انتخابات ایالات متحده به صورت زنده: جو بایدن برنده شد و گفت: “زمان آمریكا برای آمریكا” | اخبار ایالات متحده

[ad_1]

کاری پل از گاردین در مورد محله کودکان Kamala Harris در برکلی ، کالیفرنیا گزارش می دهد:

صبح شنبه ، پس از اعلام آن جو بایدن سرانجام ریاست جمهوری ایالات متحده را تأمین کرد ، گروه کوچکی از جشن ها در برکلی ، کالیفرنیا ، مقابل خانه کودکی رئیس جمهور منتخب جمع شدند کامالا هریس.

هریس در حوالی اوکلند متولد شد و تا 12 سالگی در برکلی ، جایی که والدینش در دانشگاه برکلی تحصیل می کردند ، زندگی می کرد. او اغلب به تجربه خود در استفاده از مدارس ثروتمند سفیدپوست به عنوان بخشی از یک برنامه ادغام به عنوان اساسی در کار سیاسی خود اشاره می کرد.

کاری پل
(kari_paul)

من بیرون خانه کودکی کامالا در برکلی هستم ، جایی که گروهی از مردم برای جشن اولین معاون زن رئیس جمهور جمع شده بودند pic.twitter.com/0lkLu7JvXj


7 نوامبر 2020

ابی فریدمن و دن شیفرین در کنار خانه سابق هریس زندگی می کنند و دختر هفت ساله خود الیاس را برای دیدن خانه ای که اولین معاون زن رئیس جمهور بزرگ شده است ، آوردند. آنها تماشا کردند که دخترشان با کلاه نئونی “مقاومت” می کند و می نویسد “ما این کار را کردیم!” گچ در پیاده رو.

“او در آستانه خواندن اشک بود ، و زندگی نامه Rosa Parks و Ruth Bader Ginzburg را می خواند. و بنابراین او آن را احساس می کند. او احساس می کند که کامالا هریس بخشی از تیره است و همچنین می خواهد بخشی از آن تیره باشد. “Shifrin درباره دخترش گفت.

لسلی فیلدز-موریس ، 54 ساله ، گفت که او و دوستانش از ناهار به سمت خانه هریس راه افتادند و در آنجا پیروزی بایدن-هریس را جشن گرفتند. آنها در اوکلند بزرگ شده اند و خوشحال هستند که از نحوه ورود یکی از آفریقایی آمریکایی ها به کاخ سفید جشن می گیرند.

وی گفت: “ما از دیدن یک دختر متوسط ​​اوکلند که دنیا را اداره می کند بسیار افتخار می کنیم.”

دیگران برای گرفتن عکس از فرزندان خود در خانه هریس متوقف شدند. سارا زیمرمن ، یک سازمان دهنده محلی ، با گچ در پیاده رو نوشت: “وقتی برای یکدیگر می جنگیم ، برنده می شویم.” وی اظهار داشت که او جشن می گیرد ، اذعان می کند که پس از خارج شدن از دونالد ترامپ از سمت خود ، کارهای بیشتری باید انجام شود.

وی گفت: “ما هنوز در تلاش هستیم.” این یک تسکین است ، اما پایان کار نیست. این واقعاً خوب است ، کارهای بیشتری برای انجام وجود دارد. “



[ad_2]