از پای ماکارونی گرفته تا میله های کارامل: دستور العمل های کدو تنبل Yotam Otalenga | غذا

[ad_1]

من هستماین یک هفته برای هالووین و تقریبا سه هفته قبل از شکرگذاری است ، که به معنی زمان کدو تنبل است! سیندرلا ممکن است در هیچ یک از جشن های امسال سوار کالسکه نشود ، اما اجازه ندهید که توپ داشتن شما را متوقف کند. انواع بسیاری برای یادگیری وجود دارد. Kabocha با گوشت خامه ای خامه ای مورد علاقه فعلی من است ، اما من همچنین یک نقطه نرم برای کمی potimarron نارنجی تیره دارم که دارای طعم شاه بلوط بو داده غنی است. تفاوت اصلی کدو تنبل با کدو تنبل ، نرمی گوشت است ، کدو تنبل معمولاً الیاف دار است. با این وجود تا زمانی که از این کدو تنبل های بزرگ و آبکی برای هالووین اجتناب کنید ، در اصل می توان از آنها استفاده کرد.

کدو تنبل هریس با سس تاهینی (بالا)

این یک طرف عالی برای مرغ سوخاری است ، اما همچنین بسیار خوب عمل می کند ، در بسته بندی ها یا ساندویچ ها پر می شود.

آماده سازی 6 دقیقه
پختن 40 دقیقه
خدمت کرده 4 به عنوان یک طرف

1 کدو تنبل کوچک (یا 1 کدو تنبل بزرگ با چوب پنبه) ، پوست سمت چپ ، از دانه ها برداشته و به مربع 2½-3 سانتی متر برش داده شود (وزن خالص 900 گرم)
50 گرم گل هاریس گل رز
1 حبه سیر
، تمیز و خرد شده
3 قاشق غذاخوری روغن زیتون، به علاوه اضافی برای تشکیل پرونده
نمک و فلفل سیاه
60 گرم تاهینی
2 قاشق غذاخوری سس سویا
1½ قاشق غذاخوری آب آهک
2 قاشق چایخوری شربت افرا
یکم L. گشنیز برگ می کند
، ریز خرد شده
2 پیاز سبز، اصلاح و ریز خرد شده

فر را در بالاترین دما – 240 درجه سانتیگراد (فن 220 درجه سانتیگراد) / 475F در گاز گرم کنید. 9. در یک کاسه بزرگ ، چهار ماده اولیه را با سه چهارم قاشق چای خوری نمک و فلفل کاملاً آسیاب شده بریزید. مخلوط را به یک ورق بزرگ پخت که با کاغذ روغنی اندود شده منتقل کنید ، تا آنجا که ممکن است آن را پخش کنید ، محکم با لایه فیلم بپوشانید و به مدت 15 دقیقه بپزید.

فویل را بردارید ، حرارت را به 220 درجه سانتیگراد (فن 200 درجه سانتیگراد) / 425F در گاز 7 کاهش دهید و 25 دقیقه دیگر بدون سرخ سرخ کنید ، یک بار از وسط هم بزنید ، تا کدو تنبل پخته و قهوه ای شود.

در یک کاسه کوچک ، تاهینی ، سس سویا ، آب آهک و شربت افرا را کاملاً یکنواخت بزنید – بسته به ضخامت تاهینی ممکن است لازم باشد یک قاشق غذاخوری آب اضافه کنید تا قوام مناسب داشته باشید.

کدو تنبل را به ظرف منتقل کنید ، با سس تههین آب پز کنید ، با گشنیز ، پیاز سبز و یک نقطه روغن تمام کنید و آن را سرو کنید.

پاپردل کدو تنبل

پای کدو تنبل از Poppardelli Yotam Otalenga
پای کدو تنبل از Poppardelli Yotam Otalenga.

کدو سبز در اینجا گزینه مناسبی است ، اما کدو سبز با آجیل نیز به همین خوبی کار خواهد کرد. این یک پای غنی است که بهتر است بعد از یک پیاده روی دلچسب خورده شود.

