یک میلیارد دلار کتامین در تایلند احتمالاً فقط مواد شیمیایی است | تایلند

[ad_1]

مقامات تایلند اذعان کرده اند که مجسمه دارویی 11.5 تنی ممکن است حاوی ماده شیمیایی بی گناهی باشد که به عنوان افزودنی غذایی یا پاک کننده استفاده می شود ، نه کتامین که آنها معتقدند.

اداره مواد مخدر تایلند از توقیف کتامین که به گفته آنها نزدیک به یک میلیارد دلار ارزش دارد ، بیهوشی است که می تواند به عنوان داروی مهمانی نیز استفاده شود ، استقبال می کند.

اما آزمایش 66 مورد از 450 کیسه پودر سفید مصادره شده از یک انبار در نزدیکی بانکوک نشان داد که این ماده فسفات تری سدیم است ، ترکیبی که در صنایع مختلف استفاده می شود.

با اعلام صدای پرواز با صدای بلند ، مقامات مجبور شدند روز سه شنبه در یک نشست مطبوعاتی توضیح دهند تا این اشتباه را توضیح دهند.

وزیر دادگستری سومساک تپسوتین گفت که اگر آزمایش کتامین روی تری سدیم فسفات اعمال شود ، می تواند منجر به یک نتیجه مثبت کاذب شود.

سمساک گفت: “دفتر مبارزه با مواد مخدر و جرایم سازمان ملل متحد حتی اظهار داشته است که چنین اشتباهاتی در کشورهای دیگر رخ داده است ، اما این اولین بار در تایلند است.”

دانشمندان پزشکی قانونی در حال انجام آزمایشاتی هستند تا ببینند چه چیزی در کیسه های باقیمانده وجود دارد.

پادشاهی یکی از راههای اصلی حمل و نقل غیرقانونی مواد مخدر ، به ویژه مت آمفتامین و هروئین از اصطلاحاً “مثلث طلایی” در شمال تایلند ، لائوس ، چین و میانمار است.

[ad_2]