“ما باید صادق باشیم”: متخصص PHE Covid و نابرابری را برجسته می کند ویروس کرونا

[ad_1]

پراف کوین فنتون ، مدیر بهداشت منطقه ای انگلیس در لندن ، از پنج دهه گذشته در بسیاری از نقاط زندگی کرده است. وی در سال 1966 در گلاسگو متولد شد ، وی در مدرسه و دانشگاه در جامائیکا تحصیل کرد و به مدت 10 سال در بهداشت در ایالات متحده کار کرد. اما این انگلیس است که دکترای خود را دریافت کرده و به خانه می زند.

وی به ویژه پس از لوئیس همیلتون راننده فرمول 1 ، پس از هنرمند کثیف Stormsey ، بازیگر و فیلمنامه نویس مایکل کوئل ، سردبیر سردبیر Vonch بریتانیا و ادوارد ادوارد ، ادوارد ، به عنوان دومین تأثیرگذار بریتانیایی سیاه پوست در Powerlist امسال تحت تأثیر قرار گرفت و تحقیر شد. مدیر و دبیرکل کالج سلطنتی پرستاری ، لیدی دونا کینر.

ناشر لیست “رسانه های قدرتمند” گفت: در این سال ، این لیست از افرادی که در جریان بحثهای شدید درباره بی عدالتی نژادی واقعیتها را به مقامات گفتند ، از این افراد تجلیل کرد.

“شناخته شدن بسیار خوب است ، اما مهمتر از آن ، نمایندگی در این گروه خوب است ، زیرا فقط افراد ورزشی یا افرادی نیستند که نمادهای فرهنگی هستند. ما افرادی در سرویس بهداشتی داریم ، افراد از اقشار دیگر جامعه نیز داریم و فکر می کنم این تنوع غنی رهبری سیاه پوستان در جامعه ما را نشان می دهد. “

او به خاطر کارش در مبارزه با بیماری همه گیر ویروس کرونا ، و به ویژه تأثیر مخرب آن بر اقلیت های سیاه ، آسیایی و قومی (BAME) شناخته شد. فنتون دو گزارش در مورد Covid-19 و نابرابری نوشت ، گزارش دوم شامل داده های حدود 4000 نفر ، از جمله گروه های انگلیسی BAME و دانشمندان بود. وی گفت: “در یکی از مصاحبه های ما ، کسی به من گفت ،” شما از اولین کسانی در دولت هستید که از ما س askedال کرده اید که چرا به داستان های ما گوش می دهد “.

این گزارش نتیجه گرفت که نژادپرستی و تبعیض تجربه شده توسط افراد رنگین پوست به میزان بالای مرگ و میر ناشی از Covid-19 در این جوامع کمک کرده است.

“این گزارش ها همزمان با جنبش سیاه زندگی ها منتشر شد … بنابراین من فکر می کنم گفتگوها واقعی بودند ، واقعی بودند و به ما فرصتی داد تا بگوییم اختلاف اقتصادی وجود دارد ، در شرایط زندگی اختلاف وجود دارد ، اما همچنین افراد رنگارنگ برای دیگران تصمیم می گیرند. مشکلات ، از جمله خطراتی که بر نتایج آنها تأثیر می گذارد ، و ما باید در این مورد صادق باشیم ، “فنتون گفت.

فنتون از شواهدی که نشان می دهد مناطق آسیب دیده غالباً تحت ویروس کرونا قرار گرفته اند متعجب نشده است. “25 سال در زمینه بیماری های عفونی کار کردم ، من کاملا می دانستم که این بیماری ها و عفونت ها به طور تصادفی در میان مردم گسترش نمی یابد. آنها متمرکز شده اند – به ویژه در افرادی که دسترسی ضعیفی به خدمات دارند ، در افرادی که از نظر اجتماعی و اقتصادی آسیب پذیر هستند یا در افرادی که نمی توانند از برخی اقدامات پیشگیرانه ما نهایت استفاده را ببرند. “

فنتون اضافه کرد ، “چیزی که ما از آن قدردانی نکردیم این بود که ناهمواری ها خیلی سریع و روشن می شوند.” در جریان موج اول همه گیری ، تعداد نامتناسبی از افراد از اقلیت های قومی که کارگران و مشاوران اصلی بودند ، بر اثر ویروس جان خود را از دست دادند. “بنابراین شما در هر دو انتهای طیف اقتصادی نقش داشته اید.”

این اولین بیماری همه گیر نیست که فنتون با آن مقابله کرده است. وی در حالی که در ایالات متحده بود ، از سال 2004 تا 2008 ابتکار قانون ایدز را با مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری اداره کرد. در آن زمان ، تمرکز روی کشورهای در حال توسعه بود ، اما فنتون خاطرنشان کرد که ایالات متحده یک بیماری همه گیر ایدز دارد ، که به طور نامتناسبی بر جامعه آفریقایی-آمریکایی تأثیر می گذارد ، که همچنین خواستار توجه است.

در حالی که در ایالات متحده ارتباط بین نابرابری ، نژاد و سلامتی کاملاً ثابت شده بود ، Fenton در همکاری با جامعه Negro برای افزایش آگاهی و بهبود دسترسی به خدمات بهداشتی پیشگام شده است.

«[The initiative] در واقع ستون های جوامع آمریکایی آفریقایی را جمع کرده بودند تا بگویند ، “گوش کنید ، ما در بین خود بحران داریم ، و اکنون ما نیاز به شما داریم که یک بنر تهیه کنید که به ما کمک کند در مورد HIV صحبت کنیم ، به درمان ننگ ، بهبود تشخیص و ارتباط با مراقبت و بهبود نتایج بپردازیم. ” این به معنای کار با کالج های سیاه چالش تاریخی ، م institutionsسسات مذهبی و مشاغل محلی برای توسعه برنامه هایی با سیاه پوستان آمریکایی بود.

پس از یک دهه اقامت در ایالات متحده ، او دیگر نمی توانست تماس بازگشت به لندن را نادیده بگیرد. وی گفت: “هرچه مدت بیشتری در ایالات متحده بودم ، بیشتر فهمیدم كه ارزشهای من ، احساس خودم ، آنچه می خواستم به آن دست یابم ، دوباره به اینجا ، لندن بازخواهم گشت.”

فنتون به ویژه مشتاق بود کمی فکر و انرژی جدید از ایالات متحده به انگلستان بازگرداند. او منتظر فرصت مناسب بود و با توسعه یک مقام بهداشت جدید ، PHE ، این فرصت به وجود آمد. او از سال 2012 با بدن همراه است.

اکنون این کار بر روی محافظت از جوامع آسیب پذیر در طول موج دوم و آماده سازی برای ترک واکسن در صورت امکان تمرکز دارد. این به ویژه متعهد است که با اعتماد به همکاری با جوامع محلی اطمینان حاصل کند و اطمینان حاصل کند که هنگام دسترسی از آن بهره کافی را می برند.

وی ، گنجاندن کارمندان بهداشت در لیست مقامات را یک پیروزی بزرگ در یک سال به خصوص سخت توصیف می کند.

پدر و مادرش نیز مانند همکارانش به ویژه افتخار می کنند. “من مطمئن هستم كه آنها باید فكر كنند ، … چگونه این می تواند همان كوینی باشد كه ما چند سال پیش روی زانو بودیم؟ “

[ad_2]