اخبار مربوط به ویروس کرونا به صورت زنده: چهار منطقه ایتالیا وارد محاصره جزئی شدند فرانسه گزارش کرده بیش از 40،000 مورد جدید | اخبار جهان

[ad_1]

چهار دولت ایتالیا از روز جمعه که دولت سعی در کنترل مجدد بیماری همه گیر ویروس کرونا دارد ، تا حدی مسدود خواهد شد.

جوزپه کنتهدولت روسیه در تلاش است تا از توقف کامل ملی جلوگیری کند و در عوض یک سیستم سه لایه ارائه کرده است که 20 منطقه کشور را بر اساس سطح خطر تقسیم می کند.

مناطق شمالی لومباردی، پیمونت و دره آئوستا، با هم کالابریا در جنوب در “منطقه قرمز” واقع شده است ، این بدان معناست که مردم فقط برای کار ، بهداشت یا موارد اضطراری می توانند خانه خود را ترک کنند و بارها ، رستوران ها و مغازه هایی که به جز آرایشگاه نیازهای اساسی دیگری ندارند نیز تعطیل می شوند. مسافرت به مناطق خود و یا از آنجا ممنوع خواهد بود.

У پولیا و سیسیلدر منطقه نارنجی واقع شده است ، بارها و رستوران ها بسته خواهند شد و مردم می توانند آزادانه در شهرهای خود حرکت کنند اما آنها را ترک نکنند. بقیه کشور در منطقه زرد قرار خواهد گرفت ، به این معنی که محدودیت دیگری به غیر از محدودیت هایی که قبلاً در سطح کشور معرفی شده است ، وجود ندارد ، مانند تعطیلی بارها و رستوران ها در ساعت 6 عصر و تعطیلی کامل سینما ، تئاتر و سالن های ورزشی. از ساعت 22:00 تا 17:00 ممنوعیت رفت و آمد در تمام مناطق برقرار است.

برخلاف بهار ، کارخانه ها در سراسر کشور فعالیت خواهند کرد.

محدودیت های منطقه ای با میزان انتقال Covid-19 ، تعداد عفونت ها و افراد با علائم و وجود تخت های بیمارستانی تعیین می شود.

این اقدامات تا 3 دسامبر ادامه خواهد داشت.

کونته گفت: “ویروس در اینجا ، مانند کل اروپا ، به سرعت و به شدت مورد هدف قرار می گیرد.”


موارد هفته گذشته دو برابر مورد قبلی بود ، نرخ انتقال به 1.7 در سراسر کشور افزایش یافت و در برخی مناطق این میزان بالاتر است. کاهش سرعت منحنی چاره ای ندارد ، ما به این محدودیت ها احتیاج داریم … من ناراحتی ها و ناامیدی ها را درک می کنم ، اما باید سخت محکم نگه داریم.

کنته گفت که اگر اقدامات جدیدی انجام نشود ، ظرف 15 هفته در 15 منطقه از 20 منطقه ایتالیا ، احتمال مراقبت های ویژه در معرض خطر است.

روز چهارشنبه ، 30550 مورد جدید ویروس کرونا و 352 مورد مرگ در ایتالیا ثبت شد.

تعداد افرادی که در سراسر کشور در بیمارستان بستری شده اند روز چهارشنبه 22 هزار و 116 نفر بوده است که از این تعداد 2 هزار و 292 نفر تحت مراقبت های ویژه قرار دارند – بیش از دو برابر 24 اکتبر.

پزشکان خواستار محدودیت های شدیدتر شدند زیرا بیمارستان ها بیش از حد شلوغ شده و کارکنان بیمار شدند – 14000 کارگر بهداشت بین سپتامبر و اکتبر به ویروس کرونا آلوده شدند و 184 پزشک از زمان ابتلا به بیماری همه گیر درگذشتند.

مناطق تحت تأثیر از نظر حجم کار روزانه ، لومباردی است که در روز چهارشنبه 7758 مورد را ثبت کرده است ، این شرکت هنوز در منطقه زرد است و پیدمونت.

[ad_2]