آماده سازی 6 دقیقه
پختن 2½ ساعت
خدمت کرده 4

150 گرم کره بدون نمک، نرم شده
100 گرم خمیر میسو سفید
1 لیتر آب گرم
1 کدو حلوایی کدو تنبل
، پوشانده شده ، دانه شده و به صورت مثلث های تقریباً 6 سانتی متری (1.3 کیلوگرم خالص) برش خورده است
300 میلی لیتر شیر کامل
80 گرم پارمزان
، قطعه قطعه شود
نمک و فلفل سیاه
350 گرم لانه سرخس خشک
60 میلی لیتر روغن زیتون
2 قاشق غذاخوری کرم دوتایی
2 قاشق غذاخوری برگ جعفری
، ریز خرد شده

برای سالسای گوجه فرنگی
4 گوجه فرنگی بسیار رسیده، ریز خرد شده (350 گرم وزن خالص)
2 حبه سیر کوچک، تمیز و خرد شده
60 میلی لیتر روغن زیتون
یکم L. برگهای پونه کوهی تازه
، ریز خرد شده

فر را با حداکثر دمای 240 درجه سانتیگراد (فن 220 درجه سانتیگراد) / 475 درجه فارنهایت در گاز گرم کنید. 9. در یک ظرف بزرگ و بزرگ ، 100 گرم کره را با کاسه و آب مخلوط کنید ، سپس در قطعات کدو تنبل قرار داده و با فویل بپوشانید. پخت را به مدت 35 دقیقه انجام دهید ، فویل را بردارید ، سپس 30 دقیقه دیگر بپزید تا کدو کاملا نرم شود و آن را خارج کنید.

فر را با دمای 200 درجه سانتیگراد (فن 180 درجه سانتیگراد) / 390F در گاز روشن کنید. 6. وقتی کدو تنبل خنک شد ، پوست را برداشته و تفاله را از ظرف و مقدار کمتری از مایعات را در ظرف به مخلوط کن با شیر ، پارمزان ، نصف قاشق چایخوری نمک قرار دهید ، مقدار فلفل و 50 گرم کره و بلیز باقی مانده با سرعت زیاد تا کاملاً یکدست شود.

قالب کیک 23 سانتی متری را چرب کرده و در حالت بهاری قرار دهید ، سپس داخل لانه سرخس را بیرون بگذارید. روی آن سس کدو تنبل بزنید و قالب را روی سطح کار فشار دهید تا سطح آن مسطح شود و مطمئن شوید که ماکارونی کاملاً درون سس پوشانده شده است (نباید هیچ قسمت خشک ماکارونی را داشته باشید). قالب را با فویل بپوشانید و به مدت 45 دقیقه آن را بپزید. فویل را برداشته ، سه قاشق غذاخوری روغن روی آن بپاشید و 20 دقیقه دیگر بپزید ، قالب را از وسط یک بار بچرخانید تا ماکارونی روی آن ترد شود و پخته شود. قبل از آزاد كردن پای از قالب ، بگذارید 20 دقیقه خنك شود.

در حالی که پای در حال پخت است ، تمام مواد سالسای گوجه فرنگی را با یک چهارم قاشق چایخوری نمک مخلوط کنید.

خامه و قاشق غذاخوری کره باقی مانده را روی کیک ماکارونی ریخته ، جعفری را بپاشید و با سالسای گوجه فرنگی سرو کنید.

میله کدو تنبل نمکی

میله کدو تنبل شور توسط Yotam Otalengi
میله کدو تنبل شور توسط Yotam Otalengi.

این یک خمیر نان شیرین به سبک میلیونر است که طعم طبیعی کدو تنبل را به خود می گیرد ، آن را برمی دارد و به نوعی پیچ می خورد.

