یک زوج بین 14 تا 19 سال به علت مرگ پسری در لینکلن شایر دستگیر شده اند اخبار انگلستان

[ad_1]

پس از پیدا شدن جسد یک پسر “مدرسه راهنمایی” در نزدیکی بوستون ، لینکلن شایر ، یک پسر 14 ساله و یک جوان 19 ساله به ظن قتل دستگیر شدند.

پلیس لینکلن شایر گفت ، جسد روز شنبه در فیشتفت ، نزدیک بوستون پیدا شد. در حالی که پلیس سوالات خود را انجام می داد ، دو مظنون نوجوان همچنان در بازداشت بودند و به آنها قدرت افزود.

در این بیانیه آمده است: “شناسایی نهایی هنوز انجام نشده است ، اما ما اکنون معتقدیم كه مقتول پسری میانسال بود. دو مرد 14 و 19 ساله به ظن قتل دستگیر شدند. آنها همچنان در بازداشت پلیس هستند.”

ضابط مارتین پارکر گفت: “این یک حادثه ویرانگر است که در آن پسر جوانی جان خود را از دست داد. مطمئناً تأثیر آن به طور قابل توجهی در جامعه و فراتر از آن احساس خواهد شد.

“ما با قربانیان همکاری می کنیم تا آنها را آگاه کنیم و از آنها حمایت کنیم. من می خواهم به مردم اطمینان دهم که ما تمام تلاش خود را برای بررسی دقیق شرایط مرگ این پسر جوان انجام خواهیم داد و از هرکسی که اطلاعاتی در این زمینه داشته باشد می خواهیم با ما تماس بگیرد. “

این نیرو از کسانی که نظارت تصویری آنها تقاطع جاده فریستون و خیابان وودتورپ و کل جاده Wing و منطقه Alcorn Green را پوشش می دهد ، از ساعت 8 عصر جمعه تا 10.22 صبح روز شنبه درخواست تجدید نظر می کند.

هر کسی که اطلاعات دارد می تواند به طور ناشناس با شماره 101 یا Crimestoppers با شماره 0800 555 111 با پلیس تماس بگیرد

[ad_2]