بوریس جانسون جلسه بحران را بخاطر فشار جدید Covid می خواند ویروس کرونا

[ad_1]

بوریس جانسون روز جمعه وزرا را به جلسه اضطراری فراخواند تا در مورد چگونگی مقابله با چالش های رو به رشد ناشی از ویروس کرونا ویروس کرونا که در مناطقی از جنوب شرقی انگلیس یافت شده است ، بحث کند.

اعتقاد بر این است که این گزینه عفونی تر است و می تواند محدودیت های احتمالی از جمله محدودیت سفر بین جنوب شرقی ، از جمله لندن و بقیه کشور را ایجاد کند ، اما وزرا اصرار داشتند که هیچ تصمیمی گرفته نشده است.

در اوایل هفته جاری ، وزیر بهداشت مت هانكوك با ابراز نگرانی از فشار جدید ، اعلام كرد كه سطح 3 محدود در جنوب شرقی تشدید خواهد شد.

روشن است که بعداً دانشمندان دولت مدارک جدیدی از رفتار این گزینه به وزرا ارائه دادند. سخنگوی دولت گفت: “این نگرانی وجود دارد که از فشار موجود منتقل شود – و این حس در حال رشد است.”

به محض روز شنبه می توان اعلام کرد که چگونه وزرا قصد دارند سعی کنند تهدید جدید را مهار کنند ، به ویژه با نگرانی در مورد خطرات سفر به انگلیس در شب کریسمس.

روز دوشنبه ، هانکوک به کامونز گفت که موارد این گزینه در نزدیک به 60 منطقه کشف شده است. وی گفت: “طی چند روز گذشته ، به لطف توانایی ژنومی جهانی در انگلستان ، نوع جدیدی از ویروس کرونا را شناسایی کرده ایم که ممکن است به سریعترین شیوع در جنوب شرقی انگلیس مرتبط باشد.

“تجزیه و تحلیل اولیه نشان می دهد که این گزینه سریعتر از گزینه موجود رشد می کند. ما در حال حاضر بیش از 1000 مورد را با این گزینه شناسایی کرده ایم ، عمدتا در جنوب انگلیس ، اگرچه موارد در تقریبا 60 مقام محلی مختلف شناسایی شده و تعداد آنها به سرعت در حال افزایش است.

“گزینه های مشابه طی چند ماه گذشته در کشورهای دیگر یافت شده است. ما مطلع شده ایم که سازمان بهداشت جهانی و بهداشت عمومی انگلیس تمام تلاش خود را برای ادامه تجزیه و تحلیل متخصص در پورتون داون انجام می دهند. “

هنكوك افزود: “در این مرحله باید تأكید كنم كه در حال حاضر چیزی وجود ندارد كه نشان دهد احتمالاً این گزینه باعث بیماری جدی می شود و آخرین توصیه بالینی این است كه بسیار بعید است این جهش به آن پاسخ ندهد. واکسن

“اما این نشان می دهد که ما باید هوشیار باشیم و از قوانین پیروی کنیم و همه باید مسئولیت شخصی خود را بپذیرند تا ویروس شیوع پیدا نکند.”

پروفسور کریس ویتی ، پزشک ارشد انگلیس ، به دلیل وجود این گزینه ، در سطح دو در دوشنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی در روز دوشنبه ، سطح 3 را در لندن و مناطق اطراف آن معرفی کرد.

وی افزود هیچ مدرکی وجود ندارد که علائم یا بدتر باشد و یا به آزمایش Covid-19 دیگر نیاز دارد.

[ad_2]