آماده سازی 10 دقیقه
پختن 30 دقیقه
نصب 1 ساعت 5 دقیقه
میکند 24 میله

برای سکوهای بیسکویت پایه
کلوچه های 180 گرمی – من لوتوس بیسکوف را دوست دارم
1½ قاشق غذاخوری آرد ساده
… قاشق نمک
کره بدون نمک 60 گرم
، ذوب شده

برای کارامل کدو تنبل
125 گرم خامه شلاق
پوره کدو تنبل 80 گرمی
(یا پوره کدو تنبل یا سیب زمینی شیرین)
1 قاشق چایخوری زنجبیل ساییده شده
150 گرم شکر دانه ریز
60 گرم شربت طلایی
کره 30 گرم
، به مکعب های 1 سانتی متر برش دهید
½ ساعت قاشق سرکه
1 قاشق چایخوری نمک دریایی فلس دار

برای نمک های دانه کدو تنبل تست شده
1 قاشق غذاخوری دانه کدو تنبل، تست شده
⅛ ساعت قاشق نمک دریایی فلس دار
شکلات تلخ 100 گرم 85٪ کاکائویی
، ذوب شده

فر را با دمای 200 درجه سانتیگراد (فن 180 درجه سانتیگراد) / 390F در گاز گرم کنید. 6. پایه و کناره های یک ورق پخت به ارتفاع 20 سانتی متر x 20 سانتی متر 4 سانتی متر را با کاغذ روغنی چرب کنید – برای بلند کردن مخلوط بیسکویت از ورق پخت از کاغذ استفاده خواهید کرد فقط نصب خواهد شد ، بنابراین شما می خواهید یک نوع اسلینگ ایجاد کنید که روی دو طرف آویزان باشد.

کوکی ها ، آرد و نمک را در ظرف غذاساز و رعد و برق بریزید تا یک ریز ریز شود. کره ذوب شده را اضافه کنید ، پالس کنید تا فقط مخلوط شود ، سپس کل پایه قالب را دور بریزید و با پشت قاشق فشار دهید تا مخلوط یکدست و فشرده شود. به مدت هشت تا 10 دقیقه آن را بپزید ، سپس آن را برداشته و بگذارید تا زمانی که کارامل را درست می کنید تا خنک شود.

خامه ، پوره کدو تنبل و زنجبیل را در قابلمه کوچکی بزنید و سپس تابه را روی حرارت کم قرار دهید تا به آرامی گرم شود.

در یک قابلمه متوسط ​​، شکر ، شربت و دو قاشق غذاخوری آب را مخلوط کرده و روی حرارت متوسط ​​قرار دهید. پس از جوش آمدن مخلوط شربت ، ظرف را به آرامی برگردانید (آن را هم نزنید) ، سپس حرارت را کم کرده و به مدت پنج دقیقه بپزید تا مخلوط شروع به کاراملی شدن کند. مخلوط خامه گرم شده و کدو تنبل را مخلوط کنید و بپزید ، گاهی اوقات هم بزنید تا از برداشتن آن جلوگیری کند ، به مدت نه یا 10 دقیقه دیگر تا غلیظ و تیره شود. حرارت را خاموش کنید ، کره ، سرکه و نمک را بزنید و سپس همه خنک شده و با پایه بیسکویت را بشویید. با استفاده از کاردک کارامل را صاف کرده و به گوشه ها برسانید ، سپس حدود یک ساعت در یخچال قرار دهید تا سفت شود.

بذر کدو و نمک را به طور تقریبی در هاون بپاشید. با استفاده از کناره های کاغذ که به شما کمک می کند ، با دقت مخلوط روکش را از قالب خارج کنید و به یک سینی منتقل کنید. با شکلات ذوب شده به طور یکنواخت پخش کنید ، نمک کدو تنبل را بپاشید و بگذارید حدود 5 دقیقه خودش را بگیرد. به 24 میله برش داده و در ظرف در بسته در یخچال نگهداری کنید تا آماده شود.

[ad_2]