“کنگره گرینچ نخواهد شد”: قانون کمک Covid که یکشنبه تصویب می شود | ویروس کرونا

[ad_1]

یک سناتور ارشد دموکرات روز یکشنبه گفت: “کنگره گرینچ نخواهد بود” ، در حالی که نمایندگان مجلس آماده رأی به بسته کمک 900 میلیارد دلاری ویروس کرونا هستند که با سازش شبانه یکی از آخرین موانع ، اختلاف در مورد سازمان وام ، امکان پذیر است. همه گیری فدرال رزرو.

این بسته برای جلوگیری از تعطیلی دولت به لایحه بودجه پیوند خواهد خورد.

چاك شومر ، رهبر حزب دموكرات سنا ، اواخر شنبه شب در كاپیتول آمریكا در گفتگو با خبرنگاران گفت: “اگر همه چیز خوب پیش برود و مشكلی پیش نیاید ، فردا می توانیم رأی دهیم.”

روز بعد ، میت رامنی ، سناتور جمهوری خواه به یونیت ایالتی CNN گفت: “من معتقدم که توافقی صورت خواهد گرفت. همیشه مشکلاتی وجود دارد ، اما مشکل بزرگ دیشب حل شد … آنها در حال تهیه امتیازات اضافی هستند ، اما من فکر می کنم این کار انجام خواهد شد. این کار قبل از کریسمس انجام خواهد شد. “

مارک وارنر ، یک حزب دمکرات ویرجین ، خطاب به شخصیت محبوب دکتر سئوس ، که “کریسمس” را “دزدید” وقتی به ABC’s This Week گفت: “خبر خوب این است که کنگره به Grinch تبدیل نخواهد شد. ما می خواهیم این بسته را تهیه کنیم.”

قرارداد کمک به ویروس کرونا شامل 600 پرداخت مستقیم به افراد و 300 دلار در هفته مزایای بیکاری است. بعد از تصویب لایحه مراقبت 2.3 تریلیون مارس ، دومین محرک اقتصادی در تاریخ ایالات متحده است. دلار ، به یک لایحه هزینه 1.4 تریلیون دلاری متصل خواهد شد که برنامه های دولت را تا سپتامبر 2021 تأمین خواهد کرد.

قرار بود خانه ظهر روز یکشنبه جمع شود تا لایحه را تصویب کند.

کوین مک کارتی ، رئیس مجلس جمهوری خواه ، به فاکس بیزینس گفت: “من خوشبین هستم که این تصویب خواهد شد.” “من واقعاً امیدوارم که امروز این کار را انجام دهیم.”

نانسی پلوسی ، رئیس مجلس ، دموکرات مجلس ، به خبرنگاران گفت که می خواهد قبل از اعلام رای ، به اعضا فرصت دهد تا بسته را بررسی کنند.

پلوسی گفت: “من فکر می کنم ما نزدیک هستیم ، ما بسیار نزدیک هستیم.” “اما ما می خواهیم اعضا وقت کافی برای بررسی همه آن داشته باشند.”

دونالد ترامپ ، که دولت وی گفتگوها را تا حد زیادی به رهبران کنگره واگذار کرده است ، از توییتر برای شکایت استفاده کرد.

“چرا کنگره به مردم ما لایحه تشویقی نمی دهد؟ [The pandemic] این تقصیر آنها نیست ، تقصیر چین است. ” “باز کردن و به آنها پرداخت بیشتر با پرداخت مستقیم.”

سناتور پت تومی ، یک جمهوری خواه از پنسیلوانیا ، بر زبان اصرار دارد که تضمین می کند فدرال رزرو قادر نخواهد بود وام اضطراری را به مشاغل کوچک و دولت های ایالتی و محلی پس از 31 دسامبر از سر بگیرد ، در صورتی که طبق قانون کمک به مارس منقضی شود.

جمهوری خواهان گفته اند این برنامه ها نشان دهنده مداخلات غیرضروری دولت و سیاستگذاری بانک فدرال است. آنها دموکراتها را متهم کردند که سعی دارند آنها را توزیع کنند تا راهی برای تأمین بودجه آزمایش نشده به دولتهای ایالتی و محلی تحت کنترل حزب آنها باشد. دموکرات ها جمهوری خواهان را متهم کرده اند که پس از روی کار آمدن در 20 ژانویه ، تلاش می کنند رئیس جمهور منتخب جو بایدن را از تقویت اقتصاد محدود کنند.

سخنگوی تومی ، استیو کلی گفت که توافق سناتور با سومر “بیش از 429 میلیارد دلار بودجه استفاده نشده از قانون نگرانی ها را لغو می کند ؛ وام های تحت قانون نگرانی را تا 31 دسامبر سال 2020 نهایی می کند ؛ شروع مجدد این تسهیلات را متوقف می کند و نسخه برداری را ممنوع می کند.” بدون تصویب کنگره. “

یکی از دستیاران ارشد حزب دموکرات گفت که تومی موافقت کرده است “در پیشنهاد خود زبان گسترده را کنار بگذارد ، که به رئیس فدرال رزرو اجازه نمی دهد موسسات مشابه را در آینده ایجاد کند.”

سنا برای جلوگیری از اختلافات در لحظه آخر ، جلسه نادر شنبه را با فراخوان رهبر جمهوری خواه میچ مک کانل به تعویق انداخت.

روز یکشنبه ، ماری دهلی ، رئیس بانک مرکزی سان فرانسیسکو ، به CBS “Face the Nation” گفت که این بسته کمک های مورد نیاز برای اقتصاد را فراهم می کند.

دهلی گفت: “این حمایت قطعاً مفید است.”

در طی 11 ماه ، هنگامی که اولین موارد ویروس کرونا در ایالات متحده ثبت شد ، Covid-19 حدود 316000 نفر را کشته ، که بیشترین میزان در جهان است و میلیون ها نفر شغل خود را از دست داده اند. اقتصاددانان می گویند تا زمانی که واکسن ها به طور گسترده در اواسط یا اواخر سال 2021 در دسترس نباشند ، رشد کند خواهد بود.

روز یکشنبه ، وارنر به ABC گفت: “من شب گذشته حدود ساعت 11 شب با سناتور سومر در دفتر او بودم. خوشحال شدم که دیدم سناتور تومی پیشنهاد سناتور سومر را برای مصالحه پذیرفت … فکر نمی کردیم که بستن دست های بانک فدرال یا خزانه داری آینده منطقی باشد.

“… من بسیار افتخار می کنم که از بسیاری جهات این بسته فقط به این دلیل به وجود آمد که یک گروه سناتور دو حزب یک ماه کامل کار کردند و به مردم آمریکا نشان دادند که اگر چنین نیاز شگفت انگیزی داشته باشیم می توانیم هر کاری انجام دهیم.

“بنابراین افرادی که روز دیگر پس از کریسمس به دلیل بیکاری می میرند ، می توانند از آپارتمان خود بیرون رانده شوند ، یا صف های طولانی در بانک های مواد غذایی: کمک در راه است.”

[ad_2]