شرح سه گانه اپرا: مروری بر گرگ-فراری ، ماسکانی ، دونیزتی – رابطه جنسی ، خشونت و استعدادهای جدی | موسیقی کلاسیک

[ad_1]

تسه اپرای یک عملکرده ، سه زن: اونی که یک شوهر مطیع را کتک می زند. یک روسپی که رویای عشق ناعادلانه را دارد. کسی که راز او ، چقدر می تواند بد باشد ، سیگار کشیدن است. شکل هنری هرگز از پرداخت مالیات طفره نرفته است. در یک نمره سه گانه شیک ، دانشکده موسیقی و درام Guildhall Wolf-Ferrari’s را ساخت Il segreto di Susanna (راز سوزانا) ، مسکنی زانتا و دونیتزتی ریتا (دو زن و مرد)، هر مجموعه در فلورانس، با مخاطبان مدرن صحبت کنید.

رهبر ارکستر دومینیک ویلر ، استیون مدکالف با نقش های کوچک بازیگری ، یک ارکستر بزرگ و یک تیم کامل تولید کننده – تقریباً صد اسم را شمردم – این شب زرق و برق دار از جنس و خشونت با درخشش در مرزهای فاصله اجتماعی صحبت می کند. این تیم دو نفره چهار نمایش زنده دارند (9 نوامبر گذشته ، 7 عصر رایگان).

У راز سوزانا، دو مجری نویدبخش – سوپرانو اولیویا بویین و باریتون تام مول ، هر دو پر از شجاعت صحنه ای – احمقانه یک شوهر حسود را بازی کردند که معتقد است همسر معصوم اما خسته کننده اش عاشقی دارد. سوپرانو الا دو جونگ و بازیگر میزانسن سوپرانو جسیکا اوستان خیالی غم انگیز را شکار کرد زانتا، قطعه ای عزادار و ناخوشایند که با این وجود قلب را لمس می کند. همچنین خواسته های صوتی زیادی را ایجاد می کند که هر دو را راضی می کند.

تاندا میاندانا و لورا لولیتا در ریتا بخیه خورده اند.
تاندا میاندانا و لورا لولیتا در ریتا بخیه خورده اند. عکس: میکائلا بودلوویچ

دونیزتی ریتا این یک زن با دو شوهر است: سابق ، خشن ، کنونی مظلوم. شوهر مزاحم 1 پوندی که مرده به نظر می رسد زنده است. این آهنگساز همیشه زیرک موفق می شود از حقایق پیچیده و ناخوشایند انسانی شوخ طبعی ایجاد کند. سوپرانو لورا لولیتا پرشیوان پیتزا را به عنوان همسری گیج نشان داد و تنور تاندا میاندانا و باریتون چوما سیئكا مردان غیرقابل قبول را به این كار آورد.

به غیر از چند مشکل گروه در دونیزتی ، ارکستر با انرژی و فداکاری بازی می کرد. این همه استعداد و امید زیادی برای اپرا در ساعت تاریک ترش وجود دارد.

[ad_2]