پذیرد – گرچه بعید است تغییر زیادی کند.

چه چیز دیگری مسئله را پیچیده می کند؟

تقریباً نیمی از ایالت ها حداکثر تا 3 نوامبر رأی های پس از انتخابات را از طریق پست دریافت می کنند ، بنابراین تاخیرهای پستی می تواند به معنی پردازش برخی از آراots در طی چند روز باشد: پنسیلوانیا گفت که نتایج بررسی نخواهد شد. تا جمعه کامل شود.

همچنین گزارش شده است که تعداد آرا previous قبلی افرادی که خواستار رای گیری از طریق نامه بودند اما تصمیم گرفتند شخصاً به مرکز رای گیری بروند ، داده شده است. آنها باید به دقت بررسی شوند تا کسی دو بار رأی ندهد.

بیشتر بخوانید:

[ad_2]