پیش بینی کنندگان هوا می گویند در انگلستان یک صبح یخبندان است اما در انگلیس آب و هوای سفید کریسمس وجود ندارد

[ad_1]

کسانی که رویای کریسمس سفید را در سر می پرورانند امسال ناامید خواهند شد پس از آنکه مت بیتورو بیش از شرایط یخبندان انگلیس را پیش بینی کرد.

در روزهای پنجشنبه و جمعه ، دما در اکثر مناطق کشور تا یک سطح ثابت خواهد ماند و هیچ برفی پیش بینی نمی شود.

با وجود شروع مرطوب هفته ، اداره هواشناسی اعلام کرد که جیوه شروع به ریزش می کند ، به این معنی که مردم برای پیاده روی های زمستانی باید جمع شوند.

هواشناس تام مورگان گفت صبح روز قبل از کریسمس ممکن است دما در بعضی از مناطق انگلیس و ولز تا -3 درجه سانتیگراد کاهش یابد.

پیش بینی می شود که دما در لندن و جنوب انگلیس در 24 دسامبر در 6 درجه سانتیگراد و در کریسمس در دمای 5 درجه سانتیگراد به اوج خود برسد. به همین ترتیب ، دمای پایین 4 درجه سانتیگراد و 5 درجه سانتیگراد برای مناطق شمالی ، از جمله منچستر پیش بینی شده است.

مورگان گفت که در اکثریت قریب به اتفاق انگلستان و یک روز سرد و یخبندان قبل از کریسمس ، به ویژه در انگلیس و ولز ، هوا خشک خواهد بود.

“بنابراین از نظر یخبندان سفید روی زمین احساس فصلی خواهد شد ، اما از نظر برف متأسفانه انتظار نداریم که برای اکثر قریب به اتفاق کشورها چنین وضعیتی روی زمین باشد.

“حتی اگر یک کریسمس سفید نباشد ، اما مردم هنوز هم برای هر پیاده روی که می توانند در طول دوره کریسمس بگذرانند ، به کت های بزرگ ، روسری ، کلاه و … احتیاج دارند.”

مورگان گفت: در شب کریسمس ممکن است در برخی از مناطق شرقی اسکاتلند برف ملایم رخ دهد ، اما انتظار نمی رود که در کریسمس این اتفاق بیفتد.

وی گفت: دمای ابتدای هفته در طول سال از 13 تا 14 درجه در مقایسه با متوسط ​​دما 8 تا 9 درجه معتدل خواهد بود.

پس از حملات اخیر هوای مرطوب در مناطق جنوبی انگلستان و ولز ، سیل نیز در حال اجرا است و ممکن است در اوایل هفته هشدار بارش باران در حال اجرا باشد.

پروژه Eden در Cornwall روز یکشنبه تعطیل شد زیرا در شب وقوع سیلاب قابل توجهی در محل ایجاد شد. سخنگوی گفت: در صورت انجام ارزیابی خطر اضافی ، روز دوشنبه باغ گیاه شناسی دوباره به روی بازدید کنندگان بسته خواهد شد.

[ad_2]