وکلای جیزلین ماکسول می گویند اعضای هیئت منصفه ای که وی را متهم کرده اند از تنوع کافی برخوردار نیستند | جیسلین ماکسول

وکلای جیسلین ماکسول روز دوشنبه شکایت کردند که طبق اسناد جدید دادگاه ، گروه اعضای هیئت منصفه اعظم که وی را متهم کردند تنوع کافی ندارد.

وکلا در روزنامه های دادگاه نوشتند: “این واقعیت که خود خانم ماکسول نه سیاه پوست است و نه اسپانیایی ، وی را از طرح این چالش محروم نمی کند” ، قانون اساسی آمریکا “به هر متهم حق اعتراض می دهد”. [pool] که صرف نظر از اینکه گروههایی که به طور سیستماتیک از مطالعه خارج می شوند ، گروههایی هستند که وی خود به آنها تعلق دارد ، هدف آن ارائه نماینده مقطعی عادلانه جامعه نیست. “

نگرانی ادعایی ماکسول درباره تنوع به دلیل شرایط جغرافیایی است که وی را متهم می کند.

در منطقه جنوبی منهتن در منطقه جنوبی شعبه ماکسول در نیویورک ، اتهاماتی در رابطه با قاچاق جنسی دختران خردسال جفری اپستین فقید وی تشکیل شده است.

با این حال ، قبل از دستگیری وی در تاریخ 2 ژوئیه ، هیئت منصفه اعظم بخش White Plains SDNY اتهاماتی را مطرح كرد زیرا Covid-19 دادگاه های محدودی در منهتن داشت.

هیئت منصفه بزرگ دشت سفید از شهرستانهای خارج از نیویورک می آیند. وکلای ماکسول گفتند که آنها “از جامعه ای بیرون کشیده شده اند که ساکنان بلک و اسپانیا به طور قابل توجهی برای مقایسه در دسترس نیستند.

“متمم ششم متهم جنایتکار هیئت منصفه بزرگی است که از بخشهای صادق جامعه انتخاب شده است. حق خانم ماکسول تحت متمم ششم هیئت منصفه اعظم ، که به بخشی صادقانه از جامعه اختصاص یافته است ، به هیئت منصفه اعظم که او را متهم کرده است نیز گسترش می یابد.

“در اینجا ، استفاده از هیئت منصفه White Plains منجر به کم کاری سیستماتیک سیاهپوستان و اسپانیایی تبارها در روند انتخاب هیئت منصفه شد که حق ششم خانم ماکسول را نقض می کرد.”

وکلای ماکسول همچنین استدلال کردند که دادستان ها می توانند انتظار تشکیل یک هیئت منصفه عالی در منهتن را داشته باشند و گفتند که یکی از این هیئت ها “در حال حاضر” در 25 ژوئن تشکیل جلسه داد.

آنها گفتند “ظاهراً دلیل دیگری به جز تمایل به تبلیغ خانم ماکسول در سالگرد کیفرخواست اپشتین وجود نداشت که چرا دولت نمی تواند تاکنون صبر کند.”

وکلای ماکسول ادعاهایی را به عنوان بخشی از تماس خود برای متوقف کردن پرونده وی مطرح کردند. در میان 12 استدلال حمله کننده به کیفرخواست ، آنها اظهار داشتند که اپستین ، که در سال 2008 با دولت فدرال منعقد شد ، نباید پیگرد قانونی داشته باشد.

این توافق نامه برای محافظت از اپشتین و اطرافیانش بود ، اما هنگامی که اپستین پذیرفت که به اتهامات ایالتی در فلوریدا که مجبور شد خود را به عنوان مجرم جنسی ثبت کند ، در سندی که امضا کرد ، نام ماکسول نیامده بود.

وکلای اپستین قصد داشتند ادعا کنند که این معامله وی را در برابر اتهامات قاچاق رابطه جنسی در نیویورک محافظت می کند. دادستان های منهتن استدلال کرده اند که می توانند پرونده را علیه اپشتین یا افرادی که برای او کار می کردند ادامه دهند. یک ماه پس از دستگیری ، اپشتین در یک زندان فدرال در منهتن خود را کشت.

ماکسول 59 ساله در ماه ژوئیه دستگیر شد و به دلیل اینکه می توانست فرار کند در پشت میله های زندان باقی ماند. وی به اتهام استخدام سه دختر نوجوان از جمله یک دختر 14 ساله به جرم تجاوز جنسی به اپستین در فاصله سالهای 1994 تا 1997 گناهکار نبود. در کیفرخواست ادعا شده است که او گاهی به سو joinedاستفاده پیوست.

دادستان ها از اظهارنظر درمورد پرونده تشکیل پرونده روز دوشنبه خودداری کردند. آنها در عرض چند هفته با استدلال پاسخ خواهند داد.

دادگاه ماکسول قرار است در ماه جولای برگزار شود. در تقاضای وثیقه اخیر ، ماکسول فاش کرد که 7.7 میلیون دلار به وکلا از 22.5 میلیون دلار دارایی متعلق به او و همسرش اختصاص داده است.

در صورتي كه وكلاي ماكسول نتوانستند وي را وادار به رد اتهام كنند ، آنها همچنين تقاضاهايي را مطرح كردند كه تعداد اتهامات عليه او را كاهش مي دهد.