یک کابوس قبل از کریسمس: مقصد M&S برای یک ضرر بزرگ در Covid | Marks & Spencer

[ad_1]

تقرار است دو ماه آینده پردرآمدترین زمان سال برای خیابان اصلی باشد ، اما یک به روزرسانی هولناک از مارکس و اسپنسر در این هفته یک بررسی واقعیت تلخ را ارائه می دهد زیرا همه گیرها شرایط تجارت کابوس را برای محله طلایی ایجاد می کنند.

تحلیلگران انتظار دارند M&S در شش ماه اول سال مالی حدود 60 میلیون پوند ضرر کند که این رقم فروش عظیمی است که در محاصره سه ماهه بهار به بازوی لباس آن برخورد کرد. این بار سال گذشته بزرگترین خرده فروش لباس انگلیس 176 میلیون پوند سود اعلام کرد.

پیروان نزدیک M&S وقتی صحبت از تجارت لباس بیمار می شود انتظار ناامیدی ندارند. اما به دلیل بحران سلامتی ، میزان افت از اندازه های مختلفی برخوردار است و انتظار می رود این شرکت کاهش شدید فروش لباس و خانه را 40٪ شش ماه تا 26 سپتامبر ، هنگامی که سرمایه گذاران روز چهارشنبه به روز می شوند ، گزارش کند.

انتظار می رود فروش در سالن های غذاخوری مجلل M&S کم باشد و Covid فروشگاه های مراکز شهری و مراکز حمل و نقل را که در آنجا تجارت از کار به سمت خانه از خانه آسیب دیده است ، تنگ می کند ، که با فروش سریع در حومه شهر جبران می شود. تجارت مواد غذایی M&S همچنین از تعامل اخیر با فروشگاه آنلاین Ocado پشتیبانی کرده است ، این بدان معناست که در کریسمس می تواند از سروصدای ارائه محصولات به صورت آنلاین سود کسب کند.

اما M&S قبل از شروع ویروس کرونا در حال پیشرفت بود. این جایگاه خود را در FTSE 100 در سال 2019 از دست داد ، و این شهرستان خواستار بازنگری دقیقتر شبکه 136 ساله شده است ، که طبق شکایات آنها ، به زیرساخت های جیر جیر و فروشگاه های بیش از حد منسوخ شده است. اکنون آنها آنچه را که می خواستند ، از سر و دو سر استیو روو و آرچی نورمن ، که اخیراً اعلام کرده اند 7000 شغل را کاهش می دهند ، می گیرند.

کلایو بلک ، تحلیلگر Shore Capital ، یک شرکت کارگزاری M&S ، گفت که همه گیری بیماری این شرکت را مجبور به تصمیم گیری سخت و رفع نقایصی مانند یک وب سایت گمراه کننده کرده است: “من فکر می کنم نیاز به یک مادر وجود دارد و اختراعات بسیار سریعتر از آنچه تصور می شود تصمیم می گیرند. “

اما وی افزود ، محدودیت های فزاینده شدید پیش بینی میزان احتمالی سودآوری M&S را برای بقیه سال مالی دشوار کرده است. رهبران تجارت امیدوار بودند که وضعیت ویروس کرونا همچنان در حال تثبیت باشد ، اما در عوض با سطح بالایی از عدم اطمینان روبرو هستند ، زیرا “در یک روز ارل انگلیس دیگر به سطح 3 می رسد.”

وخامت مالی همه گیر در خیابان اصلی با تأثیری که بر امور مالی حتی قوی ترین مارک ها داشته است ، تأکید می شود. روز سه شنبه ، رقبای اصلی M & S Primark انتظار می رود درآمد حدود 350 میلیون پوندی را گزارش کند که کمتر از نیمی از 913 میلیون پوند سال گذشته خواهد بود. لباس های زنجیره ای ارزان قیمت به صورت آنلاین فروخته نمی شود و مانند M&S به شدت به مشتریان احتیاج دارد تا بتوانند در کریسمس به خیابان ها و مراکز خرید اصلی بروند.

ریچارد هیمن ، تحلیلگر مستقل خرده فروشی ، اظهار داشت: نگرانی مردم در مورد افزایش محدودیت ها در گسترش ویروس کرونا از قبل بر فروش لباس تأثیر گذاشته است ، بنابراین تمام شرط بندی ها در مورد کریسمس قطع شد. “این طبیعی نیست. این یک دوره کاملاً استثنایی است و باید در آن قدم بزنید. قبل از کوید ، پریمارک یکی از بهترین خرده فروشی های ما بود – و هنوز هم دارد. “

[ad_2]